Hillaliina D-pystispentue
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 10:15 pm
Suomenpystykorva pentue 2009
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenpystykorva, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenpystykorviin tässä lähiaikoina?
Emä olisi joko Colberan Clou Charnet tai Forte Ajanhukka, jotka ovat ihan hyvin menestyneet. Nartuilla ei ole menestystä hirveästi, tosin Anrilla on haukkukokeista ja pari AVO1 tulosta, kun taas Hukalla on mennyt todella kivasti näyttelypuolella. Tätä mietimme vielä, mutta ainakin valkoitavaa löytyy. Nartuilla kisaamme kumminkin nyt sen verran, koska pentue syntyy keväälle.
Isä olisi yhden sukupolven omavaa uros, minkä paljastamme jos tälle pentueelle on tarvis. Katselemme vähän harvinaisempia urosherkkuja, ilmoitamme myöhemmin.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa (minulta löytyy pari pystis kuvaa myös). Pentue olisi Hillaliinan neljäs eli D-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
-
-
Nimet tulossa ensi viikolla.
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenpystykorva, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenpystykorviin tässä lähiaikoina?
Emä olisi joko Colberan Clou Charnet tai Forte Ajanhukka, jotka ovat ihan hyvin menestyneet. Nartuilla ei ole menestystä hirveästi, tosin Anrilla on haukkukokeista ja pari AVO1 tulosta, kun taas Hukalla on mennyt todella kivasti näyttelypuolella. Tätä mietimme vielä, mutta ainakin valkoitavaa löytyy. Nartuilla kisaamme kumminkin nyt sen verran, koska pentue syntyy keväälle.
Isä olisi yhden sukupolven omavaa uros, minkä paljastamme jos tälle pentueelle on tarvis. Katselemme vähän harvinaisempia urosherkkuja, ilmoitamme myöhemmin.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa (minulta löytyy pari pystis kuvaa myös). Pentue olisi Hillaliinan neljäs eli D-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
-
-
Nimet tulossa ensi viikolla.