suomenlapinkoiria kesäpäiville
Lähetetty: Su Huhti 26, 2009 12:12 am
Suomenlapinkoira pentue 2009
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenlapinkoira, kun pystikset eivät taineet kiinnostaa, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenlapinkoiriin tässä lähiaikoina?
Emä olisi evm. sukuinen Ma is Ráimmahallat. Valitsimme tämän siksi, koska kukaan kennelin omista koirista ei ole vielä jalostuskäytössä ja lapinkoiralinja tarvitsee uutta puhtia. Väriltään Milla on soopeli ja menestyy näyttelypuolella hyvin.
Isäksi ollaan valittu viimeistä kertaa jalostukseen tulevaa Taikajoen Lupaava nimistä koiraa, jonka titteliriviltä löytyy upeat VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 RH-E KRE LT FIN SWE MVA! Aapo on hyvin menestynyt sekä käyttö- että näyttöpuolella, sen jo näkee tittelirivistä. Luonteeltaan uros on vallaton, yhteistyöhaluinen ja vilkas. Vaari-iässä oleva Aapo on siis viimeistä kertaa siitos käytössä.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa. Pentue olisi Hillaliinan toinen lapinkoirapentue eli A-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Anri, narttu - Deattan
- Jamie, narttu - Coldridge Hillaliinan Suklaasydän
// Kuulostavatko nämä nimiehdotukset hyviltä, ne ovat Egotrippin lauluista:
Hillaliinan Flipperikuningas
Hillaliinan Kuules Aino
Hillaliinan Pakkasukko
Hillaliinan Posteljooni
Hillaliinan Teinikuningatar
Hillaliinan Unihiekkaa
Hillaliinan Pako Aavekaupungista
Hillaliinan Egotripillä
Hillaliinan Hyvä Bore
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenlapinkoira, kun pystikset eivät taineet kiinnostaa, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenlapinkoiriin tässä lähiaikoina?
Emä olisi evm. sukuinen Ma is Ráimmahallat. Valitsimme tämän siksi, koska kukaan kennelin omista koirista ei ole vielä jalostuskäytössä ja lapinkoiralinja tarvitsee uutta puhtia. Väriltään Milla on soopeli ja menestyy näyttelypuolella hyvin.
Isäksi ollaan valittu viimeistä kertaa jalostukseen tulevaa Taikajoen Lupaava nimistä koiraa, jonka titteliriviltä löytyy upeat VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 vKREW-08 RH-E KRE LT FIN SWE MVA! Aapo on hyvin menestynyt sekä käyttö- että näyttöpuolella, sen jo näkee tittelirivistä. Luonteeltaan uros on vallaton, yhteistyöhaluinen ja vilkas. Vaari-iässä oleva Aapo on siis viimeistä kertaa siitos käytössä.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa. Pentue olisi Hillaliinan toinen lapinkoirapentue eli A-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Anri, narttu - Deattan
- Jamie, narttu - Coldridge Hillaliinan Suklaasydän
// Kuulostavatko nämä nimiehdotukset hyviltä, ne ovat Egotrippin lauluista:
Hillaliinan Flipperikuningas
Hillaliinan Kuules Aino
Hillaliinan Pakkasukko
Hillaliinan Posteljooni
Hillaliinan Teinikuningatar
Hillaliinan Unihiekkaa
Hillaliinan Pako Aavekaupungista
Hillaliinan Egotripillä
Hillaliinan Hyvä Bore