Comdamin kelpiet SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Comdamin kelpiet SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Comdamiin pikkusia kelpovauvvoja tuloillaan! Ottakaa omanne.

iskänä toimii BH, HK2, RH-E, RUSW-07, MV-07, BELW-07, vFIN PVA Renetin Empty Street eli Eeli. Eeli on niin käyttö- kuin näyttölinjainenkin kelpie. Näyttelymenestys on ollut tasaista ja laatumaininnat ovat vaihdelleet erittäin hyvästä erinomaiseen. Eeli on vielä vahvistamaton paimennusvalio, mutta se tullaan vahvistamaan ennen pentueen syntymistä :--) Eeli on innokas ja työnteko on sille iloa.

äiskäksi valittiin evm. Vague de L'amour eli Lilith, joka on menestynyt ranskalainen kelpienarttu ja se työskentelee lammasfarmilla eteläisessä Ranskassa. Lilith on sulavaliikkeinen ja menestynyt työssään. Narttu on käväissyt parissa näyttelyssä nappaisemassa sertin, jos toisenkin, mutta pääasiassa Lilith on työlinjainen.

Pentueajankohdaksi valittiin heinäkuun puoliväli, 16.07. Mikäli kys. aika ei varaajille sovi, pohditaan yhdessä uusi aika.
Comdamin kasvatuskriteereistä voit lukea täältä. Yritämme etsiä pennuille mahdollisimman hyvät kodit, joten toivottavasti sinä olet juuri se, jota olemme etsineet. :--))

Pentueen teemana on Green day ja kys. bändin biisit :--) Nimiä:
Comdam..
Things I heard today
Minnesota girl
C yo yus
Mechanical man
Deadbeat holiday Fanni
Fashion victim
King for a day
Dominated Love Slave
Westbound sign
Peacemaker
21 Guns Bee
Murder City
Restless Heart Syndrome
Mass Hysteria Anni
Outsider Sasu

Varaajat 4/4
Anni, Kelpoteam, narttu "Mutkis"
Bee, tuleva kennel, uros
Fanni, Blackenna's, uros, "Konna"
sasu, Dielku, "Rita"

Naiset ja herrat on hyviä ja laittaa tarjousta sit vaan alle (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Koskas nämä ois syntymässä?
you know what i like about people?
their dogs
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Äsh, tiesin et jotain unohtui! Heinäkuun puolivälissä, 16.07. :--) Mikäli se ei pennunottajille sovi, päivämäärää voidaan siirtää sopivaksi.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

nosto, kai joku haluaa kelpievauvan ilostuttamaan elämää! (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Misu »

Minä, minä innostuin! Kelpoteam tarvitsee yhden kelpun laumaansa piristämään! Kisailemme aktiivisesti eri lajeissa ja pidämme koiramäärän suhteellisen alhaisena. Pentueita syntyy tarvittaessa. Kakru sais aktiivisen ja harrastavan kotosen meiltä ja hyvät kuvat (saan Oulun näyttelyssä otettua kuvia kelpieistä, kun uhraan niille koko sunnuntain). Sivumme löytyvät täältä osoitteesta: http://www.freewebs.com/dogmaticc

Niin ja skp narttu ja nimenä ois kiva toi Mass Hysteria
Keep your head high and your middle finger higher.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

mm, sie vaikutat ihan hyvältä pennunottajalta kyllä :--) En uskalla kuitenkaan mennä sanomaan mitään, ennen kuin ollaan Carlyonin kanssa puhuttu. Olen kuitenkin melko varma, että sulle lähtee pentu.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja kirby »

Okei, mun on pakko saada yks urospentu, ei mahda mitään!

Yksityisiini pääsisi asustelemaan, mahdollisimman aktiiviseen kisautukseen. Paimennuksessa, agilityssa, mahdollisesti tokossa sekä näyttelyissä kisattaisiin. Ehdoton hanke on hyväksytty BH koe. Mulla on toistaiseksi antaa vain näyttelypainoitteista kisanäyttöä (mm. Aida & Dempsey) mutta innokkaana lähden kokeilemaan uusiakin lajeja :) Mulla olisi seuraavat kuvat tarjota urospennulle (jos eivät ole käytössä):
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... us_ea1.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... sey/ea.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... 1246346437
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... 7_30_1.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... 1246346494
http://i147.photobucket.com/albums/r307 ... 1246346565

Mikäli mulle pennun annatte, toi nimi Comdam 21 Guns kuulostaa kivalle.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Annille ja irkkulikalle molemmille voisin enemmän kuin mielelläni antaa pennun. Kummankin suunnitelmat kisautuksen suhteen kuulostavat oikein hyvälle.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Juu, mun puolesta molemmille pentu!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja kirby »

Jes jes, kiva homma! :) Pojan kutsumanimeksí tulee sitten Sid. Mitäs ootte mieltä noista kuvista? Ja muuten oletteko jollain nähnyt jo käytössä? :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Mie en oo nähnyt käytössä, ainakaan aktiivikelpieillä. Musta toi on toooodella komea poika, tykkään kovasti!

