Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- lukkoon

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Jep, harvinaisuuksia. Katotaan mitä tulee. :-3 Elikkäs alaskanmalamuutteja, M-pentue ( :mrgreen: ). Toivon, että pentueelle saataisiin kiinnostuneita edes kaksi (+ minä!, omaa uutta malamuuttilasta odotellessa) ja näin kannanlevitys alkaisi. Lukekaa pliis Ratikan kasvatussivulta myyntiehdot ym. ja miksei myös se, mitä haen malamuuteilta kasvattaessani niitä. Jos iski pentukuume, pistä alle esittelyä ja tulevaisuudenhaaveita ja -lupauksia. Ja kuvainfo myös! Rekisteröin pentueen sen synnyttyä, joten siksi otan ylös pennun värin.

(Kasvatus-sivu)

Äitihommissa on tällä kertaa evm. narttu, nimeltään Ram&Robin Icewalker.

Isänä on kauan tätä hetkeä odottanut BH VFBV VFIN JVA REK1 vJMV-07 GBRJW-07 vKREW-08 vjLUXW-09 vLUXW-09 vjGERW-09 Nitrogen's Always So Enviable alias Vine. Vaikka on jo laaja tittelikirjo, pieni tila on tyhjänä vieläkin valjakkovalio tittelille. Rankingpisteitä löytyykin 105, mutta REKÄ-tulos uupuu. Mutta löytyyhän sieltä flyballvalioutta sekä Suomen maan mejävalioutta sekä lukuisia voittajanäyttelyiden titteleitä vuodesta 2007 asti sekä vanha tuttu BH. Suku on harvinainen, isänä löytyy oma kuollut vanha malamuuttini FW Fenris sekä äippänä upea (+ edesmennyt?) Dauwelhonen Ennakkoluulo. Muistaakseni molemmilta löytyy hitusen sukua, mutta harvinaista silti se on.

ASTUTUS: 03.08.2009
SYNTYMÄVIIKKO: vko 33
SYNTYNEET: 14.08.2009

VARAAJAT (4/5)

Varaajia täytyy olla väh. 2, jotta pentue syntyy. Sijoitusnarttua en ota, koska otan pentueesta itselleni yhden lapsukaisen, jota käytän jalostukseen. Annan yhdelle pennulle jalostusoikeuden, jonka myönnän sitten kunhan olen päättänyt, kuka sen saa. :-)

u. Minnea, Ingalsin, Ratapihan Mr. Masterpiece "Makke", väri:
n. vveera, Ratapihan, Ratapihan Mrs. Susie Smile "Sani", väri: harmaa-valkoinen
n. Jassu, Win Wind's, Ratapihan Mrs. No Sunshine "Alma", väri: harmaa-valkoinen
n. sasu. & Riepu, Kuurakuun, Ratapihan Mrs. Melodie "", väri:

NIMET

Nimiä voi fiksailla miten haluaa (kunhan uroksilla pysyy Mr. ja nartuilla Mrs. Ratapihan jälkeen) ja keksiä omiakin.

UROSTEN NIMET

Ratapihan Mr. Brownstone
Ratapihan Mr. Wilkinson
Ratapihan Mr. Childhood
Ratapihan Mr. Too Bad
Ratapihan Mr. Dapper Dan
Ratapihan Mr. Streetwalker
Ratapihan Mr. Jam Jam
Ratapihan Mr. ...?

NARTTUJEN NIMET

Ratapihan Mrs. Melodie sasu. & Riepu
Ratapihan Mrs. Cinderella
Ratapihan Mrs. No Sunshine Jassu
Ratapihan Mrs. Rockin' Robin
Ratapihan Mrs. Susie Smile vveera
Ratapihan Mrs. Heartbreaker
Ratapihan Mrs. 2000 Watts
Ratapihan Mrs. ...?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

ylös
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Jael »

hmm täytyy katsoa jos yksi malamutti joutuisi tuonne muiden koirien joukkoon :)Katsotaanpa asiaa :>
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Jacya »

voi kökkeli ku kiinnostais kyllä muuttipentunen :3
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Ettäs kehtaattekin edes harkita. :-D Tehkää palvelus rodun kannalle (ja pieni palvelus myös minulle) ja pentuvaraus vain kehiin!

edit/ noh voihan harmi. :-/
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Jacya »

splöhh, ehkä Jacya jättää tällä kertaa väliin kun löytyy pentueen isän velikin jo kotoa :P
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Jael »

