Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Olen suunnitellut Sanjaraksen pentuettaja yhdistelmä olisi tälläinen.

Isä Fin mva, am mva, luxjw-09, eujw-08, swew-08, jw-08, krejw-08 Prancen Gibson
BH suoritettu, agilityssä III-luokassa, flyball 10p.
lonkat b/a polvet 0/0 kyynärät 0/0 silmissä pieni vika joka korjataan leikkauksella, se ei haittaa jalostuskäyttöä.

Emä Nauruloitsu Come on Carrie
BH suoritettu, näyttelyistä 6xsert, 1xcacib, muutama rop ja vsp sijoitus. agilitystä vkuma.

silmät ok, lonkat a/a polvet 0/0
i. prancen ultika ddioica
e.Hiisivuoren miraculor moonshine

Koirille haluaisin agilitystä ja näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Kodin tulisi olla pysyvä!
lukekaa vielä kennelini sivuilta tietoa sekä myyntiehdot. jos kiinnostus heräsi niin rohkeasti yhteyttä vain.


Varaukset
Amyaki - Cohzera - uros
Mia - Nauruloitsun - uros
Sekhmet - Lumikirsun - narttu
Shiroi - Afterglow - uros


Nimiä
Jokaisen koiran eteen tulee Sanjaras
Eternal Hope - ikuinen toivo
Eternal Enigma - ikuinen arvoitus - Mia
Eternal Joy - ikuinen ilo - Sekhmet
Eternal Trust - ikuinen luottamus
Eternal Silence - ikuinen hiljaisuus Amyaki
Eternal Dream - ikuinen unelma
Eternal Love - ikuinen rakkaus
Eternal Glow - ikuinen hehku Shiroi

Voit myös ite keksiä nimen mutta siinä pitää olla sana Eternal.
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2269
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Mä lupailin sen yhden pennun ottaa omaan kenneliini, Cohzeraan. 8)
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Jeps, uros vai narttu?

ja millaisia suunnitelmia sinulla olisi koiralle?

Muuten koti kuulostaa hyvältä mitä nyt ollaan mailailtu.
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Emine »

Heips, mulle jos uroksen viitsit varata. ;> En oo kuvien puolesta kyllä vielä ihan varma et saattaa tää päätös muuttua vielä nartuksi mut näillä näkymin uros. Varmaan mentäis aika paljon näyttelyissä, voisin yrittää saada aikaiseksi jonkinnäköistä agi uraa kans. :--)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2269
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Ottaisin uroksen mielellään. Ja kaikennäköstä kisausta ois tiedossa, näyttelyä ja agilityä nyt pääasiassa kuitenkin.
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok :)

Kiinnostaako jotain vielä basenji?
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

UP!
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Mua kyllä Sanjaras vauva kiinnostais jos vaan saisin kuvat jostain, koitan kysellä kuvalupia ja ilmottelen sitten mitä teen jos käy?
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok :)

Multakin voi löytyä jotain kuvia, mutta ilmottele.
Avatar
Mineas
Ammattimouhoaja
Viestit: 2577
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Eli eli, sorrunpa nyt sittenkin :D
Lumikirsuun siis tulossa, ja narttua havittelisin. Kisautusta näyttelyissä ja tokossa, ja sitten mahdollisesti myös siinä agilityssä ;) Ja kuvaksi tosiaan tulossa PIVIKO-kuva. Lisää kirjoittelen jos on tarvis (:
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Hienoa :)

Sinulle kyllä mielelläni annan pennun!
Kiva kun olet tuota tokoa ajatellut.
Pivoko kuvat on myös ok.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Laittelin nyt jo nimiä joita voi varata tai sitten kekiä oman.

Odottelen vielä Shiroin päätöstä.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Eipä ole kuulunut yhdeltäkään kasvattajalta vastausta, joten täytyy varmaan tälläkertaa antaa olla.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ok, harmi :/

Pennut syntyy tämän kuun lopulla.
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras

Viesti Kirjoittaja Emine »

Mulle toi Enigma :--)) sanon jo nyt sitte että sivuissa saattaa mennä tovi sillä en ole saanut vielä aloitettua Nauriksen muuttoa.
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Vastaa Viestiin