Saksanpaimenkoiria ES:lle :: syntyivät 26.08. -> SIVUJA!
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Saksanpaimenkoiria ES:lle :: syntyivät 26.08. -> SIVUJA!
i. Sorrow Sky Fight 'em evm
e. BH vFIN PVA TVA JK3 RH-E RH-FL B RH-T A vEUV-08 vV-08 vGERW-09 Trin Taz Endless Romance
Pennut lähtevät asiallisiin ja pitkäikäisiin koteihin, joissa koira pääsee toteuttamaan itseään ja elämään aktiivisen ja rakkaudentäytteisen elämän.
Varaukset
essi - narttu - Elm's Cosmic Girl
smoothtar - narttu - Elm's Just Another Story
Mona - narttu - Elm's Blow Your Mind
Pennut syntyvät 26.08. Sivuja saa tehdä, ja koiria ilmoitella kisoihin joiden päivämäärä on syntymän jälkeen.
Nimet
Elm Streetin perinteen mukaisesti nimet tulevat jonkun minulle tärkeän artistin mukaan, ja tällä kertaa se on Jamiroquai :). Etuliite on siis Elm's.
Too Young To Die
Blow Your Mind - Mona
Virtual Insatiny
Cosmic Girl - essi
High Times
Canned Heat
Little L
Love Foolosophy
Just Another Story - smoothtar
Stillness In Time
Light Years
Manifest Destiny
Morning Glory
e. BH vFIN PVA TVA JK3 RH-E RH-FL B RH-T A vEUV-08 vV-08 vGERW-09 Trin Taz Endless Romance
Pennut lähtevät asiallisiin ja pitkäikäisiin koteihin, joissa koira pääsee toteuttamaan itseään ja elämään aktiivisen ja rakkaudentäytteisen elämän.
Varaukset
essi - narttu - Elm's Cosmic Girl
smoothtar - narttu - Elm's Just Another Story
Mona - narttu - Elm's Blow Your Mind
Pennut syntyvät 26.08. Sivuja saa tehdä, ja koiria ilmoitella kisoihin joiden päivämäärä on syntymän jälkeen.
Nimet
Elm Streetin perinteen mukaisesti nimet tulevat jonkun minulle tärkeän artistin mukaan, ja tällä kertaa se on Jamiroquai :). Etuliite on siis Elm's.
Too Young To Die
Blow Your Mind - Mona
Virtual Insatiny
Cosmic Girl - essi
High Times
Canned Heat
Little L
Love Foolosophy
Just Another Story - smoothtar
Stillness In Time
Light Years
Manifest Destiny
Morning Glory
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Mie vahvistan varauksen, eli uros tulisi All-Acuteen. Sivuja ei ole vielä, sain jatkaa tuon kennelin parissa dongan lopetettua, mutta ilmottelen sulle linkin sitten kun saan sivut valmiiks :)
//En ole sittenkään ihan varma otanko uroksen vai nartun, riippuu ihan mistä koirista saan kuvia. Beslallehan en voisi urosta sulhaseksi valita, kun Beslan isä on Rommin isänemän veli.
//En ole sittenkään ihan varma otanko uroksen vai nartun, riippuu ihan mistä koirista saan kuvia. Beslallehan en voisi urosta sulhaseksi valita, kun Beslan isä on Rommin isänemän veli.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Kyllä mua edelleen kiinnostais tämmönen, mutta itseasiassa mä sain tämmösen sakemannin jo tuontina Saksasta, eli täytyy pikkasen harkita. Urospentu kyllä kiinnostaisi, mutta en nyt lähde varaamaan, katsellaan vielä. Ensalkuun mulle riittää varmaan toi yks, et saa vähän tutustua näihin piireihin enemmän :)
Mutta ihan poissuljettua tää ei vielä ole, et saatan putkahtaa tänne varailemaan jos nä ei sit ole jo mennyt. :)
Mutta ihan poissuljettua tää ei vielä ole, et saatan putkahtaa tänne varailemaan jos nä ei sit ole jo mennyt. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Juu uros minulle :)
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Mä voisin uroksen varata. Pitkään tätä pentuetta olen katsellut ja varsinkin isän suvusta pidän, sillä sieltä löytyy oma kasvattini <3 Tulisi asumaan ensisijaisesti tänne (nimi tulee vaihtumaan uuden ulkoasun myötä..) Mahdollisesti muuttaisi minun ja empun tulevaan kenneliin kunhan saamme sen eka nettiin :)
Pyrin tarjoamaan koiralle elinikäisen kodin ja kilpaileminen painottuisi käyttölajeihin.
