Sivu 1/7

Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET

Lähetetty: Ti Maalis 03, 2009 9:52 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Eli siis luvassa olisivat kevään pentueet Gendarme'sin kaikista kolmesta kasvatusrodusta, saksanpaimenkoirasta, toyvillakoirasta ja dalmatiankoirasta. Muistathan myös lukea kasvatus-sivun.Tässä alla vähän lisätietoja jokaisesta pentueesta:

TOYVILLAKOIRA
Toyvillakoira on iloinen, energinen ja oppivainen pieni villakoira, joka sopii lajiin kuin lajiin. Omieni kanssa on harrastettu mm. agilityä, maastoesteitä, flyballia, koiratanssia, tokoa sekä pelastuskoirakokeita.

Isänä tässä pentueessa on oma koirani ja kasvattini Gendarme's Jaivyn eli Jay. Jayn kanssa on kisatty näyttelyissä (2xSERT vKREW-08), agilityssä (vAVA), maastoesteillä (vMEVA), koiratanssissa (vKTV) ja flyballissa (vFBV). BH-koe on myös suoritettu. Jayllä on aivan upea suku, isä on oma kasvattini multivalio Gendarme's Elijah, Jayn isänisäkin on niin ikään multivalio ja isänäiti myös näyttelyissä ja muissa lajeissa menestynyt. Jayn äiti oli myös aivan mahtava kisakoira, äidin takaa löytyy enimäkseen showdog-puolella olevaa sukua. Jaylla ei ole aikaisempia pentueita.

Emänä tässä pentueessa on oma koirani Illuusion Stjärnöga eli Sachi. Sachikin on niin ikään kisannut monissa lajeissa, näyttelyissä (6xSERT 1xCACIB vFIN & vKRE & vCA MVA), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), flyballissa (vFBV) sekä peastuskoirakokeissa (RH-E RH-T A RH-FL A RH-F A). BH-koe löytyy myös hyväksytysti suoritettuna. Sachin suku on miltein kokonaan evm lukuunottamatta emää Chéri la Chanson de la Nuit, Lumpan omistamaa upeaa multivalionarttua. Sachillakaan ei ole aikaisempia pentueita.

Varauksia otetaan tavan mukaan kolme tähänkin pentueeseen, ja mahdollisesti jos saisin sijoitettua nartun tästäkin pentueesta. Pentu voi mahdollisesti kasvaa myös kääpiökokoiseksi.

Varaukset 2/3-4
-Henji, u. Gendarme's Tanjiro Talmai, Free Dragon
-Wolfie, n. Gendarme's Type B Only (sijoitus), Wolfeye's
-
-

-------------------------------------------------

SAKSANPAIMENKOIRA

Varaukset 3/3 PENTUE SYNTYI 03.04.3009!
-manna, u. Gendarme's Road Runner, Finality
-peja, n. Gendarme's Raspberry Beach (sijoitus), Lumihiutaleen
-Janita, n. Gendarme's Ruby Hunter, Comma Chaos

---------------------------------------------------

DALMATIANKOIRA

Varaukset 2/3 PENTUE SYNTYI 15.4.
-Susityttö, u. Gendarme's Sleep Little One, Lasipisaran
-Ember, n. Gendarme's Shining Forever (sijoitus), Corusant's


Kiinnostuneita?

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Ti Maalis 03, 2009 10:21 pm
Kirjoittaja Narya
VOI LUOJA EI GENDARME'S SAKUJA.

Kuunsirppi sä saatat mut kiusaukseen. >>>8 Olis kuvalupiakin. D8

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja peace sells
Awww, tommone dalmis olis kyl ihana. : DD Mihin päin kevättä ajattelit tätä pentuetta? : )

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 9:13 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Pehko: ota vain >:)
peace sells: riippuen vähän, tuleeko pentueeseen varauksia, mutta välille maaliskuun loppu-huhtikuu näin alustavasti.

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 9:18 pm
Kirjoittaja Ember
Joo, mäkin olisin kyllä kiinnostunut dalmiksesta nyt kun tuo ajankohtakin selvisi mutta mutta.. Jos se ajankohta on huhtikuun lopussa niin sitten harkitsen vakavasti sulta yhtä naperoa pyytäväni. ^ Mää mietiskelen tässä nyt vielä jonkin aikaa.

