Sivu 1/3

Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/JACYA!

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja sasu.
Nyt on siis aika Kuurakuun B- pentueen. B- pentueen rotuna tulee olemaan loistava valjakkorotu siperianhusky! Vanhemmat ovat myös huippuluokkaa, joten jos kiinnostaa niin ota yhteyttä! Mutta asiaan siis..

Vanhemmista
Isänä tässä pentueessa toimii loistavasti menestynyt uros Dream's Jerppu. Jermulla on hienoja tuloksia näyttelyistä ja siitä tuleekin yhdeksän maanvalio kunhan saadaan yksi SERTi kasaan ruotsista, kreikasta tai ranskasta. Myös käyttöpuolelta suoritettu BH- koe ja valjakosta REKÄ-YLE1 + 30rp. Jermu on myös vAVA ja sillä on vKREW07- titteli näyttelyistä. Huippuluokkaa oleva käyttölinjainen komea uros.
Muita tuloksia Jermulla on myös mukavasti: koiratanssista 207p, tokossa kisaa AVOssa ja maastoesteissä AVOssa myös. Ennen pentuja olisi tavoitteena kerätä vielä Jermulle pisteitä koiratanssista ja pyydystää puuttuva SERTi näyttelyistä, että pojasta tulisi valio.
Jermu on luonteeltaan rauhallinen ja hyvä hermoinen. Jermun suku on tuntematon.

Emänä tulee toimimaan evm. Hautakerojen Erämaan Sydän "Naava", joka on myös käyttölinjainen narttu. Naavan suvussa tosin ilmenee myös show-linjaisia koiria. Naava on saavuttanut valjakossa valionarvon ja on mainio rekikoira. Se on myös Liettuan muotovalio ja saanut muuten näyttelyistä erinomaista.
Naava on luonteeltaan tasapainoinen ja energinen. Myös Naavan suku on tuntematon.

Kiinnostuitko?
Jos sinua todellakin kiinnostaa huskypentu lue tämä sivu kokonaan läpi ajatuksen kanssa ja mieti sitten uudestaan pennun ottamista. Luen huolella ehdot pennun ottamista varten. Jos olet sitoutunut noudattamaan niitä ja pentu kiinnostaa sinua edelleen ota yhteyttä. :)


Varaajat 5/5

Pehko, narttu / Haltiapolun
Sehkmet, narttu / Lumikirsun
Sasu & Riepu, narttu / Kuurakuun
Jacya, uros / Untuvaunen
Jamie, uros / Coldridge

Otamme tälle pentueelle viisi varaajaa, mutta varalle otamme ottajia niin paljon kuin kiinnostusta löytyy jos tuleekin perumisia.

Nimet
Kun on A- pentueesta kyse niin nimet alkavat tietysti A- kirjaimella. Kaikkien nimien eteen tulee liite Kuurakuun. Ihanista nimistä kiitos Pehkolle<3 Ja eikun vaan varailemaan.. (niin ja nimet ei ole sukupuolisidonnaisia, joten käy ihan kummalle vaan)

Kuurakuun Aaveinen Sielu
Kuurakuun Auringon Korona - Pehko, narttu
Kuurakuun Anarkiaa - Sasu & Riepu, narttu
Kuurakuun Aivan Mahdoton
Kuurakuun Arvovalta
Kuurakuun Aavekaira - Jacya, uros
Kuurakuun Aavekerot
Kuurakuun Aina Pohjoisessa
Kuurakuun Aamunkajastus
Kuurakuun Aina Sydämessäsi
Kuurakuun Astu Pimeyteen
Kuurakuun Avain Kaikkeen - Jamie, uros
Kuurakuun Aamu Pohjoisessa - Sekhmet, narttu

Varalle
-
-
-
-

Mikäli kiinnostuit ota pian yhteyttä ja kerro mahdollisimman kattavasti suunnitelmistasi pennun varalle! :) Suunniteltu aikataulu olisi huhtikuu-toukokuu.

