Sivu 1/1

Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 1:03 pm
Kirjoittaja Grizz
Derribariin on tulossa samojedinkoirapentuja yhdistelmästä Derribar Can You Keep A Secret x evm. uros Beyahal. Pentujen odotetaan olevan toimeliaita, avoimia ja kauniita rotunsa edustajia.

Ayu on valioitunut hausta ja kisaa myös jäljessä voittajaluokassa. Agilitystä Ayu on valioitunut helmikuussa. Pelastukoirapuolella siltä löytyy RH-E ja RH-T A. Näyttelyissä Ayu on pärjännyt erinomaisesti mm. vjLUXW-09 ja 5 x SERT. Ayu on luonteeltaan reipas, avoin, aktiivinen ja erittäin miellyttämishaluinen, tyypillinen samojedi ja tulee myös toisten narttujen kanssa toimeen.

Benji on norjalainen, komea ja hieman itsepäinen uros. Benji on käynyt kerran näyttelyssä ja tuloksena KP:n. Se on luonnetestattu +145. Benjin kanssa harrastetaan agilitya ihan omaksi huviksi.

Lue ennen varauksen tekoa

Pentueeseen otetaan 3 varausta.
1. Grizz, uros, Derribar, Derribar Elämän Valo
2. Elina, narttu, Kairankuiskeen, Derribar Elämän Eliksiiri
3. Sara, narttu, Derribar Elämän Ilo
4. Hobu, narttu, Eahkedan, Derribar Elämän Loiste

Nimiä:
Elämän Valo Grizz
Elämän Eliksiiri Elina
Elämän Ilo Sara
Elämän Loiste Hobu

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 2:11 pm
Kirjoittaja Grizz
Up

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 6:58 pm
Kirjoittaja Narya
Nostan. Kai nyt joku haluaa Ayun vauvan? (:

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2009 8:15 pm
Kirjoittaja Elina
Mulle vois kelvata yks tyttösammari Kairankuiskeeseen Viiman pariksi kisaamaan valjakossa ja neiti sais sitten Netan kuvat. Jos tähän nyt tulis useampi varaaja niin mie voisin aivan hyvin ottaa sammarivaavan, jos vaan saan? :>

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 5:14 pm
Kirjoittaja Grizz
Juu saat, taidan itsekin ottaa tästä pentueesta niin onhan meitä kaksi :D

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 5:58 pm
Kirjoittaja Elina
Mie tahon Elämän Eliksiirin. :p

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 6:30 pm
Kirjoittaja Grizz
Se siis sulle.

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 7:21 pm
Kirjoittaja Sara
Mulle vaikka Elämän Ilo : ))

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 7:22 pm
Kirjoittaja Grizz
Käviskö kaikille syntymäpäiväksi 10.7? Sivuja sitten 1-2vk kuluttua syntymästä viimeistään :)

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Su Heinä 05, 2009 2:19 pm
Kirjoittaja Sara
Käy ainakin minulle! <3

Re: Derribarin E-sammarit

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 2:40 pm
Kirjoittaja Grizz
No hyvä, kyllä Elinallekki käy ;) Eli synttäripäiväks 10.7

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 5:41 pm
Kirjoittaja Sara
Mulle lähtenyt tyttönen sai tänään sivut, ja kutsuma nimeksi tuli sitten Ilo. Vielä ei olla ehitty kun pariin näyttelyyn, mutta tässä lähi päivinä yritetään änkeä vähän muuallekkin :P Valitettavasti Ilon sivut ovat vielä hieman orvot, mutta kun ulkoasu valmistuu saa Ilon sivut hieman väriä.

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 8:23 pm
Kirjoittaja Grizz
Hienot sivut ja tosi hienoa että olet ilmottanut jo kisoihinkin. Derribar Elämän Valo "Edi"

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Lähetetty: Ma Heinä 13, 2009 11:58 am
Kirjoittaja Sara
Ilon yhet näyttely tulokset ehti tulla ja hyvin ERI1 PN1 SERT ROP CACIP RYP-3 :o ;)

Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7

Lähetetty: Ma Heinä 13, 2009 6:54 pm
Kirjoittaja Grizz
^Eikä, ihan mahtavaa! Onnea tosi paljon 8)