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 9:23 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Huhtikuun loppuun tai jonnekin sinne suuntaan tuo varmaan kallistuu, maaliskuun mä varmaan juoksen vain paikasta toiseen, ja toukokuussa musikaali joten huhtikuuhun nuo kaikki kolme varmaakin sijoittuvat, jos kiinnostuneita löytyy (ihanaa että on ilmeisesti jo löytynytkin :D )

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 6:30 pm
Kirjoittaja Susityttö
Muakin kiinnostaisi tuollainen dalmis (on kiinnostanut jo pisempään), mutta katsellaan ja mietitään (:

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 9:22 am
Kirjoittaja Hassu
Kuunsirppi kuule, pistitpä pahan ;)

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 11:08 am
Kirjoittaja manna
Sakupentu kiinnostais ihan tosi paljon. Kuvatkin olis ja tilaa reilusti. Äh, mä tahon tälläsen ! :---D

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 3:54 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Siitä vain :D Kyllä tiellä on nyt tilaa yhdelle pienelle pupsille :P

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja Ember
Musta sä varmaan jo jotain tiedätkin, mutta pistänpä nyt jonkinlaista tekstinpoikasta. Kuten uhkasinkin aikaisemmin, olisin pientä dalkkutyttöä sitten ruinaamassa. Corun laumaan olisi liittymässä. Kisautuksen pääpaino näyttelyissä ja kahdessa pk-lajissa, varmaankin ipo ja sitten jokin toinen vielä päälle, ja lisäksi oli ajatellut, että tämän mahdollisen uuden elukan kanssa kokeiltaisiin pelastukoirajuttuja. En ole siihen lajiin vielä perehtynyt, enkä ole yhdenkään koirani kanssa siinä kisannut, mutta käsitykseni mukaan kaikilla roduilla on osallistumisoikeus. Ja sitten joskus tulevaisuudessa tottakai tokoa ja / tai agilityä. Varmaankin agilityä ainakin ensin. Mitähän muuta mä nyt kertoisin.. :mrgreen: Pysyvä koti olisi tiedossa, tietenkin. ^

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 8:14 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo sinulle lähtee pentu :D Ja pelastuskoirakokeisiin pääsee joka rodun kanssa, mulla on dallujen ja muiden otuksien ohella toyvillakoiratkin siellä (:

Muita varauksia?

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 10:33 pm
Kirjoittaja peja
Juu siis olisin kiinnostunut sakemanni pentusesta nartusta (sijoitus) omakin käy pennulle ei valitettavasti tule omaa sivua koska kotisivuni ohjelmalla ei sitä saa tehtyä. :( Mutta koira siis menisi http://www.peetu.net/Lumihiutaleen/ eli Lumihiutaleen kenneliin. Sitä tulltaisiin kisauttamaan ihan ahkerasti huom: minun tuurillani tuloksia ei tule niin ahkerasti ;) Kuvan voin napata itse mutta siihen menisi jonkin aikaa tampereelle olen menossa mutta sunnuntaina :( ja lahti olisi seuraava ehkä eli 26.4. Minulle käy kaikki pennun omistus muodot esim jos haluat niin voit tietenkin tehdä koiralle oman sivun niin että laitan sivun linkin sivuilleni mutta samat kuvat ja tiedot tietenkin kummassakin yksi mahdollisuus on taas se jos haluat kisata itse joitakin lajeja ja minä kisaan taas niitä jäljelle jääviä. Tai sekin tietysti käy oli se sijoitus tai oma niin että minä kisaan kaikissa ilman omaa pikku sivua tai sivulla. Mutta se on ihan sinun päätettävissäsi. voit vastata millä muodolla tahansa. SAKEMANNIT<3333 (voisin ottaa oikeastikin mutta vanhemmat ei anna)

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 11:19 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Enköhän mä voi sulle sijoituksen luovuttaa, sovitaanko vaikka niin että sinä kisaisit nartun kanssa ja mä teen sit sille vaikka erilisen sivun, kun omallasi ei kerran oikein pysty. Mitä lajeja ajattelit?

Re: Gendarme's kevään pentueet

Lähetetty: La Maalis 14, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja peja
Ok käy hyvin :) Aattelin kisata kaikissa mahdollisuuksien mukaan ;) Päälajeina mm. Agility, näyttelyt, pk-lajit sekä toko. Voisi tutustua parmmin paimetamisen saloihin. Ja muissa mielen virkistykseksi jos sattuu silmään osumaan ilmoittautuminen. Joissakin lajeissa ilmoittautumieset on tiukoisa varsinkin ykkös luokissa ja yleensä en kerkeä niihin ilmoittaa ajoissa mm. Agility ja toko. Mutta muissa lajeissa kisaan sitten ahkerammin ja tietenkin sellaistakin sattuu että kerkeän ilmoittaa. Taas toisissa tulokset ns. "katoaa" eli ei tule ollenkaan mutta sen takia yritän aina ilmoittautua niihin joissa on jo tuomari valmiina.