Pieniä vehnälapsia suunnitteilla! JOANA
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Pieniä vehnälapsia suunnitteilla! JOANA
Nyt niitä saa varata! Vehnäterriereitä!
Vanhempina ovat koko virtuaalimaailman ilmeisesti ainoat vehnäterrierit, joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada vehnä erinomaisista vanhemmista.
Emänä toimii oma narttuni, Monana kasvatti Seitsemän Kääpiön Paniikki Puolukassa, tuttujen kesken Pansy. Pansy on terve ja hyväluontoinen vehnäterrieri. Pansyn äiti on multivalio Syyskaunon Ruusunen Roviolla, suku on muuten evm. Pansyn kanssa on kisattu monissa lajeissa erittäin hyvin tuloksin; näyttelyistä (6xSERT 4xCACIB vjWW-07 vNW08 vEUW08 vLUXW09), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), maastoesteillä (MIDI AVO), mejässä (vFIN JVA), flyballissa (55p.) sekä BH-koe on myös suoritettu.
Isänä tässä pentueessa on Kuiskaajan omistama, jo veteraani-ikäinen Uudenkuun Helmenkalastaja eli siis Uuno. Uuno on hyväluonteinen ja terve vehnäterrieri, jonka suku on kokonaan evm. Uunon kanssa on kisattu näyttelyissä (5xSERT4xCACIB vEEW-04 vGERW-04 vEUW-05 vCAW-07 vEUW-08) sekä tokossa (AVO 1x1-tulos).
Eli siis erinomaisia pieniä terrierinualkuja olisi luvassa, vain hyviin ja kohtalaisen aktiivisiin kotiin, ei sohvaperunoiksi!
VARAUKSET 2/4
-Joana, u/n Gendarme's J'aime le Champignon de Paris, Allwright
-Mona, u. Gendarme's J'aime le Café, Devonia
-
-
Koska pentueeseen ei ole kuin kaksi varausta, syntyy pentueeseen muutama evm-pentu:
u. Gendarme's J'aime le Chocolat (om: Sven, Ruotsi)
n. Gendarme's J'aime la Limonade (om: Annamaija, Suomi)
Ja pentue siis syntyi 23.07.2009!
Vanhempina ovat koko virtuaalimaailman ilmeisesti ainoat vehnäterrierit, joten tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada vehnä erinomaisista vanhemmista.
Emänä toimii oma narttuni, Monana kasvatti Seitsemän Kääpiön Paniikki Puolukassa, tuttujen kesken Pansy. Pansy on terve ja hyväluontoinen vehnäterrieri. Pansyn äiti on multivalio Syyskaunon Ruusunen Roviolla, suku on muuten evm. Pansyn kanssa on kisattu monissa lajeissa erittäin hyvin tuloksin; näyttelyistä (6xSERT 4xCACIB vjWW-07 vNW08 vEUW08 vLUXW09), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), maastoesteillä (MIDI AVO), mejässä (vFIN JVA), flyballissa (55p.) sekä BH-koe on myös suoritettu.
Isänä tässä pentueessa on Kuiskaajan omistama, jo veteraani-ikäinen Uudenkuun Helmenkalastaja eli siis Uuno. Uuno on hyväluonteinen ja terve vehnäterrieri, jonka suku on kokonaan evm. Uunon kanssa on kisattu näyttelyissä (5xSERT4xCACIB vEEW-04 vGERW-04 vEUW-05 vCAW-07 vEUW-08) sekä tokossa (AVO 1x1-tulos).
Eli siis erinomaisia pieniä terrierinualkuja olisi luvassa, vain hyviin ja kohtalaisen aktiivisiin kotiin, ei sohvaperunoiksi!
VARAUKSET 2/4
-Joana, u/n Gendarme's J'aime le Champignon de Paris, Allwright
-Mona, u. Gendarme's J'aime le Café, Devonia
-
-
Koska pentueeseen ei ole kuin kaksi varausta, syntyy pentueeseen muutama evm-pentu:
u. Gendarme's J'aime le Chocolat (om: Sven, Ruotsi)
n. Gendarme's J'aime la Limonade (om: Annamaija, Suomi)
Ja pentue siis syntyi 23.07.2009!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Partanaamoja suunnitteilla!