//: Mun mielestä Fannille pitäis pentu antaa :--DD Carlyon tulee kertomaan oman osuutensa asiasta sitten, mutta mun puolestani (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mua kiinnostais kovasti kelpie collieiden ja yhden saksanpaimenkoiran kaveriksi! :)

Eli pentu saisi kodin Blackenna'sista, joka kasvattaa virallisesti pitkäkarvaisia collieita, mutta eiköhän sinne yksi kelpiekin mahtuisi. Rotu on alkanut kiinnostaa minua kovasti niin ulkonäkönsä, kuin käyttöominaisuuksiensa vuoksi. Tulisimme kisaamaan ainakin paimennuksessa, tokossa, agilityssa ja pk- lajeissa. Sivulajeina olen ajatellut maastoestettä, koiratanssia ja flyballia, jotka eivät kuitenkaan olisi niin tärkeitä kuin nämä ns. päälajit. Kisautus ja lajit tulisivat olemaan suht. samanlaista kuin muidenkin koirieni kanssa, kisanäyttöä vaikkapa Afroditelta.
Tavoitteina voisin mainita ainakin paimennusvalion arvon ja palveluksesta BH'n, mutta tähtäämme toki muidenkin käyttölajien menestykseen. Näyttelyistä en osaa sanoa mitään, koska mulla ei ole vielä kuvia mietittyinä, mutta kuvista riippuen tulisimme käymään ainakin pari kertaa näyttelykehässä, menestyksestä riippuen useamminkin. :) Pentuesuunnitelmista en osaa myöskään sanoa mitään, mutta olisin mahdollisesti kiinnostunut pienen pentueen teettämään.

Sukupuoli on vielä vähän avoin, katson ensiksi minkälaisia kuvia löytyy, ja päätän sitten, jos sillä ei ole vielä mitään kiirettä. (: Jos meillepäin yksi kakara lähtisi, nimeksi voisi tulla Comdam Deadbeat Holiday.

// Sitä piti vielä sanoa, että pentu pääsisi heti kisakentille, sillä mulla löytyy hyvin tilaa lajien alemmista luokista, eli ei tarvitsisi vuorotella kisapaikastaan muiden koirieni kanssa =).
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Fannillekkin lähtee ehdottomasti pentu.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Ihanaa, kiitos! :) Mä katselin vähän tota kuvatilannetta ja päätin, että mulle voi lähteä uros. Tällaisia kuvia ajattelin: X X.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Apua, en sais sortua mutta sorrun kuitenkin. :D

Jos siis vielä otatte vaaraajia niin minua kiinnostaisi yksi napero Dielkuun. Laskeskelin että hyvin olisi tilaa kelpienaperolle muiden koirien seuraksi. Nyt kesän olen vähä taukoillut kisautuksen kanssa, mutta syksyllä jatkan aktiivisesti. Kisauksessa panostaisin pennun kanssa erityisten paimennukseen, valioksi asti. BH- koe suoritettaisiin, kiidettäisiin agilityssa ja mahdollisesti tokossa. BH- kokeen jälkeen PK- lajeihin kisaamaan ja tavoittelemaan koulareita. Jos agilityssa tai tokossa ei jostain syystä kisattaisi niin aloitamme myös pelastuskoirakokeet ja pyrimme kisaamaan niissä mahdollisimman paljon. Kisautus- ja sivunäyttöä löytyy täältä, täältä ja täältä. Kisautusvauhti ei välttämättä aina ole korvia huumaavaa, mutta kisaan oman ajan ja kiinnostuksen mukaan. Joskus saattaa mennä viikko että koirat eivät mene minnekkään kisoihin ja joskus ilmoittelen joka päivä.
Kuitenkin pääasiana minulla on antaa pennulle rakastava ja koko elämän pituinen koti. Pennulta tutkitaan ajankuluessa lonkat, kyynärät, polvet ja silmät. Sukupuolesta en ole vielä varma, mutta luultavasti nartun ottaisin. Kuvistakaan ei ole vielä tietoa, mutta yritän etsiä jostain, kuvata, pyytää jotakuta piirtämään. (ei varmaan haittaa vaikka pentu olisi piviko?)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Vastaa Viestiin