Sivu 1/1

fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: Su Touko 31, 2009 8:21 pm
Kirjoittaja rede
Fleckin palattua pikku hiljaa menoon mukaan, on tullut ajankohtaiseksi suunnitella tulevaa pentuetta. Tulevan pentue olisi rodultaan walesinspringerspanieli ja rodulle osuvasti teemana toimisi Chronicles of Life And Death.
Pentueen olisi tarkoitus syntyä tässä joskus kesäloman aikoihin, mieluiten mahdollisimman pian, sillä pentueen emällä alkaa ikää olla jo jonkin verran [sivut päivitetään tuloksineen päivineen ennen pentueen syntymää], että nyt alkaisi olla viime hetken käsillä.

Fleckiin syntyy pentueita aika vähän ja vain tarkoin valituille koirille. Pentueet ovat pieniä, mutta sitäkin laadukkaampia. Fleckin tämän hetkisistä jokaisesta pentueesta löytyy jos jonkinmoista menestyjää, eli ihan kehnoja koiria ei ole siis luvassa. Vaadimme pennunostajalta aktiivisuutta ja pysyvyyttä! Emme halua lukea tai kuulla, että kasvattimme on heti seuraavalla viikolla myynnissä, joten jos et ole täysin varma, että voit tarjota pennulle pitkäaikaisen kodin niin unohda koko homma jo tässä vaiheessa. Meille pitää ehdottomasti ilmoittaa, jos jostain kumman syystä päädyt myymään kasvattimme.
Haluamme myös kuulla kasvattiemme kuulumisia. Listaamme tuloksia sekä pentueiden omille sivuille ylös että Fleckin kasvattien yhteiselle sivulle. Toki muitakin asioita on kiva aina lukea vieraskirjastamme ja sähköpostistamme pitkin kasvattiemme elämää.
Meiltä on mahdollista saada kuvia koirille. Kerrot vain oman mieltymyksesi, niin etsimme sopivat, tai ehdotamme omia suosikkejamme.
Haluaisimme mahdollisesti yhden sijoitusnartun. Kisaamisesta sovitaan sitten sijoituskoiran omistajan kanssa erikseen.
Loput ehdoista/vaatimuksista ja muista pentueistamme löydät täältä

Pentueen emänä toimii Messingin Mahdoton Vipeltäjä. Neidin kanssa on kisattu suhteellisen vähän, mutta menestys on ollut sitäkin huomattavampi. Neidin kanssa ei olla paljoa keritty kisaamaan, mutta tärkeimmät tulokset löytyvät kalenterista. Memmalta löytyy siis muutama voittaja-titteli ja joistakin maista neiti on viittä vaille valio.Memma kisaa agilityssa maxiII-luokassa. Luonteeltaan tämän Mahdoton Vipeltäjä on nimensa veroinen vipeltäjä ja ulkonäöltään sopusuhtainen ja omistajien mielestä kaikin puolin täydellinen.

Pentueen isäksi on lupautunut Hubbub Friction, jolle on myös kerynyt titteleitä näyttelynsaralta. BH vNLW-07 vBELW-07 vBELW-08 vDKW-08 vMV-08. Friiko on walesille ominaisesti hieman sählä, mutta mejästä löytyy myös tulos AVO1. Ulkonäöltä Friiko on hyvin sopusuhtainen ja upeaturkkinen. Erityisesti Friikon pää on tehnyt meihin vaikutuksen.

Pentue olisi siis suvuton. Pentuekoko pidetään pienenä korkeintaan neljä pentua, uroksen omistajan pyynnöstä. Pennuista veikkaamme näyttelyissä menestyviä ja oikein meneviä tapauksia.

Jos siis päädyit tähän pentueeseen niin alle vain myyntipuhe, mitä sinulla on tarjota tulevalle pennulle ja miksi juuri sinulle pitäisi myydä kasvattimme?

Nimiehdotukset:
Dead By Gun Fleck susityttö/lasipisaran (narttu?)
Smoking Gun Fleck
I Kill Spies Fleck
Shoot to Kill Fleck
Kill 'Em All Fleck
One Shot One Kill Fleck rede/triomf (uros)
Crush Kill Destroy Fleck jade/yksäri (uros)
Serial Killer Fleck
My Killer My Shadow Fleck
Shot By Gun Fleck
Shoot 'Em Babe Fleck
Gunpowder Fleck

//hokshoks. Pentujen synttärit ovat alustavasti 20.8!

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja rede
Ylös vain. Pentueelle löydetty isä ja emän sivut päivitetty.

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 6:49 pm
Kirjoittaja Susityttö
Eli mua siis kiinnostaisi tällänen pentu tuonne Lasikseen (: Sukupuolesta en ole varma ja kuviakaan mulla ei taida olla, että olisiko mahdollista teiltä saada kuvat mukaan?
Pennun kanssa suunnataan vSL'n kokeisiin, tarkoitus suorittaa ainakin taippari ja mejäkokeisiin, josta on tarkoitus valioitua. Näyttelyihin suunnattaisiin jos kuvat sen sallivat.
Jos pentu meille lähtee, toivoisin nimeksi Dead By Gun Fleck (:
Hieno juttu, että Friiko kelpaa isäksi.

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja rede
Kuvat voidaan kyllä antaa, ja mikä parasta sunnuntaina on Springereiden erkkari, jonne olemme jaden kanssa menossa, eli tilaus vain kumpaa sukupuolta haluat, niin valkataan sinulle sopiva yksilö.

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 7:20 pm
Kirjoittaja Susityttö
Mulla ei oo skp väliä, mutta jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin vaikka narttu :D

edit // Kiitos kovasti (:

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja rede
Tämä ylös. Yksi pentu [ jamahdollisesti minä voin laistaa omasta varauksista, jos jostain ilmaantuu suuri ryntäys...] vielä varattavista. Tätä tilaisuutta ei tule toiste ja muut myynticlichét.
Susityttö: jadella joitakin kuvia. Valkataan jossain välissä suosikkimme ja näytetään sulle.

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 7:21 pm
Kirjoittaja jade
Ollaanpas tiputtu pohjamutiin. Niitä kuvia! Laittelen tähän nyt reden mielipidettä sen kummemmin kyselemättä joitain suht kivoja narttuja, joista voit katsoa jos vaikka löytyisi joku riittävän hieno. :) Voin sitten kaivella kyseisestä koirasta enemmänkin kuvia esille mikäli niitä löytyy.
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/760.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/701.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/572.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/888.jpg

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 9:42 am
Kirjoittaja Susityttö
Tästä tykkäsin kaikista eniten (:

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 10:26 pm
Kirjoittaja rede
^Kuinka yllättävää... Bentonin W-pentueesta, jos oikeen tunnistan kuvan koiran.
Juuh. Lisäsin ekaan viestin synttäripäivän eli 20.8. Sivuja on siis aikaa väsätä 3.9 asti. Sitten alan/alamme kinuta sivuja.
Yksi pentu vielä varattavissa. Tainnut taas walesien suosio hiipua :D