Sijoitetaan kiinanharjakoiranarttu, hieman kisannut

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Janina
Höpsö veitikka

Sijoitetaan kiinanharjakoiranarttu, hieman kisannut

Viesti Kirjoittaja Janina »

Eli pitkän mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että itselläni ei ole innostusta kisata Hiljaa (jep, tämä tuonti meni pieleen). Siksi haluaisin antaa sen sijoituskotiin, jolta en vaadi mahdotonta kisaamista hampaat irvessä vaan sellaista, että sekä koira että omistaja nauttivat ja ilmoitat Hiljaa kisoihin omaa tahtiasi, vaikka pari kisaa viikottain on hyvä tahti. Itse Hiljahan on siis asnuut 21Tunesin perustamisesta asti täällä, ja neidin virallinen nimi on siis Lil'Hailstone´s Spirit Of Fortunes. Koira on itse tuomani eli jos sinulla on tapana laittaa tuonticopyt koiriesi sivuille niin © Janina linkitettynä mailiin janinaattori[at]gmail.com.

Hiljaahan en varsinaisesti myy, se ei olisi oikea sana vaan sijoitan sen aktiiviseen ja yhteistyökykyiseen kotiin. Siellä kisattuaan se saa yhden pentueen 21Tunesin nimen alle, jolloin koira siirtyy sinun omistukseesi ja sillä on mahdollista teettää vielä yksi pentue oman kennelnimesi alle, mutta en suosittele kuitenkaan enempää pentueita kuin ne kaksi. Ja pakkohan ei ole kuin tuo yksi pentue teettää, valinta on omissa käsissäsi.

Itsekin voin autella Hiljan kisauttamisessa parhaani mukaan, mutta eniten toivoisin näyttely-, agility-, toko- ja pelastuskisautusta. Hiljallaon tällä hetkellä I-palkinto alokasluokasta, saatu Koheltajien uusimmasta tokosta, joten tokoa jos voisi jatkaa parhaansa mukaan niin olisin vielä enemmän tyytyväisempi. Hiljan kuvia ei saa mukaan ellei varta vasten kysy lupia tai jo omista niitä Sandstrom Kennelsistä. Harkitsin että voisin Hiljalle jopa luonteen kirjoitella, ettei sen takia tule mitään kränää ainakaan minun ja tulevan ostajan välille.

Tosiaan Hilja on itselleni rakas koira ja ensimmäinen harjikseni, joten toivoisin sille mahdollisimman aktiivista, rakastavaa ja yhteistyökykyistä sijoituskotia. Minulta saa kysyä neuvoa kaikissa ongelmissa mitä Hiljan kanssa eteen voi tulla, en minä pure :)

Toivon sinun kirjoittavan pitkähkön perustelun millainen Hiljalle tarjoamasi uusi koti tulisi olemaan, etenkin jos olet uusi harjispiireissä, nämä kokeneemmat ja vanhemmat harjisharrastajat tiedänkin jo tarpeeksi hyvin :> Tässä olenkin jo kertoillut mitä uudelta kodilta vaadin, ja toivon ettet pyydä Hiljaa hetken mielijohteesta, koska jos et pysty tarjoamaan oikeanlaista sijoituskotia, myyn sen taas muualle koska Hilja kuitenkin tulee siihen ensimmäiseen pentueeseen asti olemaan sijoitusnarttu.
Janina
Höpsö veitikka

Re: Luovutetaan kiinanharjakoiranarttu sijoitukseen

Hiljan ei ole vielä aika nukkua pois :)
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Sijoitetaan kiinanharjakoiranarttu, hieman kisannut

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Moi!

mulla olisi tarjota Hiljalle koti kennel Novellessa. Pääsisi asustelemaan havannalaisten ja schapendoeseitten kanssa. Sijoitus narttu joo o... Vai voisiko olla yhteis omistuksessa? no kumpainenkin käy. Mulla on Hiljalle kuva. Tosin pitkä karvainen, ehkä. Harrastaisin näyttelyitä ja tokoa mahdollisuuksien mukaan. Saanko Hiljan??
Janina
Höpsö veitikka

Jos antaisit aluksi vaikka kennelisi osoitteen? :) Sijoituskoira on Hilja joo. Näyttäisitkö sitä kuvaa, olisi todella kiva että vain pakon edessä laitettaisiin Hilja powderiksi. Kerro vielä kisasuunnitelmista, niin teen sitten päätökseni.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Moi! Tässä sivujeni osoite: www.kennelnovelle.com ja kuvaksi http://koirafanitus.kuvat.fi/kuvat/FCI+ ... ppuff1.jpg. Mulla ei lyhytkarvasta kuvaa. Suunnitelmissa olisi näyttelyitä, mahdollisuuksien mukaan Tokoa ja muiden koirien kanssa omakotitalon pihalla kirmaamista.
Janina
Höpsö veitikka

