Sivu 1/3
Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 9:56 pm
Kirjoittaja Lania
Hillfieldissä pian jälleen aika nahkapentujen. Kesäksi mietteissä siis D-pentue, joka luultavimmin tulee syntymään touko/kesäkuussa. Pentueeseen tulee syntymään enintään 4 pentua. Molempien vanhempien takaa löytyy jokseenkin sukua, isän puolelta muutoin evm. paitsi emä. Emän puolella on enemmän sukua. Suvusta löytyy paljon menestyneitä ja upeita koiria. Toivomme että jokainen pentu saisi melko aktiivisen ja harrastavan kodin ja mieluiten myös pysyvän.
Seuraavasta yhdistelmästä kyse,
Isänä tulee toimimaan minun, Lanian oma uros,
BH Hk3 Jk2 SchH1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA VKTV RH-E RH-W A vLT & vBEL & vSWE & vKRE & vDK & vFIN & vN & vKANS MVA vKREW-08 vV-08
Thema Alive.
Nuka on oikein mallikkaasti menestynyt nuori herra sekä käyttö- että näyttöpuolella. Mm. paimennusvalio, käyttövalio, tottelevaisuusvalio. Näyttelyistä löytyy 8xSERT sekä pari voittajatitteliä. Nukahan on usean maan muotovalio. Nukalle on tarkoitus hakea agilitystä vielä 1 vKUMA valioitumiseen, ennen kuin pennut syntyvät.
Emänä taas Mimmun narttu,
BH Jk3 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA vPVA VAVA RH-F B vKTV vFIN & vN & vDK MVA vJGERW-09
WolfTame's Plain Dealing.
Jeni on myös saanut saavutettua upeasti hienoja tuloksia, ja onkin mm. paimennusvalio, käyttövalio, tottelevaisuusvalio, agilityvalio ja koiratanssivalio. Jeni on myös saanut 5xSERT ja on kolmen maan muotovalio.
Jos vähääkään kiinnostuit niin laita ihmeessä alle viestiä, olisi mukava tietää mihin pentu pääsisi, mitkä ovat tulevaisuudensuunnitelmat, oletko kiinnostunut mahdollisesti uroksesta vai nartusta jne. Jos sinulta itseltäsi ei löydy kuvia, olen menossa 21.05. Jämsän ryhmänäyttelyyn ja olen kuvaamassa lyhytkarvaiset colliet, joten varmasti minulta löytyisi sitten kuvia annettavaksi.
VARAAJAT 4/4
Lania ja Mimmu - narttu -
Hillfield Dahlia Devedor
Pöpö - narttu -
Hillfield Dice Shaker
Svart - uros -
Hillfield Disband Dribble
Janina - narttu - Hillfield Dimness Sight
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 1:08 pm
Kirjoittaja Lania
Eikö ketään?
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 2:15 pm
Kirjoittaja mio
mä oon ihan hirveesti ihaillut sun nahkoja ja miettinyt monta kertaa nahkan ottamista, mutta mä kyllä lupasin itselleni etten ota nyt 'väärän' rotuisia koiria itselleni enempää joihinkin aikoihin. :s mut jos sä saat tähän pentueeseen tosi vähän varauksia ni ehkä mä voin harkita, käyttökoira olis nimittäin tosi kiva.
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Ma Touko 04, 2009 8:31 pm
Kirjoittaja Svart
minä ilmaisen kiinnostukseni tätä pentuetta kohtaan : ) Pentu pääsisi asustamaan
http://svartin.webs.com bortsujen,lapinporokoiran ja malinois kanssa. Kisailen koirieni kanssa aktiivisesti, pääasiassa pk-lajeissa,paimennuksessa ja tokossa. Nämä ovat ne päälajit joissa olisi tarkoitus valioitua. Mahdollisesti myös vepeä ja pelastuskoirakokeita käytäisiin kokeilemassa :> Näyttelyt sitten kuvatilanteesta riippuen, omasta takaa minulla ei kuvia vielä ole, kyselyä olen lähettänyt muutamiin kenneleihin, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Kisautusnäytöksi vaikkapa Ella
http://ellann.webs.com Niin ja urospentua olisin havittelemassa :D
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Ma Touko 04, 2009 9:13 pm
Kirjoittaja Janina
Ähää ei saa kiduttaa :/
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 2:34 pm
Kirjoittaja Svart
nostellaans vähäsen.
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja juulia
Lania, nyt pistit kyllä todella pahan! Haluan ehdottomasti ottaa yhden nahkacollien, jos vaan olis mahdollista. Perrojen sekaan vois mielellään ottaa yhden lyhytkarvaisen collieuroksen ilostuttamaan, hyörimään ja kisailemaan.
Poitsu pääsisi kisailemaan tokossa, agilityssä, PK- lajeissa, paimennuksessa, flyballissa, koiratanssissa, näyttelyissä ja PE- kokeissa. Niin ja asuinpaikka olis sitten
Rock On, jota en vieläkään (anteeksi!) ole saanut kaikilta osin valmiiksi. Mullahan on tuolla nyt kaksi perronarttua, joista Sienna tuli mulle ehkä kuukausi sitten ja Tieran taas "tein" maaliskuun alussa, ja kisasin sillä muutaman kisan ja sitten aloin tekemään kenneliä. Eli nyt kun kasvatus- sivu kohta valmistuu, alan taas kisailemaan. Geewasin varmaan tiedätkin, se on nyt siis lopettanut mutta siellä kisailin aika ahkeraan, ja sama tahti (mielellään parempikin) jatkuu Rock Onissa kun sivut ovat täysin valmiit.