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja Narya
NIIJOO. Eiks meil ollu niinku puhetta, että mun penska on nimeltään sit Kuurakuun Aavekaira tai jotain siihen suuntaan? Vaikkei noi nimet esillä olekaan, en kato muista ite. XD Sitäkään en muista näytinkö mitkä kuvat pipanalle laitan, mutta nämä on aika vahvoilla. <: Ja puppisen kutsumanimeksi tulee varmaan just toi nimessäkin esiintyvä Kaira, tai sit jotain hohdokasta, jos keksin vielä jotain. :mrgreen:

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 8:46 pm
Kirjoittaja Rami
Aah, ois kyllä kiva omistaa ton koiran (Mahottoman Ihmemies) pentu sekä irl että url, mutta ajanpuutteen vuoks pakko 'tyytyä' pelkkään tähän IRL:ään ;D
(turha viesti juh)

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 8:51 pm
Kirjoittaja Narya
^
No kyllä Rami me sasu.n kanssa voitas ehottomasti sulle antaa Jermu-Ihmemiehen pentu. :D Eihän se nyt muuta aktiviteettia periaatteessa tartte ku valjakko ja nlyt, sit myöhemmällä ajalla kisaat lisää.

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 8:52 pm
Kirjoittaja Jacya
Kääääks... hitsi ku tekisi mieli ottaa pentunen, aivan mahtavan näköinen ja oloinen isäkin <3_<3

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 9:00 pm
Kirjoittaja sasu.
Pehko, joo sulle on se nimi varattuna. =)
Rami, kyllähän sulla nyt yks koira siinä sivussa menee! Luovutetaan sulle kyllä pentu ilomielin 8D
Jacya, säkin olisit tosi varteenotettava ottaja. 8) Laita lisää tietoja ja jos rupee enemmän himottamaan 8)

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 12:17 pm
Kirjoittaja Jacya
No pakkohan mun on sortua... x>> Eli Untuvauneen pääsisi yksi puppeli asumaan muiden karvaisten huskyjen kanssa. Lapsukainen saisi harrastuksikseen samat, mitkä muillakin Untuvaunen huskyilla on, eli näyttelyt ja valjakkoajot. Näihin kahteen lajiin perehdyn erityisesti ja kun valjakossa alkaa olla hienoja tuloksia, luultavasti sitten otetaan kolmaskin laji kehiin.
Ja koko lopun elämää saisi pentunen untuvaunessa asustella, niin olen muillekin luvannut. Ellen sitten jää huomenna auton alle niin se on eri juttu sitte x'PP
Mitäs muuuuuta... Niin siis juuu, poikapentua olen ajatellut ja saisikin aivan mahtavat kuvatkin ;:D

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Sulle lähtee pentu mun ja Riepun puolesta. :) Laitan sulle ton uroksen varaukseen. :)
Ja kuvia jos pystyt näyttämään niin voisin vilkaista. :D

VIELÄ YKSI VARAAJA

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Ti Maalis 24, 2009 10:47 pm
Kirjoittaja Jacya
- kuvat miellyttävät kovasti .. 8))

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 2:41 pm
Kirjoittaja Pohjanmeren
Mä haluaisin varata yhden narttupennun.

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 2:54 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Kerro lisää itsestäsi. Missä lajeissa kisaat, mihin koira tulee?

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 3:38 pm
Kirjoittaja Pohjanmeren
sasu. kirjoitti:^ Kerro lisää itsestäsi. Missä lajeissa kisaat, mihin koira tulee?
Narttu tulisi Valkohuiskuun. Kisaisin ainakin näyttelyissä, tokossa ja yrittäisin suorittaa BH-kokeen. Kunhan narttu täyttää jalsotusvaatimukseni, käytän sitä jalostukseen.

// Ja jos kukaan muu ei ota pentua sijoitukseen, minä voin ottaa :)

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 5:33 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Valitettavasti tällä kertaa ei sulle pentua lähde, en täysin vakuuttunut viestistäsi. :<

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: La Huhti 04, 2009 11:52 am
Kirjoittaja Ninni
Hei,
Olisin kiinnsotunut tuosta viimeisestä pennusta ja tässä infoa =)

Eli pentu tulisi http://kennelmy.webs.com/ kenneliini MysticalEyes:iin.Kilpailen koirieni kanssa tokossa,valjakossa,näyttelyissä ja flyballissa.Joten tulevan pennun kanssa nämä olisivat osa kilpa uraa.Jalostuksessakin voisin epntua käytää riippuen tuloksista ja luonteesta =) BH-kokeen yritän saada läpi jokaiselle koiralle.Kysy jos muuta liikenee mieleen.Hyvän ja aktiivisen kodin pentu ainakin saisi ^^

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Lähetetty: La Huhti 04, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja Narya
sasu. hei, otan nyt tätä kautta yhteyttä (sorg), koska nää pullahtaa maailmaan? Saanks mää jo laittaa nimiä sulle(yksällä esim.)?