Varaampa yhden narttu pennun tässä:)Pentu tulis tuonne Winwindsiin.Katselin isää ja emää olivat hyvin kauniita koiria ^^Tytöstä tulisi näyttely koira ja jos saadaan hyviä tuloksia niin jalostukseen :)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Olisikohan mun pakko varata uros Ingalsiin? Juuri tämä pentue kiinnostaa sukunsa takia: isän emä Dauwelhonen Ennakkoluulo on/oli mielestäni ulkomuodollisesti erinomainen koira, ja taas tämän koiran emä, BH REKÄ-YLE1 REKÄ-JOH2 vN MVA THW-06 vKW-06 GBRW-06 NLW-06 NW-07 Tsukikaze No Brice, oli oma koirani. Bricen emä oli Valotuulen Emma, josta pidin myös erittäin paljon. Oli tosi kaunis koira!

Poika tulisi kisa- ja mahdollisesti jalostusköyttöön. Ottaisin jalostusoikeuden mielelläni vastaan, etenkin kun kisaan koirillani enimmäkseen ISG:ssä enkä niinkään täällä.


Btw, jalostukseen käytettävän uroksen vanhemmat ovat serkkuja toisilleen: Tsukikaze No Brice ja Tsukikaze No Bonzai olivat pentuesisarukset. Itseäni asia ei haittaa, mutta tuli vain mieleen :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Vakuutin itselleni kun tätä topiikkia aiemmin katselin että en sorru malamuuttikakaraan mutta pakkohan se on kun on näin herkkupentue tulossa!

Haikailisin siis malamuuttikakrun perään ja pentu tulisi Kuurakuuhun. Pentu pääsee kisaamaan aktiivisesti heti agilityssa, tokossa, valjakossa ja mejässä. BH- koe suoritetaan myös ajan kanssa. Mejässä ja valjakossa pyritään mahdollisimman pitkälle, ehkä jopa valioksi asti. Agilityssa ja tokossa kisaillaan enemmän fiiliksen ja kiinnostuksen mukaan, mutta myös niistä pyritään saamaan tuloksia.
Kisautus- ja sivunäyttöä antaa Betty.
Pennun sukupuoleksi voisin sanoa tässä vaiheessa nartun, mutta voi olla mahdollista että se vaihtuu vielä. Kuvia mulla ei ole, mutta voin huomenna yrittää kuvailla näyttelystä.

Jalostusoikeuksia en välttämättä tartte, joten anna vaan jollekkin innokkaammalle =D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Vihdoinkin taas koneella! Kiva, että varauksia on tullut enemmän kuin saisi, joten päätin joustaa ja luovuttaa pennut kaikille halukkaille. Jalostusoikeuden annan Minnealle (ja toinen jalostusoikeushan on minulla). Eli Jassu, pentusi jää sitten valitettavasti vain kisauskäyttöön. :-)

Minnea: joo, muistelinkin että suvussa oli jotain sukusiittoisuutta! Mutta se oli sitten sitä rennompaa aikaa, joten antakaamme sen pentueen teetettäjälle anteeksi. :mrgreen:

Revin noita nimiä mahdollisimman pian. Mikäs ajankohta teille sopisi pentueen syntymäksi? Viikon/kahden päästä?

edit/ okei sasu.! Nimet tulleet!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Mulle on ihan sama millon syntyy, kuvia ei vielä ole mutta laitan ulkomaalaisille kasvattajille viestiä kun kerkeän ja kyselen kuvia sieltä.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja Jael »

Nimeksi ottaisin : Ratapihan Mrs. No Sunshine .
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Tännepäin nimeksi Ratapihan Mrs. Melodie. (haluatko muuttaa tohon varaajaksi Sasu & Riepu kun kuurakuulla on kaks omistajaa mut toinen ei liiku täällä :D)
Väsäilen sivuja varmaan tän viikon aikana kunhan saadaan kutsumanimi päätettyä.

//edittailen tähän nyt Ratapihan Mrs. Melodie alias Riimin sivut! Kuvalupa kyselyitä laitan tänään kasvattajille menemään, toivottavasti jostain saadaan kuvat!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Molemmille nimet varattu! Sasu ok, vaihdan omistajat.

edit/ Minnea tottakai, laitan sulle sen nimen!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Voisiko pentuni nimeksi tulla Ratapihan Mr. Masterpiece? :D (Rimmaa niin hyvin :mrgreen:)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin