Eli siis gööttiliitto päätti piristää virtuaalimaailman gööttiharrastajia pistämällä pystyyn kisaputken!
Kisaputkessa gööteille on tarjolla 7 eri lajia, joka päivälle eri. Myös gööttierkkari olisi tarkoituksena saada pystyyn! Mukaan otetaan myös muun rotuisia koiria kuin gööttejä, jos paikkoja jää yli, ensisijaisesti vain göötit mukaan.
Eli siis tässä jo hyväksyttyjen kilpailujen sivujen osoitteet, ja päivämäärät! Gööttien omistajat kipinkapin ilmoittautumaan mukaan ;) Tähdellä merkityt kilpailut ovat jo hyväksytty.
- 18.05.2009 BH-koe *
- 19.05.2009 Flyballia *
- 20.05.2009 Paimennusta *
- 21.05.2009 Agilityä *
- 22.05.2009 Tokoa *
- 23.05.2009 Koiratanssia *
- 24.05.2009 Gööttien erikoisnäyttely
Jos olet kiinnostunut tuomaroimaan jonkin lajin, ota ihmeessä yhteyttä!!
Ilmoittautumisia voi myös pistellä tähän alle kunhan kertoo lajin jne :)
Gööttiliitolla kisaputki! TUOMAREITA?
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Syvällistä
Re: Gööttiliitolla kisaputki! TUOMAREITA?
Eikö sulle ole tullut minkäänlaista viestiä osoitteesta mirzun@luukku.com ? :o Ilmoitin heti ekana päivänä koirani tokokisaasi, kun se oli hyväksytty, mutta mun koiria ei näy siellä vieläkään..
- Jamie
- Alkupalat
En haluaisi hoputtaa, mutta olisiko tokoon tulossa tuloksia?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Samaa minäkin kyselisin...
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Jos koirat eivät oo vieläkään siellä, niin sitten ei oo tullut viesti perille. :s oon lisännyt ilmottautumisjärjestyksessä koirat mukaan.Mirzu kirjoitti:Eikö sulle ole tullut minkäänlaista viestiä osoitteesta mirzun@luukku.com ? :o Ilmoitin heti ekana päivänä koirani tokokisaasi, kun se oli hyväksytty, mutta mun koiria ei näy siellä vieläkään..
tuomaroin sen tokon vielä tänään, kone ollut huollossa niin ei ole päässyt koneelle.