Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Kultaisia pentuja tuloillaan :) SYNTYNEET
Heips! :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:
- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua
Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)
Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.
Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream
Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)
Kultaisia pentuja siis tulossa, Kuperkeikan -etuliitteellä (Kuperkeikan).
Tässä infoa pentueesta:
- Rotu: kultainennoutaja
- Syntynyt: 1.7.2009
- Emo: NOU1, BH, PSWEW-08, vjPFRAW-09,vPDKW-09, vSWE, vN, vF, vIT*, vDK*, vPOHJ* PMVA Emotional Lady de la Dorado
(http://www.geocities.com/caritanyksityiset/leidi.htm) (minun, Caritan yksityinen koira)
- Isä: BH, Tk3, Jk3, vFIN JVA, vAVA Huiskuhännän Avaruuden Lapsi
(http://www.freewebs.com/arandan/robin.htm) (Dreamin koira, asustelee Kuperkeikassa)
- Pentueen koko: max. 4 pentua
Pentueen emo, Leidi, on rekisteröity, käytetty klinikalla, sekä vanhempina hyvin menestynyt isä ja evm. emo. :) Leidin kanssa on kisattu pääasiassa piirrettyjen näyttelyissä, loistavalla tuloksella. Käyttölajeissa sen verran piipahdettu, että vepen sove luokka hyväksytysti läpi, pakk läpi ja noutajakokeista NOU1 ja 1xALO1. Leidi saisi tämän pentueen jälkeen sitten lähteä vehreämpiin maisemiin, eli tämä olisi neidin ensimmäinen ja ainoa pentue. :)
Isä, Robin on menestynyt kilpaurallaan maineikkaasti. :D Myöskään Robinilla ei ole aiempia pentueita, ja melko pian tämän pentueen jälkeen Robinkin liittyisi Leidin seuraan tuonne puolen.
Varaukset 4/4:
n. Kuperkeikan Girbius - Eros
u. Kuperkeikan Euan - Elsainen
n. Kuperkeikan Prizzle - manna
u. Kuperkeikan Destrier - Dream
Varauksia voi laittaa joko tähän töpöön, tai Kuperkeikan omistajalle Dreamille sähköpostina (haidinn@gmail.com) :)
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Kai jotakuta kiinnostaa hyvästä yhdistelmästä syntyvä näyttökäyttö pentu? :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Mie saattaisin olla kiinnostunut mutta kuinka ahkeraa kisautusta te vaaditte pennulle?
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Minun puolestani ei tarvitse kummoisesti kisata, pääasia että pentu saa rakastavan kodin. :) Plussaahan se toki on, jos muutamat kisat kalenteriin tarttuu. :D Mitäs mieltä Dream? Minkä verran/missä lajeissa olit ajatellut kisata pennulla, Eros?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Pääasiassa näyttelyissä mutta ainakin TOKO:ssa kisaisin ja BH-kokeen pyrin suorittamaan, sitten vähän sattumanvaraisesti jotain muita käyttölajeja. Nartusta olisin kiinnostunut.
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Kyllä Erokselle yksi tyttö lähtee :) En ole tuon kisautuksen kanna niin nipo, joten omaan tahtiin kisaaminen omasta mielestä mukavissa lajeissa kelpaa hyvin! Kunhan tyttö saa sen pysyvän ja rakastavan kodin niin riittää :)
Carita voi siis laittaa Eroksen varaus listaan tuonne ylöskin. :D
Vielä yksi tai kaksi varausta, niin pentue pääsisi syntymään.
Carita voi siis laittaa Eroksen varaus listaan tuonne ylöskin. :D
Vielä yksi tai kaksi varausta, niin pentue pääsisi syntymään.
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
up! vielä ainaki yks varaus jos saataisiin, ni pentue voisi syntyä :)
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
^Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän, minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia olet ajatellut, kuvia, sun muuta.
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Pääosin käytäisiin näyttelyissä, tarkoituksena on suorittaa suorittaa MEJÄ, metsästyskoe sekä taipuskoe. Kuviksi tulevat kaverini koiran kuvat, kunhan kyseinen koira saapuu mökiltä perjantaina.
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Elsainen, varailin sulle pennun, sopiihan se Dream? :)
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Kyllähän se minulle sopii, kuulostaa ihan mukavalta kodilta vaikka uusi turri onkin :)
Vielä kolmas varaaja voitaisiin ottaa jos jotakuta kiinnostaa. Voisin niitä nimiä alkaa miettimään tässä kunhan on aikaa ;)
Vielä kolmas varaaja voitaisiin ottaa jos jotakuta kiinnostaa. Voisin niitä nimiä alkaa miettimään tässä kunhan on aikaa ;)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
-
Carita
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: To Kesä 19, 2008 5:59 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Dream se lupaili nimiä miettiä, varmaan tulee kohta valikoimaa. :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Kultaisia pentuja tuloillaan :)
Leidi sai ranskan voittaja -09 tittelin vPFRAW-09 ja oli samalla RYP4 (:
