Rosslaynen muodonmuutos

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
kirby
Höpsö veitikka

Rosslaynen muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja kirby »

Rosslayne, pienimuotoisesti beagleja kasvattava virtuaalikenneli koki kesäisen muodonmuutoksen. :) Tuo ulkoasu on ollut Rosslaynella jo jonkin aikaa, eli pientä muutosta jo itse ainakin kaipasin.. Kaikki kommentit, risut ja ruusut, ovat tervetulleita! Puhukaa suunne puhtaaksi.

SISÄÄN BEAGLEJEN VALTAKUNTAAN

Ja hei, linkkilista kaipaa täytettä! Kaikille mielipiteensä heittäjille avautuu mahdollisuus päästä tonne linkkilistalle. :) Laita siis viestiisi linkki kenneliisi, jos mukaan mielit. Paikkoja on vapaana yhdeksän kappaletta, tietty kaikki ajokoirajärjestöt / ajokoirakasvattajat on etusijalla.

// IE kusee paikoittain sivut ihan kunnolla (mun koneella ainakin), eli Mozilla on kyllä paras vaihtoehto sivujen selaamiseen.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
tellu.
Analysaattori

Re: Rosslaynen muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Nam mikä asu &.&

Ihana keväinen sininen sävy. Tuo harmaan sävyinen tausta rauhoittaa tuota villitsevää sinistä väriä. Hienosti kuva erillainen kuin muilla. Ei ole koirasta kuvaa vaan kukista.Hyvä veto... Linkit selvät hyvä. Tosin tuo yhteys veti suoraa sähköpostille. Ei hyvä.

Jäin miettimään mitä varten tuolla "muuta" sivulla oli kenneli lista -oliko se tarkoitettu virtuaalikenneleille vai kenneleille joista olet kuvia ottanut ??

Ihailen sitä tätä sinun kennelisiäsi -uskomaton. Pakko saada joskus kasvatti :mrgreen:
LOPETTANUT!!
kirby
Höpsö veitikka

Re: Rosslaynen muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kiitoksia Lalina! Juu, tuo muuta- sivun lista on juuri virtuaalikenneleitä varten. ;) Mä olen vähän pentuetta jo suunnitellut, mutta kyllä tässä saa odottaa vielä jonkin aikaa että saadaan enemmän tuloksia koirille, noi on ihan raakileita kaikki.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin