Sivu 1/1

Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja cocoa
Ostin juuri Suvilta Nasun ja lupasin ainakin yrittää tehdä yhden pentueen.
Katsoo nyt miten kiinnostuneita löytyy..

Isä:
Nasu on reipas nuori black & tan shiba uros. (synt. 04.06.08)

Nasun isä: FI MVA, KANS MVA, NW-08, BELW-08 Aavikkorannan Millenium. "Nemo"
Nasun emä: KANS MVA, vLUX MVA, vKREW-08, vLTW-08, vBELW-08, vCAW-08, vMV-08, vNW-08, vBELW-07, vN MVA, vRUS MVA, vKRE MVA, vSWE MVA, vFIN MVA, vGBR MVA, vNL MVA, vCA MVA, BH, vAVA Flow´s Doyomi "Diana"


Emä: Ruotsalainen Dantra Star´s Diva "Diva" (synt. 2.8.05)
Divan isä: Dolcelino "Dino"
Emä: Mine Ashley "Mind"


Shiba ei ole miteinkään yleinen virtuaalimaailmassa, mutta toivottavasti edes löytyisi muutama kiinnostunut!
Kisautuksesta muutama sana eli en vaadi mitään huimaa kisautusta vaan pari kisaa kuussa riittää.
Lajin voi valita mikä tuntuu itselleen sopivaksi.

Jos tuli kysyttävää niin kysykää :)

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 9:12 pm
Kirjoittaja cocoa
ylööss!

kait nyt jotain kiinnostaa?

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 9:51 pm
Kirjoittaja Henji
Voi ei, taas huonoon aikaan! Just oon hamstrannu liikaa uusia koiria ittelleni ja sit tällanen ihana tarjous. Epistä, mut en voi! :D

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 11:20 am
Kirjoittaja Azucena
Saa poistaa.

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 11:29 am
Kirjoittaja Jamie
Voi apua. Tekisi hirveästi mieli varata pentu. Shiba on todella tuttu rotu minulle, kun pari vuotta kasvatin sitä Flowssa. Niin siis Flow's Doyomi on minun kasvattini. Lisäksi Dianan vanhemmat (Kaori ja Atte) asuivat pitkän ajan meillä :3 Ihanaa nostalgiaa. Mutta olen ostanut tässä lähiaikoina juuri huskypennun ja varannut lapinkoiran, joten we'll see okei :D Olisi kyllä mahtavaa saada yksi pikku shiba meille !

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 7:36 pm
Kirjoittaja cocoa
Voi ei Henji :/
Voithan sä varaa pennun ja se voi asustaa meillä hetken ja muutta sitte kun on ok sulle :DD

Jamie miten on mahtuuko yksi shiba joukkoon?
Meinasin ottaa myös Dianan Sanjarakseen, mutta en ainakaan vielä ottanut.. Kisautan sitä kyllä välillä kattoo nyt miten suvin innostus riittää, loppuuko siltä touhut kokonaan vai palaaka Suvi vielä takasin..