Apinapuudelit

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Satu
Lassien tassuhiki

Apinapuudelit

Viesti Kirjoittaja Satu »

Sain nyt taas tuon mun ikuisuusprojektin ulkoasun vaihdettua astetta järkevämpään ja olis ihan kiva saada muutenkin palautetta sivujen yleisilmeestä. Olen jättänyt koirien sivut tarkoituksella pelkistetyiksi. Mulle riittää nuo pelkät perustiedot, mutta katson nyt, jos joskus jaksaisin ruveta vääntämään nuo englanniksi. Ovat nyt auki suomenkielisenä ja jopa päivitettynä.

ASTU SISÄÄN

Ainii ja linkkilistalle pääsee, kun ensin antaa vähän palautetta ja vinkkaa asiasta. : D
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Apinapuudelit

Viesti Kirjoittaja Eros »

Vautsi vau, mä tykkään tästä ulkoasusta. Väreiltään se ei ihan kesään sovi ja juuri siksi se onkin niin hieno. ^^ Sivuilla oli sopivasti tekstiä että jopa minä jaksoin ne lukea ja ihmettelin tässä että mitä toi koirien sivuilla lukeva "määrittelemätön ylimääräinen karva todettu" meinaa? :mrgreen: Mutta todella siistit ja käyttäjäystävälliset sivut, koirien sivut olivat hieman tyhjät eli sinne olisin toivonut vähän jotain lisää, esim. kisatuloksia yms.
Satu
Lassien tassuhiki

Ooo kiitos Eros! Olin ihan varma, että saan totaalisen tyrmäävää kritiikkiä, kun tuo ulkoasu on kuitenkin aika perinteisen tyylinen, eikä mitenkään erikoinen. Mut riittää mun mielestä ihan hyvin meidän sivuille. Olen yrittänyt keksiä tuonne koirien sivuille jotain, mutta tuntuu rasittavalta kirjata ylös esim Millan reilua 30 näyttelytulosta ja kun nuo eivät oikein osaa muuta kuin kerjätä, niin en sit viitsi mitään temppulistaakaan tehdä. :--D Pitää katsoa, jos joskus jaksaisin tehdä tuonne jotain muuta.

Toi ylimääräinen ripsi/karva on siis silmäluomen sisäpinnassa kasvava ripsi tai karva, joka siis ei meidän tyttöjen tapauksessa haittaa yhtään mitään. Ollaan eläinlääkäriltä kysytty, voiko karvat poistaa (molemmilla yksi oikeassa silmässä), mutta hää kieltäytyi, koska karvasta ei kuulemma ole haittaa ja ovat liian pehmeälaatuisia hankaamaan ja aiheuttamaan esim sarveiskalvon tulehdusta. Kaikki eläinlääkärit eivät tuota karvaa merkkaa lopullisiin silmätutkimuksiin, mutta me nyt ollaan osuttu lääkärille, joka merkkaa nuo. Ne ovat kuulemma yleisempiä, kuin kuvitellaankaan.

Saa vieläkin kommentoida. En mä pure. ;)
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mulla näkyy vaan violettia? O--: Siis violetti tausta vaan, ei mtn muuta?
you know what i like about people?
their dogs
Satu
Lassien tassuhiki

^ Mitä ihmettä? O_O Millä selaimella sit katsoit? Mulla näkyy toi nimittäin IE:llä ja Firefoxilla ihan moitteettomasti. :o
Heidi U.
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Heidi U. »

ui toi ulkoasu<3

//pakko puuttua tähänki, mut sikkolla ei varmaan vaan näy toi enterkuva, tuskin ees pääs kattoo ulkoasua (?)
It's so easy to complain, once you've found a sympathetic ear
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Siis Tuliketulla. Joudun vieläki päivittämään tuota parikertaa ennen kuin se näyttää tuon enter-kyltin. O--:
you know what i like about people?
their dogs
Vastaa Viestiin