Sivu 1/1

Terranois E (groenendael)

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 9:22 pm
Kirjoittaja Lania
Terranoisiin jälleen siis tulossa mustia paholaisia. Tätä pentuetta olen suunnitellut hyvin pitkään ja nyt alkaa olemaan lähiaikoina sen toteutus. Pentue on Terranoisin E-pentue. Pentueen vanhempina toimii minun, eli Lanian ensimmäiset groenendaelit, jotka ovat erittäin rakkaita koiria minulle. Tämänkin takia olen hyvin tarkka minne pennut annan. Pentueeseen otan enintään 4 varaajaa, sillä isukilta löytyy jo yksi pentue takaansa. Pentueeseen löytyy jo kolme varaajaa, ja vielä etsitään sitä mahdollista neljättä varaajaa. Haluan pennuille mieluiten aktiiviset kodit, hyperkisautusta en kuitenkaan vaadi. Pentue tulisi mahdollisesti syntymään tässä tai ensikuussa.

Isänä toimii siis oma komea urokseni,
BH Jk3 Hk1 SchH2 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA vAVA VPVA vMEVA vFBV vKTV RH-E vKRE & vLT & vCA & vGBR & vSWE & vDK & vBEL & vEST & vN & vLUX & vAM & vFIN & vKANS MVA vLTW-08 vV-08 Black Velvet Of Barksdale
Dale on menestynyt upeasti näyttö- että käyttöpuolella. Dale omaa 12 maan muotovalionarvon, on kansainvälinen muotovalio, sekä on voittanut pari voittajatitteliä. Dale on agilityvalio, käyttövalio, paimennusvalio, tottelevaisuusvalio, koiratanssivalio, flyballvalio. Dalella on yhtä MEKUMA'a vaille, että se valioituisi maastoesteistä, joten sen pyrimme tavoittamaan ennen pentujen syntymää. Dalen suku on kokonaan evm. ja sillä on ennestään yksi pentue, Wolftame'sin R-pentue, johon syntyi 4 pentua.

Emänä tulee toimimaan oma narttuni,
BH Jk3 Hk1 vFIN KVA Tk3 VAVA VPVA RH-E vLT & vFIN & vCA & vGBR & vSWE & vN & vKRE & vBEL & vDK & vEST & vAM & vLUX & vKANS MVA vLTW-08 Bordersky Dana
Nowalta löytyy myös hienoa menestystä näyttelyistä sekä käyttöpuolen lajeista. Nowa on Dalen tapaan myös kansainvälinen muotovalio ja on myöskin 12 maan muotovalio. Nowa on agilityvalio, käyttövalio sekä paimennusvalio. Nowa tarvitsee tottelevaisuuden EVL-luokasta vielä kaksi normaalia I-palkintoa valioituakseen, joten nämä haluan Nowan saavuttavan ennen pentuja. Nowan suku on erinomaisesti menestynytty ja takaa löytyy paljon upeita koiria. Nowan äidin puolelta suku on täysin evm.

Pentueen oma sivu löytyy täältä.

VARAAJAT 4/4
Lania - narttu - Terranois Elegant Dilemma
Bee - narttu - Terranois Essayed Action
Mimmu - uros - Terranois Elevation Roaster
Kuunsirppi - uros - Terranois Exotic Artist

Haluaisin mielelläni kuulla minne pentu pääsisi, nähdä sivu- ja kisautusnäyttöä sekä kuulla tulevaisuudensuunnitelmista.

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: To Touko 14, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Haluaisin varata yhden pennun Gendarme'siin, sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään, pitää katsoa kummalle on paremmat kuvat olemassa. Pennun kanssa olisi tarkoitus kisata aktiivisesti erilaisissa lajeissa, ainakin PK-lajeissa, näyttelyissä, paimennuksessa sekä joko tokossa tai agilityssä (ehkä molemmissa) sekä myöhemmin myös flyballissa, koiratanssissa ja pelastuskoirakokeissa. Jalostuskseen en pentue välttämättä tulisi käyttämään, riippuen toki tuloksista sitten joskus käyttäisinkö jalostukseen.

Niin, ja kisa- ja sivunäyttöä vielä jos kaipaa niin tässä jotakin (:
Gendarme's Indrina
Gendarme's Gosta Jamilah
Lasimeren Ganora
Fille Fervent D'Arlequin

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 10:38 pm
Kirjoittaja Lania
^ Eiköhän sulle pentu laiteta (: Sinultahan löytyy Dalen viime pentueesta pentu ja olet kyllä hyvin sen kanssa kisannut, joten uskallan kyllä toisen antaa. Mikäs nimi laitetaan sulle sitten?

Niin ja nyt on Dale sitten saanut viimeisen MEKUMAnsa, joten MEVA saavutettu, nyt enään Nowalle yksi normaali 1-palkinto tottelevaisuudesta niin syntymäajan voi päättää (:

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Jes, mahtavaa :D Sukupuoleksi päätin uroksen, nimeksi voisi tulla vaikka Terranois Exotic Artist.

//Tässäpä sivut, Zado esittäytyy. Huomasin tossa samalla, kun pengoin vähän vanhoja tuloksia, että Zado on etäistä sukua tuolle vanhemmalle gronttuherralleni Elite's Cashmirille. Molempien sukutaulusta löytyvät Windy's B-pentueen kasvatti.

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: La Kesä 06, 2009 10:47 pm
Kirjoittaja Lania
Mites sopisiko Kuunsirpillekin että pennut syntyisivät huomenissa jo, elikkäs 07.06.? Bee ja Mimmu ovat ilmoittaneet että heille sopisi hyvin tuo (:

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 2:38 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Mulle sopii tuo hyvin. Tosin en nyt pääse päivittämään sivuja, päivitän kunhan pääsen kotiin. Olen ens viikon leirillä, joten sen jälkeen sitten vasta alkaa kisaaminen.

Re: Terranois E (groenendael)

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 10:47 pm
Kirjoittaja Lania
^ Selvä (: Pennut syntyneet siis tänään.