Tuossa vielä yksi kisanäyttö Geewasin ajoilta.
Kuvat tulee Sandcastle'sista, etin parhaimmat uroksen kuvat sieltä että pääsisin tänkin kanssa mahdollisimman paljon näyttelyihin.
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 5:28 pm
Kirjoittaja Lania
Ohh, päässyt unohtumaan nyt ihan kaikessa hässäkässä, pahoitteluni.
mio suuret kiitokset kehuistasi nahkojani kohtaan (: Sulle kyllä mielellään pennun antaisin jos nyt kallistutkin nahkan puoleen, en nyt ala taivuttelemaan jos nyt olet itsellesi lupaillut ettet ottaisi, että mieti rauhassa (:
Svart, kuulostaa kyllä hyvältä ja kisautusnäyttökin vakuutti, että sulle kyllä lähtee pentu. Olen kahden viikon päästä, helatorstaina menossa Jämsän ryhmänäyttelyyn kuvaamaan niin sieltä voin yrittää kuvata sinulle sitten uroksen kuvia (:
Juulia sitten vielä, kyllähän sulle nyt pentu ehdottomasti lähtee (; Ehdottomasti uskallamme sinulle pennun antaa.
Yritän tässä kohtapian nimiä saada aikaseksi, ehkäpä vielä tämän illan aikana.
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 5:33 pm
Kirjoittaja juulia
Hei kiitos tosi paljon! Tajusin muuten tässä vielä, että Jeni on ekan nahkani ja kolmannen virtuaalikoirani ikinä, WolfTame's Everything is Prettyn tytär, eli vielä suuremmalla syyllä pentu on tosi hieno juttu. Eevin kaltaista virtuaalikoiraa mulle nimittäin koskaan tulee, oli sen tulosrivi sen verran hieno ja muutenkin mahtava koira. :) Ehdin tässä pitkästä aikaa katsella vähän kuvapuoltakin, ja
täältä löytyi mieleiset. Tuo Oneway's New Sensation on mielestäni tosi kiva (tosin korvat ovat rakennekuvassa omasta mielestäni vähän liian pystyssä jotenkin, en osaa selittää

) ja Rowvale River Raider ehkä vieläkin parempi. Mitäs mieltä itse olet?
Täällä on sit loput Sandin nahkat, tosin noita missä on joku (c)- merkintä kuvan alapuolella ei voi käyttää.
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Janina
Mä kirjottelen kohta lisää ;)
Eliks. Mä voisin ottaa nahkanartun
CC'hen (uusi ulkoasu tulossa). Kisaisimme pääasiassa agilityssa, paimennuksessa, näyttelyissä ja tokossa. Mulla olisi tavoitteena mm. agility-, paimennus- ja tokovalion arvo. Kuvina mulla olisi tarjota soopelinartun kuvat, näyttelyistä voisi niillä saada EH-ERIä. (kaivan ne myöhemmin esille jostakin). Sivunäyttöä vaikkapa
Qtarista ja kisanäyttöä sitten
Nadjasta, jonka tuloksista osa on kateissa. Kalenteriin merkkaan myös vain tärkeät tulokset. Tällaista meillä, toivotaan että pentu meille lähtisi 8)
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:26 pm
Kirjoittaja Lania
Juulia, niinhän Jeni on Eevin pentu, kyllä löytyy hienoja koiria suvusta (:
Niin ja itse ainakin pidän tuosta Rowvale River Raiderista melkoisesti. Harmi että tuolla lopuissa uroksissa on niin älyttömän pienet kuvat tarjolla, muutoin niistäkin olisi varmasti löytynyt monta upeaa urosta. Tuo Oneway's New Sensation ei ole kovin edukseen tuossa rakennekuvassaan kun seisoo vähän venkurasti. Mutta itse kallistuisin tuohon Rowvale River Raideriin enemmän.
Ja eiköhän nyt Janitallekin sitten pentu lähde matkaan (: Sitä vain toivoisin sitten sinun kohdallasi että pennun kanssa kisattaisiin palveluskoiralajeissa myös, sillä pidän sitä melko tärkeänä lajina. Jos sinulta itseltäsi ei löydy innostusta pk-lajeihin voin tosi kisata pentuasi sinun puolestasi sitten pk-lajeissa.
Mutta nyt on varaukset sitten täynnä, laitan kohtapuoliin tähän nimiä esille niin pääsette valikoimaan omianne (:
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:37 pm
Kirjoittaja Janina
Löytyy toki innostusta pk-lajeihin, taisi jäädä se vaan pois tuosta listasta

Ja kiitos!
Re: Hillfield D-nahkat
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:59 pm
Kirjoittaja Lania
Tässä olisi nyt nimivaihtoehtoja,
Hillfield Dashing Away
Hillfield Dasia Detonation
Hillfield Dice Shaker
Hillfield Drossier Dimout
Hillfield Dahlia Devedor
Hillfield Dimness Sight
Hillfield Doling Out
Hillfield Disband Dribble
Hillfield Dewing Divine
Hillfield Dimness Dalton
Hillfield Drought Dakers
Hillfield Disclaim Dividing
Hillfield Disused Defang
Hillfield Ditory Sense
Re: Hillfield D-nahkat NIMET
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 7:04 pm
Kirjoittaja juulia
Noista on kaikki ihania! Mutta haluaisin ehkä mieluiten tuon Hillfield Dashing Awayn.
Re: Hillfield D-nahkat NIMET
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja Svart
Olipa vaikea valinta, mutta jos mulle lähtis sitten Hillfield Disband Dribble? :)