Sivu 1/2
Hillfield C - lyhytkarvainen collie SYNTYNEET
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 6:31 pm
Kirjoittaja Lania
Jälleen olisi aika nahkiaisten. Hillfieldin C-pentuetta ollaan siis mietitty ihan tähän lähiajoiksi. Rotuna siis tällä kertaa lyhytkarvainen collie. Pentueen koon tulemme pitämään melko pienimuotoisena, sillä pentueen isältä löytyy ennestään toinen pentue, mutta suku on muuten kokonaan evm. Otamme siis enintään 4 varaajaa tälle pentueelle. Pentueen ajankohta saattaa hyvinkin olla jo tämän kuun loppu/ensikuun alkupuoli, riippuen kuinka varaajat saadaan kasaan. Jos itsellä ei ole kuvia, niin minulta löytyy pari kuvaa Tampereen KV'sta, joita voisin antaa, tosin jäljellä on enään melko huonolaatuisia, mutta kyllä sieltä jotakin löytyy.
Jos joku on kiinnostunut mahdollisesti sijoituspennusta, niin voimme sijoittaa joko uroksen taikka nartun, jolloin voimme myös autella kisautuksessa.
Pentueen isä,
BH Jk1 Hk3 SchH1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA VKTV VFBV RH-E vLT & vFIN & vKRE & vFRA & vBEL & vDK & vSWE & vN & vLUX MVA vBELW-08
Firielin High Voltage.
Luca on menestynyt monipuolisesti erittäin hyvin. Se on napannut näyttelyistä 12xSERT + yhden voittajatittelin. Käyttöpuolelta valionarvoja löytyy agilitystä, paimennuksesta, tottelevaisuudesta, palveluskoiralajeista sekä koiratanssista.
Emänä pentueelle tulisi toimimaan evm. narttu sillä sopivaa narttua emme ole pentueelle löytäneet.
Emä on siis Ricworth Keitlen Surrender (evm.)
Varaajat [4/4]
Lania ja Mimmu - uros -
Hillfield Crane Moving
Viuki - sukupuoli - Hillfield Click Wheels
Kumma - uros -
Hillfield Certain Solid
manna - sijoitus narttu -
Hillfield Crippled With
Alle saa siis laittaa melko vapaamuotoista juttua, olisi kuitenkin hyvä että kertoisin minne pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu - ja kisanäyttöä sekä kertoilisit hieman tulevaisuudensuunnitelmista. Toivoisimme pennuille melko aktiivisia ja harrastavia koteja.
NIMET
Hillfield Cricket Field
Hillfield Case Citation
Hillfield Chowing Down
Hillfield Certain Solid
Kumma
Hillfield Cerotic Acid
Hillfield Crane Moving
Lania ja Mimmu
Hillfield Ceilidh Dance
Hillfield Ceiling Price
Hillfield Casket Shaped
Hillfield Cubic Capacity
Hillfield Cuban Heels
Hillfield Crippled With
manna
Hillfield Crinoid Ridden
Hillfield Crowned Cease
Hillfield Crucify Again
Hillfield Crash Effect
Hillfield Click Wheels
Viuki
Hillfield Cliff Hanger
Hillfield Clock Face
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 7:02 pm
Kirjoittaja Viuki
Olen etsinyt nahkaa Taccataan jo pitkään, mutta katsotaan nyt riittääkö aika sen kisaamiseen.. Olisi kuitenkin hyvät harrastusmahdollisuudet.
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 8:49 pm
Kirjoittaja Olivia
Hmm.. Voiskohan lähteä pieni nahkiainen
Helmiäishuuruun ?
Kisanäyttöä on vielä vain
Runaway's kennelissäni, esimerkkinä nyt vaikka
Fia akt, koska Helmiäishuurun kenneli on vasta taipaleensa aloittanut, mutta
aktiivista kisailua tulisi koira saamaan ainakin näyttely, agility, toko ja mahdollisesti flyball, maastoeste ja koiratanssi puolella.
Tulevaisuudessa en kyllä pentuja teettäisi ellei joku jalostukseen halua kysyä, mikäli annat luvan.
Eli uros nahka Helmiäishuuruun ?
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 10:22 pm
Kirjoittaja Kumma
KasKumman porukat oittaisivat ilolla vastaan pienen nahkapennelin!
Kisanäyttönä vaikka
Valdo. Pyrimme kisaamaan aktiivisesti näytössä, käytössä, agilityssä, TOKOssa ja paimennuksessa, myös jossain muussa lajissa kuten maastoesteissä tai flyballissa. Kisautus menee kuitenkin aina vähän tilanteen mukaan, esim. kun on IRLkiireitä en pysty niin paljoa kisauttamaan, joskus taas innostun kisaamaan urakalla... Etsisin siis trikkiä urosta
KasKummaan. Tulevaisuudessa tulisi varmaan toimimaan jonkun pentueen isänäkin, kunhan on kerännyt kisoista tuloksia. Tietysti kunhan kasvattajalle sopii :> Tarjoaisin siis loppuiän kotia ja perusaktiivista kisautusta :D (Sivut ei ole kyllä nyt missään edustuskunnossa mutta...)
