--- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 10:12 pm
Kiinnostaisiko ketään pentu näyttelylinjaisista kultaisista noutajista, joilla on mukava, mutta temperamenttinen luonne ja erinomainen ulkonäkö, joka on todistettu erinomaisin tuloksin näyttelyissä? Siinä tapauksessa saippuadiscolainen pikkukaveri voisi olla juuri sopiva ystävä näyttelyihin ja miksei muuhunkin käyttöön. Olisi mun uudenaikaisen kennelin ensimmäinen pentue, Weetillä on myös aiemmin astutettu yksi narttu ja uroksella on 4 jälkeläistä jossain bittiavaruuden syövereissä.
Isä olisi siis Weeti, eli Cydonia's Weetx. Sivulla olevasta iästä huolimatta 4,5-vuotias uros on kierrellyt näyttelykehiä aikonaan todella hyvin tuloksin, kalenteriin poimittu suurimmaksi osaksi erinomaista ja roppeja. Tittelirivistöstä löytyy IT FIN SWE MVA, EUV-05 LUXW-05 JAPW-06 AUSW-06 eli takavuosien mestari :-D Tosiaan 4 aiempaa jälkeläistä, joita ei ole käytetty jalostukseen. Tulevaisuuden suunnitelmamme ovat tottiksella, pk-lajeissa ja agilityssa. Emä taas olisi (ylläripylläri) kennelin toinen koira, Bell eli Bellamy of Petersburg. Luonteeltaan Bell on pehmeämpi, mutta myös työskentelynhaluisempi kuin Weeti. Myös tämä neiti on takavuosien mestari, kerännyt useita serttejä ja pari cacibbiakin. Tittelirivistö on lyhyempi, mutta merkittävämpi kuin Weetin, FIN KRE KANS MVA, JAPW-06. Tarkoitus olisi päästä agility- ja pk-kentille Bellin kanssa. Ei aiempia jälkeläisiä.
Varauksia vapaamuotoisesti alle, Soapdiscon sivuilta Disco-sivu on hyvä lukea läpi lopusta, samoin Saippuadiscolaisen muistilista. Varauksia otetaan 2-6 ja pentueen teemana diippadaa Muse! Pentueesta ainakin jää narttu kotiin, sijoitussopimus onnistuu myös. Pentue syntyy mikäli tulee väh. kaksi varausta.
Soapdisco's Exo-Politics (liibalaaba, narttu)
Soapdisco's Hoodoo
Soapdisco's Glorious
Soapdisco's Futurism
Soapdisco's Microcuts (liidadaa, uros)
Soapdisco's Absolution
Soapdisco's Forameus
Soapdisco's Conscience (conja, narttu)
Isä olisi siis Weeti, eli Cydonia's Weetx. Sivulla olevasta iästä huolimatta 4,5-vuotias uros on kierrellyt näyttelykehiä aikonaan todella hyvin tuloksin, kalenteriin poimittu suurimmaksi osaksi erinomaista ja roppeja. Tittelirivistöstä löytyy IT FIN SWE MVA, EUV-05 LUXW-05 JAPW-06 AUSW-06 eli takavuosien mestari :-D Tosiaan 4 aiempaa jälkeläistä, joita ei ole käytetty jalostukseen. Tulevaisuuden suunnitelmamme ovat tottiksella, pk-lajeissa ja agilityssa. Emä taas olisi (ylläripylläri) kennelin toinen koira, Bell eli Bellamy of Petersburg. Luonteeltaan Bell on pehmeämpi, mutta myös työskentelynhaluisempi kuin Weeti. Myös tämä neiti on takavuosien mestari, kerännyt useita serttejä ja pari cacibbiakin. Tittelirivistö on lyhyempi, mutta merkittävämpi kuin Weetin, FIN KRE KANS MVA, JAPW-06. Tarkoitus olisi päästä agility- ja pk-kentille Bellin kanssa. Ei aiempia jälkeläisiä.
Varauksia vapaamuotoisesti alle, Soapdiscon sivuilta Disco-sivu on hyvä lukea läpi lopusta, samoin Saippuadiscolaisen muistilista. Varauksia otetaan 2-6 ja pentueen teemana diippadaa Muse! Pentueesta ainakin jää narttu kotiin, sijoitussopimus onnistuu myös. Pentue syntyy mikäli tulee väh. kaksi varausta.
Soapdisco's Exo-Politics (liibalaaba, narttu)
Soapdisco's Hoodoo
Soapdisco's Glorious
Soapdisco's Futurism
Soapdisco's Microcuts (liidadaa, uros)
Soapdisco's Absolution
Soapdisco's Forameus
Soapdisco's Conscience (conja, narttu)