Mulle jos lähtis yksi? &.& Mulla on terriereitä kasvattava kenneli Allwright, joka painottuu erityisesti vehniksiin kahden muun rodun ohella. Sivut on pikkiriikkisen kesken. Kisautus tulisi painottumaan erityisesti mejään, ja sen lisäksi lähdettäisiin kokeilemaan joko agilityä tai tokoa, ja joitain muita lajeja kaupan päälle. Näyttelyihinkin suunnataan, kuvista riippuen ehkä pivikoon. Parhaani mukaan koitan taata sen, ettei koira jää meillä vain koristeeksi :) Jalostuskäytöstä olen myös kiinnostunut yhden pentueen verran. Pennun sukupuolesta en osaa vielä mitään sanoa, se riippuu sitten täysin kuvista.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Partanaamoja suunnitteilla!
Toki sinulle lähtee yksi pupsi (: Ilmoittele sukupuolta sitten kun osaat sanoa.
//Kiinnostuneita?
//Kiinnostuneita?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Jos ei ketään kiinnosta, niin eipä tästä taida suuri pentue tulla.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 518
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Jos joku tarvii vehnistä kuvia ni mulla on muutama ihan aika hyvä kuva muuamasta tosi nätistä koirasta :) En oo nyt omalla koneell ni en voi tähä niit lisätä mut jos joku tarvii ni voi laittaa vaikka yksäriä :) En tarvi niistä mitää palkkaa :D
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Ilmeisesti vehnälapsille ei ole tämän enempää kiinnostusta, joten ainoa pentue saa sitten seuraksensa muutaman evm-sisaruksen.
Joana, sopisko sulle, että pentu tulisi syntymään tossa 23.7.? Mä yritän keksiä jonkun hyvä teeman :D
Joana, sopisko sulle, että pentu tulisi syntymään tossa 23.7.? Mä yritän keksiä jonkun hyvä teeman :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Joo ei mulla sen suuremmin väliä ole :--) Mulla on ollut tässä sivutilanvaihtohässäkkää, joten kisauksen aloittaminen voi kestää hetkisen, mutta koitan päästä normaaliin mahdollisimman pian.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
No niin, sain teeman päätettyä pitkän mietinnän jälkeen. Eli siis teemana olisi "rakastaa jotakin ruokaa/juomaa" ranskaksi, mikä menisi niinikään näin:
Gendarme's J'aime ....
Esimerkiksi:
Gendarme's J'aime le Chocolat
Gendarme's J'aime le Café
Gendarme's J'aime la Limonade
Jos et osaa ranskaa niin mä voin kääntää ^^
Gendarme's J'aime ....
Esimerkiksi:
Gendarme's J'aime le Chocolat
Gendarme's J'aime le Café
Gendarme's J'aime la Limonade
Jos et osaa ranskaa niin mä voin kääntää ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Oiii kiva teema :--D osaisitko kääntää "rakastaa herkkusieniä" :'D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Ehtiskö tästä saada vielä yhden puperon? :D. Mulla ei ole tällä hetkellä mikään huippuinto virtuaalikoirien suhteen, mutta oman kasvatin jälkeläinen kiinnostaa ihan luvattoman liikaa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Joana: Se on ranskaksi J'aime le Champignon de Paris
Mona: Sulle lähtee toki yksi pupsi! Kumpis sukupuoli?
Mona: Sulle lähtee toki yksi pupsi! Kumpis sukupuoli?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Uros, Devoniaan menee :). Nimeksi kelpaisi hyvin tuo J'aime le Café, sopivan lyhyt ja napakka. Kutsumanimeksi tulee toki Kaapo ;>. Sivuja voi varmaan jo tehdä (?).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Saa tehdä, torstaina sitten syntyvät (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Mr. Kaapo. Luonne on vielä päin metsää, mutta muuten sivut ovat aika lailla tuossa. Kelpaavatko? (:
Onko sinulle ok, jos ilmoitan koiraa jo kisoihin, jotka pidetään 23.7. jälkeen?
Onko sinulle ok, jos ilmoitan koiraa jo kisoihin, jotka pidetään 23.7. jälkeen?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Pieniä vehnälapsia suunnitteilla!
Ilmoittele vain. Hienot sivut :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