Pyrin tarjoamaan koiralle elinikäisen kodin ja kilpaileminen painottuisi käyttölajeihin.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Jerry, ok ^^.
smoothtar, oletkohan nyt oikeassa topicissa? :D. Isähän on evm.
smoothtar, oletkohan nyt oikeassa topicissa? :D. Isähän on evm.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Oikea topic on kyllä. Hups, siis tarkoitin emää enkä isää. Menin sekaisin kun itse aina merkitsi isän ennen emääMona kirjoitti:Jerry, ok ^^.
smoothtar, oletkohan nyt oikeassa topicissa? :D. Isähän on evm.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
awww mun tekis mieli taas ottaa pentu mutta saa nyt nähdä.. Ei viitsisi kun on jo 5 koiraa kilpailematta :<
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Tein tälläsen tempun, muah. Löytyykö pentueelle vielä kiinnostusta joko jo ilmoittautuneista ihmisistä tai uusista naamoista?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Vähänkö tekis mieli kun omia kasvattejakin löytyy takaa (Fimera's).. Mistähän vain kuvat keksis :p
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
^ Vaikka päästä ;). Tai suhteilla.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
essi
- Syvällistä
- Viestit: 690
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Oijoi, saksanpaimenkoiria! Nyt ei tarvi jälleen turvautua evm-sakuun, mikälisikäli mulle pentu lähtis. :)
Niin, eli olisin erittäin kiinnostunut ottamaan pennun Schwarm'iin (linkki ak:ssa). Koiria mulla on tällä hetkellä vain neljä, joten kisautuksen ei luulisi olevan kovinkaan vaivalloista. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan monissa lajeissa (näyttely, paimennus, pk, koiratanssi, agility, toko jne.), aivan kuten muidenkin kennelin koirien. Kisanäyttöä voi katsoa rauhassa Schwarm'n koirien sivuilta. :)
Nartun varaisin mieluiten, ja kuviksi tulisi todennäköisesti tämän koiran kuvat.
Niin, eli olisin erittäin kiinnostunut ottamaan pennun Schwarm'iin (linkki ak:ssa). Koiria mulla on tällä hetkellä vain neljä, joten kisautuksen ei luulisi olevan kovinkaan vaivalloista. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan monissa lajeissa (näyttely, paimennus, pk, koiratanssi, agility, toko jne.), aivan kuten muidenkin kennelin koirien. Kisanäyttöä voi katsoa rauhassa Schwarm'n koirien sivuilta. :)
Nartun varaisin mieluiten, ja kuviksi tulisi todennäköisesti tämän koiran kuvat.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Häh, enkö saakkaan pentua vai? :o
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
essi, harkitsen :). Vähän epäilyttävät useat taukosi.
Jerry, totta kai :D. Otin sen vain nyt tuolta pois, koska en ollut varma. Olisiko paikka edelleen All-Acute (osoite?) ja skp uros?
Jerry, totta kai :D. Otin sen vain nyt tuolta pois, koska en ollut varma. Olisiko paikka edelleen All-Acute (osoite?) ja skp uros?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
essi
- Syvällistä
- Viestit: 690
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:43 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria Elm Streetille
Nyt mulla ei oo tosiaankaan vähään aikaan taukoa tulossa, ku oon saanu taas uutta innostusta näiden virtuaalikoirien suhteen. Tietysti silloin kun koulut alkavat, olen kisautuksen suhteen vähän epäaktiivisempi kun pitää opiskella, mutta minkäänlaista kovin pitkää taukoa ei tule. :)