Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
Olen suunnitellut Sanjaraksen pentuettaja yhdistelmä olisi tälläinen.
Isä Fin mva, am mva, luxjw-09, eujw-08, swew-08, jw-08, krejw-08 Prancen Gibson
BH suoritettu, agilityssä III-luokassa, flyball 10p.
lonkat b/a polvet 0/0 kyynärät 0/0 silmissä pieni vika joka korjataan leikkauksella, se ei haittaa jalostuskäyttöä.
Emä Nauruloitsu Come on Carrie
BH suoritettu, näyttelyistä 6xsert, 1xcacib, muutama rop ja vsp sijoitus. agilitystä vkuma.
silmät ok, lonkat a/a polvet 0/0
i. prancen ultika ddioica
e.Hiisivuoren miraculor moonshine
Koirille haluaisin agilitystä ja näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Kodin tulisi olla pysyvä!
lukekaa vielä kennelini sivuilta tietoa sekä myyntiehdot. jos kiinnostus heräsi niin rohkeasti yhteyttä vain.
Varaukset
Amyaki - Cohzera - uros
Mia - Nauruloitsun - uros
Sekhmet - Lumikirsun - narttu
Shiroi - Afterglow - uros
Nimiä
Jokaisen koiran eteen tulee Sanjaras
Eternal Hope - ikuinen toivo
Eternal Enigma - ikuinen arvoitus - Mia
Eternal Joy - ikuinen ilo - Sekhmet
Eternal Trust - ikuinen luottamus
Eternal Silence - ikuinen hiljaisuus Amyaki
Eternal Dream - ikuinen unelma
Eternal Love - ikuinen rakkaus
Eternal Glow - ikuinen hehku Shiroi
Voit myös ite keksiä nimen mutta siinä pitää olla sana Eternal.
Isä Fin mva, am mva, luxjw-09, eujw-08, swew-08, jw-08, krejw-08 Prancen Gibson
BH suoritettu, agilityssä III-luokassa, flyball 10p.
lonkat b/a polvet 0/0 kyynärät 0/0 silmissä pieni vika joka korjataan leikkauksella, se ei haittaa jalostuskäyttöä.
Emä Nauruloitsu Come on Carrie
BH suoritettu, näyttelyistä 6xsert, 1xcacib, muutama rop ja vsp sijoitus. agilitystä vkuma.
silmät ok, lonkat a/a polvet 0/0
i. prancen ultika ddioica
e.Hiisivuoren miraculor moonshine
Koirille haluaisin agilitystä ja näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Kodin tulisi olla pysyvä!
lukekaa vielä kennelini sivuilta tietoa sekä myyntiehdot. jos kiinnostus heräsi niin rohkeasti yhteyttä vain.
Varaukset
Amyaki - Cohzera - uros
Mia - Nauruloitsun - uros
Sekhmet - Lumikirsun - narttu
Shiroi - Afterglow - uros
Nimiä
Jokaisen koiran eteen tulee Sanjaras
Eternal Hope - ikuinen toivo
Eternal Enigma - ikuinen arvoitus - Mia
Eternal Joy - ikuinen ilo - Sekhmet
Eternal Trust - ikuinen luottamus
Eternal Silence - ikuinen hiljaisuus Amyaki
Eternal Dream - ikuinen unelma
Eternal Love - ikuinen rakkaus
Eternal Glow - ikuinen hehku Shiroi
Voit myös ite keksiä nimen mutta siinä pitää olla sana Eternal.
-
Lilja
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2269
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
- Viesti:
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Jeps, uros vai narttu?
ja millaisia suunnitelmia sinulla olisi koiralle?
Muuten koti kuulostaa hyvältä mitä nyt ollaan mailailtu.
ja millaisia suunnitelmia sinulla olisi koiralle?
Muuten koti kuulostaa hyvältä mitä nyt ollaan mailailtu.
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Heips, mulle jos uroksen viitsit varata. ;> En oo kuvien puolesta kyllä vielä ihan varma et saattaa tää päätös muuttua vielä nartuksi mut näillä näkymin uros. Varmaan mentäis aika paljon näyttelyissä, voisin yrittää saada aikaiseksi jonkinnäköistä agi uraa kans. :--)
-
Lilja
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2269
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
- Viesti:
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Mua kyllä Sanjaras vauva kiinnostais jos vaan saisin kuvat jostain, koitan kysellä kuvalupia ja ilmottelen sitten mitä teen jos käy?
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Ok :)
Multakin voi löytyä jotain kuvia, mutta ilmottele.
Multakin voi löytyä jotain kuvia, mutta ilmottele.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2577
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Eli eli, sorrunpa nyt sittenkin :D
Lumikirsuun siis tulossa, ja narttua havittelisin. Kisautusta näyttelyissä ja tokossa, ja sitten mahdollisesti myös siinä agilityssä ;) Ja kuvaksi tosiaan tulossa PIVIKO-kuva. Lisää kirjoittelen jos on tarvis (:
Lumikirsuun siis tulossa, ja narttua havittelisin. Kisautusta näyttelyissä ja tokossa, ja sitten mahdollisesti myös siinä agilityssä ;) Ja kuvaksi tosiaan tulossa PIVIKO-kuva. Lisää kirjoittelen jos on tarvis (:
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Hienoa :)
Sinulle kyllä mielelläni annan pennun!
Kiva kun olet tuota tokoa ajatellut.
Pivoko kuvat on myös ok.
Sinulle kyllä mielelläni annan pennun!
Kiva kun olet tuota tokoa ajatellut.
Pivoko kuvat on myös ok.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Laittelin nyt jo nimiä joita voi varata tai sitten kekiä oman.
Odottelen vielä Shiroin päätöstä.
Odottelen vielä Shiroin päätöstä.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Eipä ole kuulunut yhdeltäkään kasvattajalta vastausta, joten täytyy varmaan tälläkertaa antaa olla.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Mulle toi Enigma :--)) sanon jo nyt sitte että sivuissa saattaa mennä tovi sillä en ole saanut vielä aloitettua Nauriksen muuttoa.

