Sivu 1/3

Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 12:21 pm
Kirjoittaja vani
Heipparallaa, Myrskyluotoon olisi tulossa tervupentuja kesän aikana, kysynnästä riippuen tottakai.

Emänä kuvankaunis Aicha: http://ikuistettu.net/myrskyluodon/aicha.html
Neiti on käyttövalio ja Ruotsin muotovalio. Lisäksi ennen pentuetta, aiomme saada myös paimennusvalion arvon kisakalenteriin.
Siinä sivussa kisaamme eteenpäin myös tokon voittajaluokassa, ja agilityssä.
Aicha on siis hienosti menestynyt niin käyttölajeissa, kuin näyttelyissäkin.

Isäksi valitsimme Lanian uroksen Terranoisista, upeaakin upeampi Cole, http://shockk.net/terranois/cole.htm
Urokselta löytyy ulkonäköä, sen takaa myös upeat näyttelytulokset, herra on myös kansainvälinen muotovalio.
Mahtavan ulkomuotonsa lisäksi - herra on pärjännyt yhtä hyvin myös käyttölajeissa. Plakkarissa on käyttövalion, paimennusvalion, tottelevaisuusvalion, agilityvalion, maastoestevalion, flyball, ja koiratanssivalion arvot.

Upeita tervulapsia siis tulossa!
Pentue tulee luultavasti vielä kesäkuun aikana, kunhan varaukset saadaan täyteen, ja kunhan Aicha saa viimeisen vKUPInsa, se voi siis koittaa hyvinkin pian!
Pentueeseen tulee 3-4 pentua, kysynnästä riippuen. Yksi narttu lähtee mielellään sijoitukseen, mutta vain erittäin aktiiviseen kotiin.


Luethan Myrskyluodon sivuilta kasvatusehdot! Pennuille etsin yhteistyökykyistä, ja toiminnallista kotia! Kisata täytyy ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa, näyttelyistä toivon tuloksia myös! Sijoitusnartun kanssa kaikkia edellämainittuja vielä monta kertaa aktiivisemmin! :)


VARAUKSET 3/4
Lania (Terranois), uros
Vani (Myrskyluodon), uros
Mimmu (Jailbreak), narttu

HUOMIO! Yksi narttu vapautui peruutuksen vuoksi 29.6., koska sivuja ei kuulu eikä näy, tämä narttu on vapaana. Narttu menisi mieluiten sijoitukseen.


Ja tässä R pentueen sivu: http://ikuistettu.net/myrskyluodon/rpentue.html
Ja nimet:

Myrskyluodon Rommi (Vani)
Myrskyluodon Ruhtinas
Myrskyluodon Rock On
Myrskyluodon Rajuilma
Myrskyluodon Riskialtis (Lania)
Myrskyluodon Rankkasade
Myrskyluodon Routa
Myrskyluodon Rakkauslaulu (Mimmu)
Myrskyluodon Ruusunen

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 1:45 pm
Kirjoittaja Lania
Ammmh, nyt on kyllä ihan pakko tulla ilmaisemaan kiinnostus, houkuttaa niin älyttömästi Myrskyluotolainen :'D.
Olisin erittäin kiinnostunut uroksesta, kodin saisi Terranoiksesta. Aktiivisen kisautuksen saisi erityisesti paimennuksessa, tottelevaisuudessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä sekä näyttelyissä. Näiden ohella kisaisimme myös maastoesteissä, vesipelastuksessa sekä palveluskoirakokeissa. Valioitumiseen asti olisi tarkoitus varsinkin aktiivisimmissa lajeissa päästä.
Kisanäyttönä voisin antaa esim. tämän, tämän, tämän, tämän ja tämän koiran.
Kuviksi olen ajatellut näillä näkymin tätä urosta.
Mutta ehdottomasti kyllä aktiivisen kodin saisi, ja ennenkaikkea pysyvän, johon aina pyrin. Tällä hetkellä en ainakaan vielä ole kertaakaan myynyt kasvatteja pois vaan aina ovat pysyvän kodin saaneet.
Mutta näin, erittäin kiinnostunut pennusta kyllä siis olisin (:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 3:10 pm
Kirjoittaja vani
Ehdottomasti pentu sinulle, Lania! :) Oikein upeat kuvat!

