Sivu 1/3

Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja Eros
Kuva
Taas on afgaanien aika Filyrassa eli päästetäänpäs nyt liehuturkkiset kaunottaremme valloilleen.

Emänä toimii upea sijoituskasvattini Filyra´s End Of Days. Erica on kisannut oikein mukavasti ja titteleitä löytyy mm: BH RH-E RH-T A RH-FL B VFBV vjBELW-08 vjV-08 ja FIN MVA. Erican suvusta löytyy isän puolelta kaksi jo edesmennyttä urostani, Draco ja Regulus. Äidin suku on harvinaisempi.

Isänä toimii komea USA:sta tuotu uros Chickasaw´s Silver Fame, jonka suku on evm.

Pentujen ostajille minulla olisi muutamia kriteereitä, eli haluan nähdä kennelin sivut eikä kennel saa olla keskeneräinen. Kisautusnäyttö on myös plussaa. Haluaisin myös tietää pennun tulevasta kisautuksesta. Jos käy niin ikävästi että joudut myymään pennun niin haluan ehdottomasti tietää siitä. Kuulumisia olisi myös kiva kuulla välillä. Myös tulevat kuvat olisi mukava nähdä ja jos niitä ei itseltään löydy niin minä voin kyllä antaa.

Varaukset 4/4:
- Eros x uros
- Pehko x uros
- Henji x uros
- Satu x narttu


Nimet:
- Filyra´s The Shadow Of The Past - Eros
- Filyra´s The Treason Of Isengard
- Filyra´s The Black Rider
- Filyra´s Knife In The Dark
- Filyra´s The Ring Goes South
- Filyra´s The Bridge Of Khazad Dum
- Filyra´s The Breaking Of The Fellowship
- Filyra´s Foundations Of Stone
- Filyra´s The Black Gate Is Closed
- Filyra´s The King Of The Golden Hall
- Filyra´s The Passage Of The Marshes
- Filyra´s The Riders Of Rohan
- Filyra´s The Uruk-Hai - Henji
- Filyra´s The Forbidden Pool
- Filyra´s Storm Is Coming - Satu
- Filyra´s The White Tree
- Filyra´s The Steward Of Gondor
- Filyra´s Minas Morgul
- Filyra´s The Grey Havens - Pehko

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:14 pm
Kirjoittaja Narya
Saanko muuten siihen mun puppikseen jalostusoikeuden? (:
//Oi, ihanaa! :D Kiva juttu. <:

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:21 pm
Kirjoittaja Eros
Joo tottakai :)

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Henji
Totah juu, eli tästä on ollu hieman juttelua, mutta siis mulle DeWolfiin keöpaisi todella hyvin tällainen pupsikka, uros. Ennetsään asuastelee evm. sukuinen narttu jo kennelissä..

Se kisanäyte DW:n puolesta on tosiaan vaikea antaa kun ei toimintaa ole ollut kuin pari viikkoa ja kisatulokset on vielä saamatta niistä missä ollaan mukana, mutta luvassa tosiaan näyttelyitä ja erilaisia juoksukilpailuja. :)

Ja ömm... En tied' mitä kaikkea olin sulle jo aikasemmin kertonut, kysy jos on jotain, meen tekemään synttärikakkua. >:)

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 7:05 pm
Kirjoittaja Eros
Joo niinhän oli jo puhetta, laitan sulle myöskin varauksen. :)

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 9:05 pm
Kirjoittaja Satu
Mua saattaisi ehkä mahdollisesti kiinnostaa pupsi myrrhaan (sivut on kyl aika lailla kuolleet, mut huhtikuussa on menossa ihan uusiksi). 8)) Meil on tuolla ny kaks afgaania ja niiden lisäksi sit noi muutamat puudelit. Ja öö mitähän vielä.. Ainii joo sivunäyttöä voi kattoa noilta myrrhan koirilta täältä. Luvassa olis näyttelyiden lisäksi varmaan agilitya ja BH-koe sekä kaikenmoisia juoksukilpailuita. Pitää kattoa sit, mitä keksitään. : D

Re: Afghan hounds from Filyra

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 8:02 am
Kirjoittaja Eros
Näin by the way mä rakastan noita sun afgaaneja. &.& Eli kyllä sullekkin lähtee yksi pentu.

//Nimet tulleet!

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 10:05 am
Kirjoittaja Narya
IHANAT NIMET! <3_<3
Mulle Filyra's The Grey Havens, editoin tähän pian harkitsemani kuvat...
//En ole vielä varma, otanko uroksen vai nartun. Voiskos kasvattaja sanoa, mikä näistä olis hienoin tapaus:
nartuista: 1., 2.
uroksista: 1., 2., 3., 4.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 11:06 am
Kirjoittaja Eros
Nimi varattu, tykkäsin eniten ekasta nartusta ja viimeisestä uroksesta. Noista kahdesta ehkä kallistuisin tuohon urokseen.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 11:24 am
Kirjoittaja Narya
^
Selvä. (: Mietiskelen vielä, kumman otan.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 11:42 am
Kirjoittaja mio
( mä nyt tunkeudun tänne julmasti, mut AAWW toi vika uros on komia poitsu! <3_<3 )

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 11:53 am
Kirjoittaja Narya
No kyllä mä taidan ottaa sitten ton vikan uroksen kuvat. Sopiihan vielä toi värikin nimeen. 8) Eli mulle uros!

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 12:09 pm
Kirjoittaja Henji
Hitto ku vaikea valita! :S
Filyra´s The Black Rider
Filyra´s The Riders Of Rohan
Filyra´s The Uruk-Hai


No otetaan Filyra´s The Uruk-Hai!
Ja uros. :)


// Huomasin vasta nyt tuon "Myös tulevat kuvat olisi mukava nähdä ja jos niitä ei itseltään löydy niin minä voin kyllä antaa. " -lauseesi. Elikkäs kuvat tulevat olemaan Multi BIS/SBIS Ch. Elan Sebring the Matrix koirasta otetut, xXx.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja Satu
Ainiin joo narttu siis mulle. : )) Mul oli kaamee vääntö itseni kanssa tosta nimestä, mut päädyin siihen, että otan tuon Filyra's Storm Is Comingin.
Kuvista mulla ei ole vielä ihan täyttä varmuutta, kun pistin tossa just kyselyt muutamiin paikkoihin, joissa oli aika kivan näköisiä koiria. Jos niistä ei lupaa heru, päädyn varmaan Xenos Say Hi'n tai Agha Djari's Untold of Xenosin kuviin.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 6:17 pm
Kirjoittaja Eros
Henji, upea uros toi kyllä on. <3 Tästä tulee aika kovatasoinen pentue. ^^

Satu varasin tuon nimen sinulle. Noista kuvista sen verran että tykkäsin enemmän tuosta jälkimmäisestä nartusta vaikka molemmat ovat kauniita.