Saksanpaimenkoiria ES:lle :: syntyivät 26.08. -> SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Saksanpaimenkoiria ES:lle :: syntyivät 26.08. -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Mona »

i. Sorrow Sky Fight 'em evm
e. BH vFIN PVA TVA JK3 RH-E RH-FL B RH-T A vEUV-08 vV-08 vGERW-09 Trin Taz Endless Romance

Pennut lähtevät asiallisiin ja pitkäikäisiin koteihin, joissa koira pääsee toteuttamaan itseään ja elämään aktiivisen ja rakkaudentäytteisen elämän.

Varaukset

essi - narttu - Elm's Cosmic Girl
smoothtar - narttu - Elm's Just Another Story
Mona - narttu - Elm's Blow Your Mind

Pennut syntyvät 26.08. Sivuja saa tehdä, ja koiria ilmoitella kisoihin joiden päivämäärä on syntymän jälkeen.

Nimet
Elm Streetin perinteen mukaisesti nimet tulevat jonkun minulle tärkeän artistin mukaan, ja tällä kertaa se on Jamiroquai :). Etuliite on siis Elm's.

Too Young To Die
Blow Your Mind - Mona
Virtual Insatiny
Cosmic Girl - essi
High Times
Canned Heat
Little L
Love Foolosophy
Just Another Story - smoothtar
Stillness In Time
Light Years
Manifest Destiny
Morning Glory
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mie vahvistan varauksen, eli uros tulisi All-Acuteen. Sivuja ei ole vielä, sain jatkaa tuon kennelin parissa dongan lopetettua, mutta ilmottelen sulle linkin sitten kun saan sivut valmiiks :)

//En ole sittenkään ihan varma otanko uroksen vai nartun, riippuu ihan mistä koirista saan kuvia. Beslallehan en voisi urosta sulhaseksi valita, kun Beslan isä on Rommin isänemän veli.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kyllä mua edelleen kiinnostais tämmönen, mutta itseasiassa mä sain tämmösen sakemannin jo tuontina Saksasta, eli täytyy pikkasen harkita. Urospentu kyllä kiinnostaisi, mutta en nyt lähde varaamaan, katsellaan vielä. Ensalkuun mulle riittää varmaan toi yks, et saa vähän tutustua näihin piireihin enemmän :)

Mutta ihan poissuljettua tää ei vielä ole, et saatan putkahtaa tänne varailemaan jos nä ei sit ole jo mennyt. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Juu uros minulle :)
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Mä voisin uroksen varata. Pitkään tätä pentuetta olen katsellut ja varsinkin isän suvusta pidän, sillä sieltä löytyy oma kasvattini <3 Tulisi asumaan ensisijaisesti tänne (nimi tulee vaihtumaan uuden ulkoasun myötä..) Mahdollisesti muuttaisi minun ja empun tulevaan kenneliin kunhan saamme sen eka nettiin :)

Pyrin tarjoamaan koiralle elinikäisen kodin ja kilpaileminen painottuisi käyttölajeihin.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Mona »

Jerry, ok ^^.

smoothtar, oletkohan nyt oikeassa topicissa? :D. Isähän on evm.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Mona kirjoitti:Jerry, ok ^^.

smoothtar, oletkohan nyt oikeassa topicissa? :D. Isähän on evm.
Oikea topic on kyllä. Hups, siis tarkoitin emää enkä isää. Menin sekaisin kun itse aina merkitsi isän ennen emää :lol:
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Marcia »

awww mun tekis mieli taas ottaa pentu mutta saa nyt nähdä.. Ei viitsisi kun on jo 5 koiraa kilpailematta :<
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Mona »

Tein tälläsen tempun, muah. Löytyykö pentueelle vielä kiinnostusta joko jo ilmoittautuneista ihmisistä tai uusista naamoista?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Kati »

Vähänkö tekis mieli kun omia kasvattejakin löytyy takaa (Fimera's).. Mistähän vain kuvat keksis :p
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Mona »

^ Vaikka päästä ;). Tai suhteilla.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja essi »

Oijoi, saksanpaimenkoiria! Nyt ei tarvi jälleen turvautua evm-sakuun, mikälisikäli mulle pentu lähtis. :)
Niin, eli olisin erittäin kiinnostunut ottamaan pennun Schwarm'iin (linkki ak:ssa). Koiria mulla on tällä hetkellä vain neljä, joten kisautuksen ei luulisi olevan kovinkaan vaivalloista. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan monissa lajeissa (näyttely, paimennus, pk, koiratanssi, agility, toko jne.), aivan kuten muidenkin kennelin koirien. Kisanäyttöä voi katsoa rauhassa Schwarm'n koirien sivuilta. :)
Nartun varaisin mieluiten, ja kuviksi tulisi todennäköisesti tämän koiran kuvat.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Häh, enkö saakkaan pentua vai? :o
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja Mona »

essi, harkitsen :). Vähän epäilyttävät useat taukosi.

Jerry, totta kai :D. Otin sen vain nyt tuolta pois, koska en ollut varma. Olisiko paikka edelleen All-Acute (osoite?) ja skp uros?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
essi
Syvällistä
Viestit: 690
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille

Viesti Kirjoittaja essi »

Nyt mulla ei oo tosiaankaan vähään aikaan taukoa tulossa, ku oon saanu taas uutta innostusta näiden virtuaalikoirien suhteen. Tietysti silloin kun koulut alkavat, olen kisautuksen suhteen vähän epäaktiivisempi kun pitää opiskella, mutta minkäänlaista kovin pitkää taukoa ei tule. :)
Vastaa Viestiin