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: To Kesä 11, 2009 11:25 am
Kirjoittaja vani
Nostelenpa kertoakseni, että Aicha on nyt (vahvistamaton) paimennusvalio, eli pentue voi tulla, kunhan saisimme vielä yhden tai kaksi varausta. Yhden uroksen päädyin jättämään itsellenikin.

Mutta siis, sopivia kotiehdokkaita odotellessa. :)

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: To Kesä 11, 2009 11:55 am
Kirjoittaja mews
Lähtisikö narttupentu mukaani tänne? Kisanäyttöä ei ole vielä ehtinyt kauheasti kertyä, mutta koiralla olisi tarkoitus kisata aktiivisesti tokossa, näyttelyissä sekä paimennuksessa ja myös muissakin lajeissa. Saisi aktiivisen ja pysyvän kodin Awa'inista.
Tämän koiran kuvia olen ajatellut pennulle.

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: To Kesä 11, 2009 8:44 pm
Kirjoittaja vani
mews, eiköhän sinulle voisi pentu lähteä. :)
Olisitko muuten kiinnostunut sijoitusnartusta? Eli teettäisin Myrskyluodossa koiralla pentueen, kunhan se on kisannut tarpeeksi. Mielellään palveluskoirakokeissa käyttövalioksi ja paimennusvalioksi. Näyttelyissä myös, ja muut lajitkin tietysti aina vain plussaa. Eli narttu olisi yhteisomistuksessa luonasi pentueeseen asti, jonka jälkeen minulla ei ole sananvaltaa esim. kisaamisien suhteen.

Jos tämä ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta, voin kyllä laittaa sinulle nartun ilman sijoitus sopimusta varaukseen. :)


// Eli päivitetäänpäs vähän tilannetta. Eli ajattelin laittaa nimiä esille maanantaina. Vielä edelleen otetaan siis yksi varaus, jos hyvä koti sattuu ilmaantumaan. Sopiiko teille, jos pentuset syntyisivät keskiviikkona? Maanantaista lähtien voi jo sivuja tehdä valmiiksi, mutta aikaa on viikko pentujen syntymästä eteenpäin, kunnes sivujen tulee olla valmiina.
Pentue on siis Myrskyluodon R-pentue, ja pentuesivun teen myös maanantaina.

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 9:51 am
Kirjoittaja mews
Kyllä sijoitusnarttu käy. Muuten, käykö jos meneekin tänne?

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 9:56 am
Kirjoittaja vani
Hienoa, mews! Kyllä käy.

Lukekaa aiempi viestini tuosta mewsin yläpuolelta, pistin päivitystä tilanteeseen! :)

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 10:58 am
Kirjoittaja mews
Keskiviikko käy hyvin (:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: La Kesä 13, 2009 12:02 pm
Kirjoittaja Lania
Joo, mulle sopii myös keskiviikko erinomaisesti (:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: La Kesä 13, 2009 12:10 pm
Kirjoittaja Mimmu
Täällä olisi vielä yksi erittäin paljon kiinnostunut!

Pentu tulisi muuttamaan tänne muiden belgien joukkoon. Pentua kisattaisiin myös erittäin aktiivisesti agilityssä, näyttelyissä, paimennuksessa, palveluskoiralajeissa sekä tottelevaisuudessa. Muitakin lajeja tulisimme kokeilemaan. Myös noissa lajeissa olisi tarkoitus myös valioitua.

Kisanäyttöä minulla on antaa esim. Varri, Redi, Aku, Hita, Lilli.

Kuvia alan hetimmiten katselemaan, kun löydän sopivan niin ilmoittelen tässä. Eli sukupuolesta en ole vielä varma.
Mutta pentu pääsisi siis erittäin kisaavaan ja aktiiviseen kotiin.

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: La Kesä 13, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja vani
Sinulle lähtee pentu, Mimmu! Hyvältä näytti koirien kisakalenterit. :) Jeps, ilmoittele sukupuoli, kunhan tiedät, mielellään siihen keskiviikkoon mennessä.

Kaikki pennut ovat nyt varattu.

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja Mimmu
Löysin nyt tälläistä rakennekuvaa sekä tälläistä pääkuvaa. Joten narttu lähtisi tällä kertaa.

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 4:03 pm
Kirjoittaja vani
Hienoa, onpa komeita pentuja tulossa! :)

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 12:44 pm
Kirjoittaja Lania
Jos minulle tuo Myrskyluodon Riskialtis (: Ja Mimmu käski ilmoittaa että hän haluaisi tuon Myrskyluodon Rakkauslaulun.