Sivu 1/1
Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 11:36 am
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Eli labradorinnoutajan pentuja tulossa... Emä on Linnunjäljestäjän Sakura ja isä Linnunjäljestäjän Riko... Varauksia ? Pennut myyn kun ne ovat tarpeeksi vanhoja ... Varauksia siis .... Pennut syntyvät syksyllä ....
Kennelimme on
http://www.linnunjaljestajat.webs.com ... Emä on rekisteröity/odottaa hyväksyntää isää ei ole rekisteröity. Näyttelytulokset ovat hyvät mutta ei olla käyty näyttelyissä kuin yhdesti. Emän löytää sivultani koirat ja sieltä linkistä isä jotenkin katosi sieltä joten lisään sen uudelleen sinne piakkoin.
Varauksia ;D
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 11:45 am
Kirjoittaja Milja
ihan ot. mutta pennunostajia varmasti houkuttelisi hieman tarkempi kuvaus pentueesta, esim. kenneli, jonka nimen alla pentue syntyy, hieman enemmän kuvausta vanhemmista, niiden kisamenestyksestä, ja miksi käytät juuri näitä koiria jalostuksessa, ja myös hieman pyyntöjä mahd. pennunostajalle, kertoa hieman kisautustoiveista tai mitä nyt sitten ikinä keksitkään.
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 11:52 am
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Milja kirjoitti:ihan ot. mutta pennunostajia varmasti houkuttelisi hieman tarkempi kuvaus pentueesta, esim. kenneli, jonka nimen alla pentue syntyy, hieman enemmän kuvausta vanhemmista, niiden kisamenestyksestä, ja miksi käytät juuri näitä koiria jalostuksessa, ja myös hieman pyyntöjä mahd. pennunostajalle, kertoa hieman kisautustoiveista tai mitä nyt sitten ikinä keksitkään.
Olisitko sitten kiinnostunut ? Ja hyvä vinkki laitoin jotain siihen lisää tietoa :D
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 12:51 pm
Kirjoittaja noel
^ Ja ihmiset olisivat varmaan kiinnostunempia, jos pentueen vanhemmilla olisi jonkinnäköistä kisamenestystä :) Ja vanhempien sivuille voisi olla linkit esillä. Ja jotkut jopa kertovat kasvatusperiaatteistaan siinä ohella, jo se innostaa ottamaan pentua!
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 3:30 pm
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Milja kirjoitti:ihan ot. mutta pennunostajia varmasti houkuttelisi hieman tarkempi kuvaus pentueesta, esim. kenneli, jonka nimen alla pentue syntyy, hieman enemmän kuvausta vanhemmista, niiden kisamenestyksestä, ja miksi käytät juuri näitä koiria jalostuksessa, ja myös hieman pyyntöjä mahd. pennunostajalle, kertoa hieman kisautustoiveista tai mitä nyt sitten ikinä keksitkään.
Niin aiotko varata pennun ? Anteeksi kun kyselen mutta ei se varmaan sinua häiritse. Sori ...
Maksaako se welho pankki jos sinne rekisteröityy ? Se virtuaalipankki ? Ja tuleeko se siis maksamaan oikeaa rahaa?
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 3:39 pm
Kirjoittaja Nona
http://www.tulisielu.net/welho/
Kaikki palvelut ovat avoinna virtuaaliharrastajille, jotka haluvat saada harrastukseensa lisää realistisuutta ja joilla on kykyä käyttää palveluita.
Welhon käytöstä ei tarvitse maksaa oikeaa rahaa.
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja Milja
En aio varata pentua, kunhan nyt vaan tulin tunkemaan nenäni tänne. Pahoitteluni.
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 3:45 pm
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Kiitos tiedosta... :D
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Vielä sitä kyselen kun nyt jouduin luomaan sen VRL tunnuksen niin kuin kauan siinä kestää että se hyväksytään ? :)
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 4:12 pm
Kirjoittaja aysha
Saattaa kestää 2 pvästä 2 viikkoonkin..
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 5:40 pm
Kirjoittaja Dream
Suosittelisin sinua lukemaan Virtuaalisista koiraystävistä tuon
Aloittelijoiden oppaan, saisit vinkkejä täällä liikkumiseen ja viestiesi sisältöön. :> Ja kannattaa varmasti kysyä turreilta apua jossei jotain asiaa ymmärrä (kuten olet tähänkin asti tehnyt), sillä moni on varmasti valmis neuvomaan päätä mietityttävissä asioissa.!
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 8:03 pm
Kirjoittaja Wolfie
Ja sun tosiaan kannattaa eka hankkia pari tuontia tai jotain ja alat niillä kisaamaan. Lue tarkoin toi aloiittelioiden opas, sillä silloin pääset paremmin perille asioista ;). Sitten kun vanhemmilla olisi tuloksia, niin voisit alkaa pentuetta teettämään. En usko että pentueesi menee nyt, sillä porukat kattoo ettei pentueen teettämiseen ole nähty vaivaa. Kokeile ensin kisata tuolla koiralla ja sitten teetä pentue tyyliin 2-4 kuukauden päästä, ei ole koskaan hyvä heti virtuaalikoirailun aloitettuaan teettää pentuetta. Munkin A_pentue vasta syntyi 5 kuukautta sen jälkeen kun olin aloittanut :> on sulla tässä vielä aikaa, älä hätiköi noiden pentueiden kanssa.
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
En tiedä mitään paikkaa missä kisata :(
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 8:23 pm
Kirjoittaja Dream
Sitten kannattaa tutustua tänne ;>
http://virtuaalikoirat.net/
Re: Labradorinnoutajan pentuja tulossa!!!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 8:23 pm
Kirjoittaja Spiegel
Katsopa
täältä, siellä on kaikenlaisia näyttely- ja kisaliittoja, joiden säännöt lukemalla pääset hyvin perille kisauttamisesta ja voit kisauttaa koiriasi. (:
// Dream ehti ensin.