Sivu 1/3
Mustia snautsereita :: nimet, sivuja
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 8:50 pm
Kirjoittaja Mona
Joo vois laittaa oikeeseen paikkaan :-D...
______________________________________________
Tässä tulee once in a lifetime tilaisuus: virtuaalimaailman ainoalle suvulliselle mustalle snautserille olisi suunnitteilla pentue johonkin lähitulevaisuuteen

. Sen lisäksi että on ainut suvullinen rotunsa edustaja, Kendra sattuu myös olemaan (tietääkseni) tällä hetkellä ainoa virtuaalimaailmassa elävä musta snautseri.
Snautseri on kompaktin kokoinen pk-oikeudet omaava rotu, joka sopii moniin harrastuksiin. Omistajakseen tarvitsee huumorintajuisen ja pitkäpinnaisen tyypin, joka ei pelkää haasteita. Snautseri vaatii paljon, mutta myös palkitsee ruhtinaallisesti (;
Emänä tulee olemaan BH HK3 JK1 vKANS MVA RH-E vKREW-08 vEUV-08
Deviant Kendra, joka kisataan ainakin käyttövalioksi ennen pentuja. Kendra on Jonnan ja raidan legendaarisen Deviant-kennelin kasvatteja. Isä on sattuneesta syystä evm-koira.
Kyselen tälleen alustavasti, jos löytyisi kiinnostusta mustille partanaamoille :>. Mulla on jotain huonoja kuvia, mutta uskoisin Turreilta löytyvän (ainakin Saaralta ja Kirsiltä, eri asia haluavatko lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ;D). Tässä olis tosi kiva persoonallinen karvakasa tarjolla!
Mulle jää yksi pentu, eli saa nähdä jääkö yksihenkiseksi tämä kakarakatras, vai saadaanko pari sisarusta (:
Alustavat varaukset:
Mona, narttu,
Devonia - Devonia Night Spirit
Kirsi, narttu,
Rainvalley
Kuunsirppi, uros,
Gendarme's
Janita, ?,
Comma Chaos
NIMET:
Devonia Night Spirit - Mona
Devonia Night Magic
Devonia Night Glory
Devonia Night Fiasco
Devonia Night Delusion - Kirsi
Devonia Night Illusion
Devonia Night Sparkle
Devonia Night Fever
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 9:12 pm
Kirjoittaja Kirsi
Heh, joo, multa löytyy joulukuun messarista jonkun näkösiä kuvia. Jalustaa ei ollut vielä käytössä, joten laatu suoraansanottuna paskaa, mutta
täältä voi katsella. Oman koiran kuvia en kenellekään anna (eikä niitä tuolla kansiossa olekaan), joten multa ei saa valitettavasti ton parempia. Lahden KV'ssa seikkaillaan kuitenkin jalustan kanssa, joten sieltäkin voi tippua kuvia.
Mutta mutta, itse pentueeseen sitten. Olisihan tässä täydellinen tilaisuus ja täytyy nyt miettiä. Koiria mulla on, mutta olisihan tässä sentään oma rotu kyseessä....

Paljos kisailua vaatisit?
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 9:15 pm
Kirjoittaja Mona
Hienoa jos voisit mahdollisesti lahjoittaa kuviasi!
Mut joo, aattelinkin että sulle voisin yhden tunkea ;D. Kisausta sen verran, että näen että koira on elossa. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kuin se, että kasvattien kisakalenterit päivitetään max. kerran kuukaudessa ja muuten koira on "kuollut"... Ei mitään veren maku suussa-meininkiä, silleen sopivasti.... ;)
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 9:39 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hmmm. Lähtiskös alustava varaus (= en ole edelleenkään täysin varma), jos lupailin ainakin palveluksessa kisailla? Mun himokisaamisvauhtia näkee esmes
Lilithiltä tai
Charmilta, mutta en mä taida uskaltaa tollasia lähtee lupailemaan

Mutta palvelusta nyt aineskin, lupaillaan muita lajeja vasta muiden hurttien päästessä luokissa eteenpäin.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 9:44 pm
Kirjoittaja Mona
^ Jos otat sijoitukseen, niin mä voin joissain lajeissa kisata (edellyttäen, että omien koirien jäljiltä jää tilaa) (: . Tärkeintä mulle siis vain on, että koiran sivuilla näkyy JOTAIN toimintaa, että se oikeasti on elossa ja tekee jotain.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 9:50 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kyllä mulle sijoituskin kelpaa :D Eli laitteles sitten varauslistaan narttu ja
Rainvalleyyn olisi tulossa.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 1:47 pm
Kirjoittaja Mona
Nostellaans tätä vähän.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 3:56 pm
Kirjoittaja Janina
Snaassereita :D Harkitaan.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 7:31 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Mmm... Snautsereita... Mun pitää nyt harkita vakavasti, joskos yhdelle pienelle partanaamalle olisi tilaa :D
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 8:06 pm
Kirjoittaja Mona
Janita ja Kuunsirppi, harkitkaa harkitkaa! Suloisia ja monipuolisia partanassuja (ja kivat nimet tulossa ;>).
Kuunsirppi, pakko sun on ottaa multa toinen parta Pansyn kaveriksi!
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 1:32 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Millos nää olis niin kuin syntymässä?
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 2:35 pm
Kirjoittaja Julzi
Snautsereita <3 laitetaan harkintaan : )
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 8:17 pm
Kirjoittaja Mona
Älkää nyt saamari harkitko, vaan varatkaa! :-D
Eli Kuunsirppi, Julzi ja Janita, narttu vai uros? :)). Pentuetta voisi alkaa puuhaamaan heti kun saan enemmän varaajia, nyt vain odottelen kiinnostuneita.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 8:29 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
:D Mä varaan yhden pirpanan, Gendarme's tarttee toisen partanaaman. Eli siis pikkuisen kisaamisesta: PK-lajeihin ja näyttelyihin nyt ainakin, sitten lisäksi joko agilityyn, tokoon tai maastoon, riippuen missä on parhaiten tilaa, ja vähitellen sitten muitakin lajeja. Ja siis urospennun varaisin. Mulla itselläni ei oo kuvia, joten piirsin tänään kuvan mustasta snautseriuroksesta. Ihan onnistunut siitä tuli, ootas kun otan kuvan siitä.
//
http://i224.photobucket.com/albums/dd60 ... seri_u.png pikkasen pitää tota väritystä tasoittaa vielä, ja kintereitä vähän muokata. Toivottavasti tossa ei oo mitään suuria rakennevirheitä.
Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 8:40 pm
Kirjoittaja Mona
No niin, hienoa!! Hauskaa, että saatiin vähän miesvahvistustakin tähän pentueeseen. Tosin, tytöt tulevat lyttäämään sen 6-0

. Snautserimeininkiä.
Pentue voisi alkaa tirkistelemään päivänvaloa joskus parin viikosta? Vai miten Kirsille ja Kuunsirpille sopii.
// Kuva kelpaa loistavasti! Pää on ehkä hitusen pieni runkoon verrattuna, mutta eipä tuo haittaa.