Kiinnostaako ketään shiba?
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 7:25 pm
Ostin juuri Suvilta Nasun ja lupasin ainakin yrittää tehdä yhden pentueen.
Katsoo nyt miten kiinnostuneita löytyy..
Isä:
Nasu on reipas nuori black & tan shiba uros. (synt. 04.06.08)
Nasun isä: FI MVA, KANS MVA, NW-08, BELW-08 Aavikkorannan Millenium. "Nemo"
Nasun emä: KANS MVA, vLUX MVA, vKREW-08, vLTW-08, vBELW-08, vCAW-08, vMV-08, vNW-08, vBELW-07, vN MVA, vRUS MVA, vKRE MVA, vSWE MVA, vFIN MVA, vGBR MVA, vNL MVA, vCA MVA, BH, vAVA Flow´s Doyomi "Diana"
Emä: Ruotsalainen Dantra Star´s Diva "Diva" (synt. 2.8.05)
Divan isä: Dolcelino "Dino"
Emä: Mine Ashley "Mind"
Shiba ei ole miteinkään yleinen virtuaalimaailmassa, mutta toivottavasti edes löytyisi muutama kiinnostunut!
Kisautuksesta muutama sana eli en vaadi mitään huimaa kisautusta vaan pari kisaa kuussa riittää.
Lajin voi valita mikä tuntuu itselleen sopivaksi.
Jos tuli kysyttävää niin kysykää :)
Katsoo nyt miten kiinnostuneita löytyy..
Isä:
Nasu on reipas nuori black & tan shiba uros. (synt. 04.06.08)
Nasun isä: FI MVA, KANS MVA, NW-08, BELW-08 Aavikkorannan Millenium. "Nemo"
Nasun emä: KANS MVA, vLUX MVA, vKREW-08, vLTW-08, vBELW-08, vCAW-08, vMV-08, vNW-08, vBELW-07, vN MVA, vRUS MVA, vKRE MVA, vSWE MVA, vFIN MVA, vGBR MVA, vNL MVA, vCA MVA, BH, vAVA Flow´s Doyomi "Diana"
Emä: Ruotsalainen Dantra Star´s Diva "Diva" (synt. 2.8.05)
Divan isä: Dolcelino "Dino"
Emä: Mine Ashley "Mind"
Shiba ei ole miteinkään yleinen virtuaalimaailmassa, mutta toivottavasti edes löytyisi muutama kiinnostunut!
Kisautuksesta muutama sana eli en vaadi mitään huimaa kisautusta vaan pari kisaa kuussa riittää.
Lajin voi valita mikä tuntuu itselleen sopivaksi.
Jos tuli kysyttävää niin kysykää :)