Näyttelyissä et tuolla kuvalla pärjää, mutta tuli mieleen että etsipä Iivin piirustustopic täältä ja pyydä sieltä itsellesi minulle piirretty harjiskuva, kun mulla ei ole enää käyttöä sille (Hiljalle sen alunperin tilasin). Voisin sitten väritellä sen. Kennelisi näyttää ihan kivalta, mutta sellaiseen kiinnitin huomioni että koirilla ei ole kisakalentereita? Kun tuon korjaat niin eiköhän Hilja sulle lähde... ;) Mutta se sit pysyy sulla kans?
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Ok. Tai voisin kysellä kiinanharjakoira kenneleiltä (oikeilta) kuvaa. Ja sivut uudistuivat tänään. Tein koirille uudet sivut, enkä ole vielä ehtinyt lisätä kisakalentereita. No, just oltiin ekassa näyttelyssä. Endan ja Gabin arvostelusta ei oo kuulunu mitään ja toisesta havannasta (Ambista) tuli ROP-pentu. Toisella (Baronilla) liian lyhkänen turkki. No lisään kun ehdin. Hilja pyysyy mulla, ellei mitään vakavaa satu. Ja jos sattuu niin en myy Hiljaa eteenpäin, vaan saanko antaa yhille tutuille kennel Kahvipapuun. Sen omistaa mun veli ja yks meijän perheen tutava perheen tyttö.
Janina
Höpsö veitikka

Tarkoitin että noilla powder-kuvilla et pärjää, sapukuvat sulla onkin hyviä :) Toivotaan että sua onnistaa kuvalupakyselyissä kasvattajilta, suomalaisilta ei kannata kysyä, itse olen 28:lta kysynyt ja kaikki vastasivat joko kieltävästi tai eivät ollenkaan. Ja jos Hiljan haluat pois antaa niin myyn sen itse eteenpäin, toivottavasti näin ei kuitenkaan tulisi käyämään.
Janina
Höpsö veitikka

Fine vielä kiinnostunut?
Jape
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jape »

Moi!

On se kiinnostunu, mutta ei toistaseks pääse tänne sivustolle. Oon ollu siihen yhteydessä. Nyt se ei kuitenkaan, jostain syystä pääse karvaturri.net sivustolle. Mut se on tosi kiinnostunut. ja se etsii kuvia täyttä häkää. Kannattaa olla siihen yhteydessä: aramita@suomi24.fi
Ei minkäänlaista koiraa tällä hetkellä.
Jape
Alkupalat
Viesti:

Ja Finen kone ei vieläkään suostu tulemaan tänne, joten tässä olis tämä kuva. Ja liike tulossa!
http://kuvablogi.com/nayta/2206563/
Janina
Höpsö veitikka

Tulin nyt siihen tulokseen etten myy Hiljaa Finelle...

Uusi koti siis edelleen hakusessa!
Jape
Alkupalat
Viesti:

Miksi et myy sitä hänelle??
Janina
Höpsö veitikka

Koska en saa mitään selvää siitä mihin koira on menossa, mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja miksi eri ihmiset toimittavat koiran kuva-asioita ja sitä mitä tapahtuu sitten kun Fine ei enää jaksakaan hoitaa Hiljaa.

Muuten voisin myydäkin, mutta kyseessä on sijoituskoira enkä oikeastaan vakuuttunut tuosta kisanäytöstäkään...
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Mä voisin olla kiinnostunut Hiljasta. Neiti pääsisi asumaan minun harja- ja karjakoirakenneliini Cyvja & Trollkiniin Cyvjan puolelle, se kun kasvattaa näitä harjaisia. Hilja saa kilpailla toivomissasi lajeissa (agility, toko, pelastus). Käyttäytymiskoe tullaan suorittamaan jossain vaiheessa (ellei ole suoritettu?), ja luultavasti tulemme käymään myös näyttelyissä, mikäli löydän lupaavan nartun kuvat, tosin mullakin on SandStormiin luvat, eli periaatteessa voitaisiin samoilla kuvilla mennä, mikäli sinulle sopii.

Nyt, kun on kerran sijoitusnarttu kyseessä, kaipaat varmaan jonkinlaista kisanäyttöä, joten Mona voisi tarjota sellaista sinulle. Tämä on menestynein koirani tällä hetkellä, ja varmaankin kautta virtuaaliharrastusaikojeni, olen oikein ylpeä siitä, mitä mona on saavuttanut, ja jos mahdollista, niin Hiljan kanssa pyritään menemään samaan suuntaan.

Eiköhän tässä tullut kaikki? Toivottavasti Hilja muuttaa meille :)
Vastaa Viestiin