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 10:33 pm
Kirjoittaja Narya
Voi ei Lania minkä houkutuksen mulle nyt teet! Just oon saanu hirveästi uusia nahkalupia ja aivan ihanista koirista, et arvaakkaan kuinka mulla kiinnostais ottaa uus lyhytkarva Polar Circle'siin! Kuitenkin on jonkin verran vielä noita keskeneräisiä koiria, että mietin kyllä vielä toisenkin kerran, mutta.... Tosi hankalaa. :s
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 10:35 am
Kirjoittaja manna
Voi miten mielelläni ottaisin Finalityyn Hillfieldin nahkan, melkein vastustamatonta! :--D mulla vaan on aika vähän tiukilla, että saa nähdä otanko mä. Houkuttelis ihan mielettömästi mutta pitää miettiä tätä nyt järjen kanssa, että onhan mulla varmasti aikaa kisauttamiseen. Pistetäänpä korvan taakse, jos vaikka mulle raaskisit pennun luovuttaa. (;
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 11:49 am
Kirjoittaja Viuki
Okei, jos nyt raaskit mulle pennun luovuttaa, niin aikaa löytyy. Pentu menisi
Taccataan, sillä panostan nyt vain ja ainoastaan Taccatalaisten kisaamiseen. Taccatahan kasvattaa shelttejä, mutta nahka mahtuu menoon mukaan! Aktiivisesti kisaavaan kotiin, kaikkiin näyttelyihin joihin kerkeän ilmoittaa, tavoitteena paimennusvalio ja BH. Harrastuksiin kuuluisi myös joku palveluskoiralaji(olen ajatellut etsintäkokeita tai hakua). Haikailisin merlenarttua, jos näitä syntyy. Toki uroskin käy, trikki samoin.
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie
Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 12:05 pm
Kirjoittaja Lania
Ohhoh, en ajatellutkaan että nyt näin paljon olisi tullut kiinnostuneita, mutta hienoa siis (:
Viukille kyllä pentu lähtee, merlejä valitettavasti ei tähän pentueeseen tule, sillä trikki-soopeli yhdistelmästä nyt kyse, mutta trikkihän sinulle taisikin sopia?
lk, valitettavasti emme nyt uskalla tällä kertaa sinulle pentua antaa, sillä olisimme toivoneet parempaa kisanäyttöä, ymmärrämme tosin että et ole ehtinyt vielä kunnolla kisauttamaan, mutta nyt emme kuitenkaan vakuuttuneet tarpeeksi, kiitoksia kuitenkin mielenkiinnostasi (:
Kumma, sinulle nyt pentu myöskin lähtee (: Sinulle siis uros sitten.
Pehko, juttelimmekin jo mesessä tarkemmin ja sinulla siis mietinnässä ja alustavalla varauksella nyt, sinulle kyllä pennun uskaltaisimme hyvinkin antaa (:
manna, taisit nyt myöhästyä pikkuisen, sillä varaukset menivät nyt täyteen, mutta jos Pehko päättää että ei ota pentua, niin voisimme harkita sinua siihen tilalle, kunhan saisimme sitten tarkempaa tietoa sinultakin (:
Mutta, nimetkin jo esillä, omia valkkaamaan vaan.
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 7:22 pm
Kirjoittaja Narya
Ääh, nyt täytyy kyllä loppujen lopuksi kieltäytyä. Olen jo aiemmin Jerrylle luvannut ottaa Rosin vauvan ja nää pennut tulee oikeen hankalasti samaan aikaan, joten nyt täytyy vaan pitää lupaus. :s Otan kyllä Hillfield -nahkan seuraavalla kerralla!
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Su Maalis 15, 2009 7:38 pm
Kirjoittaja Lania
^ Harmi, mutta sulle sitten varausta jo seuraaviin (:
Elikkäs mannalle tuli nyt tilaisuus pentuun, jos vielä kiinnostaa siis. Mutta jos manna ei pentua halua, niin edelleen olisi yksi pentu vapaana.
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja Kumma
Mä voisin ottaa tuoa Hillfield Certain Solidin :>
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 7:59 pm
Kirjoittaja manna
Yhä kiinnostaisi, paljonkin (: narttua haikailisin ja pentu tulisi siis
Finalityyn. Voisin olla kiinnostunut ottamaan pennun sijoitukseen, ellet vaadi mitään hullua kisautusta? Nyt kun kevätkiireet pukkaa päälle yritän kyllä kisauttaa koiria mahdollisimman paljon, mutten takaa että valioksi suoriuduttaisiin hetkessä tai että tittelirivi kasvaisi vauhdilla. Kisautuksessa päälajeina olisivat paimennus, toko, näyttelyt, palveluskoirakokeet ja mahdollisesti agility ja flyball. Tavoitteena olisi saavuttaa paimennusvalion arvo ja näyttelyistä EH tai ERI sekä BH-tunnus. Tytön kuviksi olen kaavaillut
näitä. Ei mulla tähän ole enää mitään lisättävää, kysäse jos jotain jäi vielä epäselväksi (:
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 8:11 pm
Kirjoittaja Lania
^ mannalle lähtee vielä sitten pentu (: Sijoitukseen voimme antaa, ja voimme toki sopia että autamme kisautuksessa, sillä itsellä olisi ainakin paimennuksessa, tottelevaisuudessa ja palveluskoiralajeissa tilaa että voisin ainakin autella sitten. Ja tosi nätti neiti kyllä noissa kuvissa (:
Nimet sitten lopuillekin päätäntöön ja sivuja saa laittaa miten ehtii, pentujen syntymäaikaakin voisin alkaa kaavailla, sillä varaukset täynnä ja tavoitteita ei isukin kanssa enää ole (:
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 8:39 pm
Kirjoittaja manna
Jees, eiköhän lyödä toi lukkoon eli ottaisin mielelläni sijoitukseen. Mulle Hillfield Crippled With sitten (: sivuja varmaan alan väsäilemään huomenna.
Re: Hillfield C - lyhytkarvainen collie NIMET
Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja Lania
^ Selvä, sulle sijoitus sitten (: Tosiaan voidaan sitten sopia kisautuksesta jos tarvitset apua sitten niin mielellämme autamme sitten kisautuksessa. Ja laitetaan tuo nimi sitten (: