Rocklinen nöffijengi esittäytyy!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Rocklinen nöffijengi esittäytyy!

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Minun uusin ja pienin projektini Rockline on joskus kesäkuun vaiheilla perustettu newfoundlandinkoiria kasvattava kennel.
Ihastuin nöffeihin niiden vantteran olemuksen ja itsevarman luonteen takia, joten päätin perustaa tälläisenkin kennelin. Rockline on kuitenkin vain pieni päähänpistoni, joten myös kennel on hyvin pienimuotoinen.

Tiedän että on kesä ja RL:ässä on noin tumma ulkoasu, mutta se saa nyt olla. :D ja myös sitten, että koirien sivut saattavat IE:lä olla vähän sekavat, kun perustiedoissa ne menee eri kohtiin. Mikäli tiedätte mikä siihen auttaa niin otan kyllä vastaan apunne! :---D Mozillalla tuon kyllä pitäisi näyttää oikein.

ASTU SISÄÄN
Liv
Lassien tassuhiki

Re: Rocklinen nöffijengi esittäytyy!

Viesti Kirjoittaja Liv »

Mahtavaa että saadaan lisää nöffikasvattajia! 8) Toimivat ja selkeet sivut, ja Joanan tekemä hieno ulkoasu. Sisältö ois tosin saanu olla kattavampaa ainakin etarin osalta. Koirien sivut oli suht. siistit ja ihan kivaa luettavaa (ja toimii IE'llä), vaikka tosin mä oisin oottanut vähän enemmän sisältöä. Sucre on mielettömän nätsä tyttö! (:
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Kiitos kommentista Riinan! (:
Itse pidän tuota siis niin pienimuotoisena kennelinä, että olisin jopa voinut jättää tekstit pois ja koirat laittaa vain esille, mutta en kuitenkaan laittanut. :---D Joten siksi en paljoakaan panostanut noihin teksteihinkään.

Vielä saa kommata! :--)
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

100 katsonut ja vain yksi kommentti? :s Sanokaa nyt jotain. :-----D
Vastaa Viestiin