RAJUT

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
rust
Kanada

RAJUT

Viesti Kirjoittaja rust »

feel love before it's gone
essi
Syvällistä
Viesti:

Re: RAJUT

Viesti Kirjoittaja essi »

Mun mielestä tuo ulkoasu on tosi nätti, mutta tuo tekstikentän väri sais olla vähän raikkaampi ja vaaleampi, kun näyttää jotenkin ahtaalta ja tukalalta. Tekstit sais myös alkaa paljon ylempää, tuohon jää nyt kamalasti tyhjää tilaa tuon koiran ja tekstin väliin (jos kukaan ymmärsi oudosta selityksestäni mitään). Mukavan näköinen kennel, tosin en oo tottunu näkemään Rajuilla tämännäköistä kuosia, kun aina ollut sellainen kivan yksinkertainen. :)
rust
Kanada

Kiitos essi, palautteesta otettu oppia ja tekstien pitäisi olla nyt vähän ylempänä :). Mä kyllästyin siihen kaikkeen yksinkertaisuuteen, ja kaavailin tästä nykyisestä ulkoasusta vähän kestävämpää - ehkä sitten joskus palataan taas siihen tuttuun ja turvalliseen!
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Vau, sehän on hieno : D
Ulkoasun väreistä tykkään hirveästi, tuo yhdistelmä on sellainen jota ei kovin usein näe. Ulkka on muutenkin tosi kiva, ainoa mistä en tykkää on tuo kuva. Se on mun mielestä jotenkin.. liian häivytetty, tuollainen samea. Se voisi toimia, vaikka sitä ei olisi häivytetty lainkaan. Tekstit on kivalla tyylillä raapustettu, sitä mielisin toki lukea vähän enemmänkin. Tietenkin hyvä puoli lyhyehköissä teksteissä on se, että useampi malttaa niitä lukea, itsellä on semmoiset kilometritekstit aina, että epäilen lukijamääriä :_D Tekstin sekaan oisin kaivannut myös jokusen koristekuvan. Koirien sivut ovat kivat, tuollaiset perus yksinkertaiset. Valitettavasti IE:llä noi kuvien reunukset kuitenki menee siniseksi. Kisakalenterista täytyy vielä mainita että se on tosi karamellimaisen pirteä, namsk!

Anteeksi lyhyehkö kommentti. Koska mun suusta ei tänää tunnu tulevan lainkan järkevää tekstiä, päätin etten sepusta sitä yhtään enempää :lol:
Kuva
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

rust miksi hitossa sä luovuit porokoirista, vai olenko mä missannut jotain >:( Ulkoasu on kaunis, mutta vaikka kennelillä ei ole varsinaista yhtä kasvattirotua, niin miksi tuossa otsikossa on berni? Kun et vielä sellaista omistakkaan kennelissä, vaikka muuten se on suloinen ja menee hyvin ulkoasuun. Mutta kiva kennel, hommaa nyt pari porokoiraa niin Viivikin on tyytyväinen!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Siru
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Siru »

Mua vähän hämää kun nimi Rajut, joka on sellainen tosi...niin, rajun ja kovan kuuloinen, mutta sitten ulkoasussa onkin leppoisan nallebernin kuva. :D Sitten kun vielä muistelen, että sä kasvatit joskus dogo argentinoja (?) ja yhdistän Rajut-nimen edelleen niihin, joten tämä yhdistelmä aluksi vähän järkytti. Mutta ei sillä, ei tuo ole mikään miinus varsinaisesti, sehän tuo vaan lisää kiinnostavuutta ulkoasuun kun on mielenkiintoisia vastakohtia.

Tausta on toosi tosi oikein kaunis ja tuo violetti/purppura mikä onkaan sävy nätti myös. Joskin se saisi mun silmääni olla vähän kirkkaampi, tai jotain räväkkyttä ulkoasu kaipaisi... Kuva on mielestäni vähän turhankin häivytetty ja vaalea, tosin kivan kokoinen ja selkeä.

Tekstit olivat helppolukuista ja selkeää, asiat on ilmaistu lyhyesti ja ytimekkäästi, mutta kuitenkin hauskasti ja rennosti. Koirien sivut on perusselkeät ja siistit ja oikein sieviä ovat itse päätähdet. Oikein kiva kokonaisuus :)
rust
Kanada

Dilli, koristekuvat plus vähän pidemmät tekstit mietinnässä - mä rakastan tekstien kirjoittamista, mutta pelottaa vaan että löytyykö niille tekstimäärille lukijoita :D. Kiitos kommentista!

Viivi, porokoirat on IRL yksi mun suosikeista, mutta URL eivät jostain syystä jaksaneet enää innostaa. Mä haluan ehdottomasti suvullisen porokoiran jos/kun mulle sellainen tulee, ja niitä nyt ei tunnetusti kovin usein synny... Mulle saa vinkkailla jos on kakruja jonnekin syntymässä! Otsikossa on berni tasan sen takia että rakastuin siihen kuvaan :D. Kiitos palautteesta!

Siru, mä mietin itsekin tota nimen ja ulkoasun yhteensopivuutta, mut lopulta kohautin vaan olkiani ja ajattelin että so what! Dogokin oli joo yhdessä vaiheessa ja niitä kasvattelinkin vaikkei pentuja kerennytkään syntymään, mutta se oli taas vain hetken huuma - IRL kiinnostaa mutta URL ei. Mutta joo kiitos sullekin kovasti kommentoinnista :).
Vastaa Viestiin