Pieniä vehnälapsia suunnitteilla! JOANA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Pieniä vehnälapsia suunnitteilla! JOANA

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Nyt niitä saa varata! Vehnäterriereitä!

Vanhempina ovat koko virtuaalimaailman ilmeisesti ainoat vehnäterrierit, joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada vehnä erinomaisista vanhemmista.

Emänä toimii oma narttuni, Monana kasvatti Seitsemän Kääpiön Paniikki Puolukassa, tuttujen kesken Pansy. Pansy on terve ja hyväluontoinen vehnäterrieri. Pansyn äiti on multivalio Syyskaunon Ruusunen Roviolla, suku on muuten evm. Pansyn kanssa on kisattu monissa lajeissa erittäin hyvin tuloksin; näyttelyistä (6xSERT 4xCACIB vjWW-07 vNW08 vEUW08 vLUXW09), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), maastoesteillä (MIDI AVO), mejässä (vFIN JVA), flyballissa (55p.) sekä BH-koe on myös suoritettu.

Isänä tässä pentueessa on Kuiskaajan omistama, jo veteraani-ikäinen Uudenkuun Helmenkalastaja eli siis Uuno. Uuno on hyväluonteinen ja terve vehnäterrieri, jonka suku on kokonaan evm. Uunon kanssa on kisattu näyttelyissä (5xSERT4xCACIB vEEW-04 vGERW-04 vEUW-05 vCAW-07 vEUW-08) sekä tokossa (AVO 1x1-tulos).

Eli siis erinomaisia pieniä terrierinualkuja olisi luvassa, vain hyviin ja kohtalaisen aktiivisiin kotiin, ei sohvaperunoiksi!

VARAUKSET 2/4
-Joana, u/n Gendarme's J'aime le Champignon de Paris, Allwright
-Mona, u. Gendarme's J'aime le Café, Devonia
-
-

Koska pentueeseen ei ole kuin kaksi varausta, syntyy pentueeseen muutama evm-pentu:
u. Gendarme's J'aime le Chocolat (om: Sven, Ruotsi)
n. Gendarme's J'aime la Limonade (om: Annamaija, Suomi)

Ja pentue siis syntyi 23.07.2009!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Partanaamoja suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mulle jos lähtis yksi? &.& Mulla on terriereitä kasvattava kenneli Allwright, joka painottuu erityisesti vehniksiin kahden muun rodun ohella. Sivut on pikkiriikkisen kesken. Kisautus tulisi painottumaan erityisesti mejään, ja sen lisäksi lähdettäisiin kokeilemaan joko agilityä tai tokoa, ja joitain muita lajeja kaupan päälle. Näyttelyihinkin suunnataan, kuvista riippuen ehkä pivikoon. Parhaani mukaan koitan taata sen, ettei koira jää meillä vain koristeeksi :) Jalostuskäytöstä olen myös kiinnostunut yhden pentueen verran. Pennun sukupuolesta en osaa vielä mitään sanoa, se riippuu sitten täysin kuvista.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Partanaamoja suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Toki sinulle lähtee yksi pupsi (: Ilmoittele sukupuolta sitten kun osaat sanoa.

//Kiinnostuneita?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Jos ei ketään kiinnosta, niin eipä tästä taida suuri pentue tulla.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja hayano »

Jos joku tarvii vehnistä kuvia ni mulla on muutama ihan aika hyvä kuva muuamasta tosi nätistä koirasta :) En oo nyt omalla koneell ni en voi tähä niit lisätä mut jos joku tarvii ni voi laittaa vaikka yksäriä :) En tarvi niistä mitää palkkaa :D
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Ilmeisesti vehnälapsille ei ole tämän enempää kiinnostusta, joten ainoa pentue saa sitten seuraksensa muutaman evm-sisaruksen.

Joana, sopisko sulle, että pentu tulisi syntymään tossa 23.7.? Mä yritän keksiä jonkun hyvä teeman :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Joo ei mulla sen suuremmin väliä ole :--) Mulla on ollut tässä sivutilanvaihtohässäkkää, joten kisauksen aloittaminen voi kestää hetkisen, mutta koitan päästä normaaliin mahdollisimman pian.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

No niin, sain teeman päätettyä pitkän mietinnän jälkeen. Eli siis teemana olisi "rakastaa jotakin ruokaa/juomaa" ranskaksi, mikä menisi niinikään näin:

Gendarme's J'aime ....

Esimerkiksi:

Gendarme's J'aime le Chocolat
Gendarme's J'aime le Café
Gendarme's J'aime la Limonade

Jos et osaa ranskaa niin mä voin kääntää ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Oiii kiva teema :--D osaisitko kääntää "rakastaa herkkusieniä" :'D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Mona »

Ehtiskö tästä saada vielä yhden puperon? :D. Mulla ei ole tällä hetkellä mikään huippuinto virtuaalikoirien suhteen, mutta oman kasvatin jälkeläinen kiinnostaa ihan luvattoman liikaa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Joana: Se on ranskaksi J'aime le Champignon de Paris

Mona: Sulle lähtee toki yksi pupsi! Kumpis sukupuoli?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Mona »

Uros, Devoniaan menee :). Nimeksi kelpaisi hyvin tuo J'aime le Café, sopivan lyhyt ja napakka. Kutsumanimeksi tulee toki Kaapo ;>. Sivuja voi varmaan jo tehdä (?).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Saa tehdä, torstaina sitten syntyvät (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Mona »

Mr. Kaapo. Luonne on vielä päin metsää, mutta muuten sivut ovat aika lailla tuossa. Kelpaavatko? (:

Onko sinulle ok, jos ilmoitan koiraa jo kisoihin, jotka pidetään 23.7. jälkeen?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Ilmoittele vain. Hienot sivut :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vastaa Viestiin