Sivu 1/1
LUGGOON
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 6:35 pm
Kirjoittaja Shiroi
Tälläinen virtuaalimaailmassa hieman harvinaisempi rotu tälläkertaa. Mahtaako siis appenzellinpaimenkoirille olla minkäänlaista kysyntää? Uskallan kyllä hieman epäillä, mutta ainahan voi yrittää ;) Iltaruskoon siis olen jo hetken aikaa suunnitellut apukka pentuetta, koska itselle haluaisin Rinan jälkikasvua. Jokatapauksessa olen siis parin pennun pentuetta teettämässä, vaikka täällä ei mielenkiintoa kyseiseen rotuun heräisikään.
Emänä pennuilla olisi oma narttuni BH, TK2, vLTW-08, vCAW-08, vBELW-08 Iltaruskon Cherry Wood "Rina" [
http://www.freewebs.com/ilta-rina]
Näyttelyistä Rinalla on 8xSERT ja 6xCACIB, käyttöpuolelta taas BH-koe on suoritettuna ja hakuun olen sitä nyt jonkun verran ilmoitellut, tokossa narttu kisaa VOI-luokassa. Luonteeltaan tämä on energinen jokapaikan höylä, itseluottamus on myös melko korkealla, vaikka Dam on sitä jo pariin kertaan maanpinnalle palauttanut. Se ei tarkoita sitä etteikö Rina tulisi yleisesti ottaen hyvin toimeen toisten koirien kanssa.
Isänä toimii komea kolmivärinen poika vEW-08 Syysruskan Ronald "Roni" [
http://www.freewebs.com/sruskan-roni/] Uros sai juuri nimensä eteen euroopanvoittaja tittelin, muitakin tuloksia yritetään parhaamme mukaan saada vielä ennen pentujen syntymistä.
Varaukset
Jacya - narttu - Afterglow's Bambi
Don - narttu - Afterglow's Black Silence
Shiroi - uros - Afterglow's Balanced
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 12:11 pm
Kirjoittaja Jacya
Kiinnostusta löytyy, muta pitää katsella ja miettiä vähän... :>
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 7:12 pm
Kirjoittaja Shiroi
Katseleppa ihmeessä, sua sen verran paljon esimerkiksi kisoissa näkee että mielelläni pennun teille myisin (:
//Nosto
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja Shiroi
Yksi nosto vielä, isukkina olisi Syysruskan Ronald [
http://www.freewebs.com/sruskan-roni] Ronista tuli juuri euroopanvoittaja vuosimallia 2008 eli aika näyttö painotteiset vanhemmat nyt on. Viimenen nosto siis eli jos nyt kysyntää ei tule niin menee lukkoon.
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 5:12 pm
Kirjoittaja Jacya
Hei kuule, mä olisin valmis ottamaan tämmötten kolmivärisen ja nelijalkaisen karvaisen tapauksen Piquantiin asustelemaan. Niin kovasti alkoi kiinnostamaan tää rotu 8))
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 7:20 pm
Kirjoittaja Shiroi
Eiköhän sulle pentu lähde, vielä jos voisit vähän kertoa mikälaiseen paikkaan lähtisi niin olisi oikein hyvä. Ei nyt mitään ylenpaattista romaania tarvitse mutta jotain edes ja sitten urosta vai narttua?
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 7:48 pm
Kirjoittaja Jacya
Jeps, siis Piquantiin pääsee laumanjatkoksi, linkki löytyy ak:sta. :> Sitte oon ajatellu että paimennukseen ja pk-lajeihin painotettaisiin eritoten. Sitte rynnitään muutamiin näyttelyihin silloin tällöin, kunhan kuvat saadaan. Juupajuu... No vaikkas kisanäyttönä rakas labbikseni
Rosa.
Ja tyttö appenzelliä tahtoisin... 8>
Re: Kysyntää apukoille?
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 7:53 pm
Kirjoittaja Shiroi
Juu kyllä sulle tosiaan on pentu tulossa, kivasti on muutenkin melkeinpä kaikilla koirillasi tuloksia. B'llä alkavia nimiä saa ehdotella jos haluat viralliseennimeen itse vaikuttaa ;)
Re: B-appenzellinpaimenkoiria, Jacya nimi!
Lähetetty: La Huhti 04, 2009 10:56 pm
Kirjoittaja Shiroi
Upp
Jacya voisi alkaa kehitellä nimeä tai noukkia noista _todella_ mahtavista nimistä jonkun :D Sivujakin voit alkaa väsäillä kun ehdit...
Re: B-appenzellinpaimenkoiria, Jacya nimi!
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 3:59 pm
Kirjoittaja Jacya
Bambi mierän tytölle! ::D Joo, teen sivuja heti kun ehdin! :>
Re: B-appenzellinpaimenkoiria, Jacya nimi!
Lähetetty: Ti Huhti 07, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja Shiroi
Asia selvä! Eipä noiden sivujen kanssa kiirettä ole kun itsekin tein ne vasta tänään, mutta laitatko osotetta sitten vaikka tähän tai yksärillä niin voin lisätä sen tuonne kasvatteihin :D
Re: B-appenzellinpaimenkoiria, Jacya nimi!
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 11:06 am
Kirjoittaja Jacya
Ourraidi, näin teemme x) Pääsiäisenä nyt en ehdi tehdä sivuja, mutta ens viikon alussa luulis onnistuvan.. :>
Re: B-appenzellinpaimenkoiria
Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 1:01 pm
Kirjoittaja Shiroi
Don vois myös nyt alkaa pikkuhiljaa kehitellä niitä sivuja kun saatiin sovittua noista kuvista
Re: B-appenzellinpaimenkoiria
Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja Jacya
mikä on tarkka syntymäpäivä? .. :oops:
EDIT// kas näin,
tässä Bambin sivut... :> Nyt lähiaikoina kisautus voi olla ontuvaa, koska pidän pienen pientä breikkiä, mutta viikottain käyn kuitenkin koneella.. :>
Re: B-appenzellinpaimenkoiria
Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 8:51 pm
Kirjoittaja Shiroi
Noi on oikein hyvät (: Syntymäpäivä oli muistaakseni 5.4 voit käydä katsomassa tuolla kasvatus-osiossa jos haluat varmistaa.