Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Kyselisin nyt kiinnostuneita Amwuhlenin ensimmäiselle pentueelle (teemalapsosia). Pennuista tulee näillä näkymin tiikerijuovaisia, eli brindlepentuja. Pentue syntyy AW's-nimen alle. Luethan myyntiehdot! Teemana tällä kertaa So Addicted, eli pentujen nimistä tulee muotoa AW's So Addicted To esim. Strawberries.

Isänä toimisi ensimmäinen bokserini Snip Snap Nahkasiipi, joka on siis Snip Snapin N-pentueesta. Sipsillä on tällä hetkellä tittelirivillään BH, SchH3, RH-E, vKANS & vFIN & vSWE & vN & vDK & vIT & vPOHJ PMVA, PVV-09, vPDKW-09. Riviä olisi tarkoitus kartuttaa ennen pentuetta, ainakin käyttövalioksi olisi tarkoitus kisata. Näyttöpuolelta Sipsi on saanut 9 x SERTin ja 9 x CACIBin. Silmät terveet, selkä SP-0, sydänäänet normaalit, lonkat A/A ja kyynäräät 0/0. Kaikin puolin terve siis.

Emänä tulee toimimaan evm-narttu Umbkaucher Tindal. Tilda on Saksassa hyvin käyttöpuolella menestynyt neitokainen. Näyttelyissä laatumaininta on heitellyt EH'n ja ERI'n väliä, kyseessä siis ihan kelpo näyttelynarttu. Tilda on Sipsin tavoi täysin terve, lonkat A/A, selkä SP-0, sydänäänet normaalit ja kyynäräät 0/0.

Pennut menevät nyt elokuun loppuun tai syyskuun alkuun, olen pahoillani tästä, mutta aikani ei vain yksinkertaisesti riitä.

Kiinnostuneet
Garnet, narttu, Hailey
Riina, narttu, Hard Opera, sijoitus
Sintsu, narttu, Piksin

Nimiehdotuksia
Omiakin saa keksiä, koska mulla on oikeesti pska nimipää.

AW's So Addicted to Strawberries
AW's So Addicted to Food
AW's So Addicted to You Sintsu
AW's So Addicted to Friends
AW's So Addicted to Sleeping
AW's So Addicted to Candy
AW's So Addicted to Love
AW's So Addicted to Pink Garnet
AW's So Addicted to Mushrooms Riina
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

eikö ketään tosissaan kiinnosta?
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olenpi listassa XD Toivottavasti ulis muita kiinnostuneita!
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Monta kiinnostunutta pitää olla että pentue toteutetaan? Kun yleensähän boksereilla tulee paljon pentuja ja kun näitä bokseri kasvattajia on niin vähän :( Toivottavasti muutkin kiinnostuisi tästä ihanasta rodusta! Tarvittaessa voisimme ottaa 2 pentua jos se siitä on kiinni kun ei vielä yhtään koiraa löydy kennelistä :)
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hömmmöömmmmm, kiinnostaisi kovastikin, mutta en tiä kuinka olis aikaa :||
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Kitu// No periaatteessa kakskin riittää 8')) Ettei suku yleisty liikaa.

Jacya// No ihan rohkeasti vaan tarjousta laittamaan, en vaadi mitään hirveetä kisautusta, en itsekään ole mikään superahkera kisauttaja 8')
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

nostetaas vielä.

// NÄÄ MENEE AINAKIN KUUKAUDELLA ETEENPÄIN OSITTAIN VÄHÄISEN KIINNOSTUKSEN JA OSITTAIN OMIEN KIIREIDENI TAKIA!
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Ines ei haluakkaan perustaa Top Rockia ja yksin ei aikaa riitä pitämään kenneliä ja kisauttamaan koiria. Ja tuskin saan ketään kaveriksi jt. en voikkaan ottaa pentua vaikka haluaisinkin ;( Mutta voin edelleen pitää bokseriliittoa vaikkei omaa kenneliä tulekkaan jos se ei haittaa???
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

^ Joo, no eihän sille mitään voi. Mun puolesta voit, kysy vielä Riinalta.
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Liv »

Joo siis tottakai :D Laitoin sulle yksärilläkin jo asiasta.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Minä voisin olla kiinnostunut ottamaan narttupennun Piksiin. Sipsiä olen ihaillut monet kerrat, komea poika. :D Ja Amwuhlen kuulostaa jotenkin niin ihanalta, joten...

En todellakaan lupaa mitään himokisautusta, mutta sillä lailla harvemmin, miten aikaa sattuu riittämään milloinkin. Palveluskoirakokeissa kisaavia koiria minulla ei kovin montaa ole, joten niissä ainakin tulisin käymään. Petojahdissa kisaisin myös melko varmasti. Pelastuskoirakokeissa tai vesipelastuksessa tulisin myös ehkä käväisemään joskus. Tyttö saisi piirroskuvat ja näyttelyissä kävisin myös melko suurella todennäköisyydellä.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Eve »

Eiköhän yksi pentu Piksiin lähde, en tosiaan vaadi mitään himokisautusta, mutta BH ja SOVE olisi hyvä suorittaa. vFIN KVA-tittelikin olisi jossain vaiheessa pennun elämää toivottu, muttei tietenkään pakollinen. Jos Riina ottaa sijoituksen, sinä saat teettää pennullasi vain yhden pentueen, onhan se ok?
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille?

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

On ok, en olisi useampaa teettänyt muutenkaan. Enkä oikeastaan tiedä teetänkö loppujen lopuksi yhtään, mutta katsotaan sitten.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? NIMET

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Vieläkö ehtii?

Minä olisin kiinnostunut narttu- pennusta Haileyhin, jossa sillä kisattaisiin palveluskoirakokeissa, myös agilityssä, tokossa, ja muissa kiinnostavissa kilpailuissa. Pennulla pyrittäisiin kilpailemaan monipuolisesti, myös tavoituksena saada näyttelyistä vähintään hyvä. En kuitenkaan ole mikään himokisaaja, joten kilpailisimme vähintään kolme (3) kertaa kuukaudessa. BH-, ja SOVE olisi tarkoitus suorittaa. Ajattelin että kasvatistasi tulisi vain harrastekoira, eli jalostus asiat jäävät sikseen. Olen varsin uusi turrilassa, joten kisanäyttöä en ole vielä saanut aikaan, mutta kovalla vauhdilla olen kisoihin ilmoitellut kiinanharjakoirani. Kasvattisi tulisi saamaan saman laiset sivut kuin Haileyn koirilla Lucalla, ja Caapolla.


// ymmärrän.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Eve
Kanada
Viestit: 1414
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm

Re: Kiinnostusta käyttöpuolen boksereille? NIMET

Viesti Kirjoittaja Eve »

^ Tästä pentueesta en valitettavasti voi enää neljättä narttua antaa. Enkä muutenkaan mieluusti teettäisi tästä yli kolmen pennun pentuetta, kun Sipsin suku on kuiteskin sen verran yleinen, valitan.

// paitsiettä. Rupesin miettimään nyt vähän tarkemmin, ja mitäpä minä tekisin narttupennulla, kun kuitenkin saan Riinan sijoituspentua kisauttaa käytössä, ja teettää sillä pentueen tarvittavien tulosten jälkeen. Eli tulin siihen tulokseen, että en ota itselleni pentua, vaan luovutan sitte sen paikan sinulle. Eli sulle lähtee tiikerijuovainen narttupentu AW's So Addicted to Pink.
Vastaa Viestiin