Aihkin
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Aihkin
Se minun pikku projektini. Aloitan maksimissaan kahdella suomenpystykorvalla ja jos aikaa riittää, siirryn suurempiin määrän. Tahdon pitää määrän pienenä, keskityn paremmin pariin ja helpottaa kamalasti. Tälläistä tänään, kennel on Hillaliinan edeltäjä. Suomenpystykorva on ollut aina hieno rotu. Vaikka olen virtuaalimaailmassa kokeillut monia rotuja, tämä on kestänyt sen koko ajan. On hienoa vaikuttaa suomenpystykorvakantaan kehittämällä uusia, rikkaampia sukuja ja sitä kautta päästä legendoihin. Olisi hienoa nähdä kymmenien vuosien jälkeen Aihkin-suvun koiria sukutauluissa!
Kotisivuillemme
Sivuille tulee vieraskirja ja toimintaan. Nyt vain saadaan kunnolla koko pakka käyntiin niin hyvää tulee!
Kotisivuillemme
Sivuille tulee vieraskirja ja toimintaan. Nyt vain saadaan kunnolla koko pakka käyntiin niin hyvää tulee!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Aihkin
scrollaa tällä mun näytöllä (suht pieni kyllä) aika pahasti. muuten aika nätin näköiset sivut ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Oot linkittäny Lejonin! :oo Miekin linkittelen teitin tuonne meille. (Mun pystäripuolen nimi on siis Lejon, LejAls on vaan työnimi, jota käytän, kun puhun molemmista kenneleistä. :3)
Ulkoasu on mun mielestä tosi kiva! Itse en osaa käyttää keltaista ollenkaan, niin tykkään tosi paljon tuosta väristä. Ulkoasun Aihkin-teksti on musta ehkä hieman liian "teräväreunainen". Tykkäilisin enemmän, jos teksti sulautuisi pikkaisen enemmän taustaan. (Siis sillai, että reunat ovat pehmeämmät.) Kaikki kuvatkin on tosi kivasti laitettu sivuille. Etusivulla oleva koira on valloittava! <3
Rakentavaa palautetta joo! Kiva kun palailet taas pystäreiden pariin. 8)
Ulkoasu on mun mielestä tosi kiva! Itse en osaa käyttää keltaista ollenkaan, niin tykkään tosi paljon tuosta väristä. Ulkoasun Aihkin-teksti on musta ehkä hieman liian "teräväreunainen". Tykkäilisin enemmän, jos teksti sulautuisi pikkaisen enemmän taustaan. (Siis sillai, että reunat ovat pehmeämmät.) Kaikki kuvatkin on tosi kivasti laitettu sivuille. Etusivulla oleva koira on valloittava! <3
Rakentavaa palautetta joo! Kiva kun palailet taas pystäreiden pariin. 8)

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Voi kiitos! Mitenkähän tuon voi korjata, neuvoja?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
^ Scrollin vai? Käyttäjäystävälliset pohjat ovat yleensä maksimissaan 1024px levyisiä, tuo sinun pohjasi on 1200px, eli ei ihme että joillain tulee alascrolli.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Leiska on muuten tosi mukavannäköinen, mutta häiritsee vain, että tuo on paljon Blackenna'sin leiskan kaltainen (tai toi taustaväri sen luultavasti tekee, muttamutta
).
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Aivan, taustaväri! Jos se sua häiritsee, niin sano vain niin voin muokata sen muuksikin!
/ edit. Jerry, eli pienennän tuota tekstitilaa niin? Mulle pitää selittää hirveän monesti ennen kun ymmärrän sen täysin.
/ edit. Jerry, eli pienennän tuota tekstitilaa niin? Mulle pitää selittää hirveän monesti ennen kun ymmärrän sen täysin.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
^ Mä oon muutenkin vaihtamassa Blackylle leiskaa, joten ei tuo häiritse. Eli ei tarvitse vaihtaa, toi on kivan näköinen noin! (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Okei kiva! Miltä nyt näyttää, scrollaako pahasti jollakin vielä?
Niin ja vielä Timbelle vastaten, on tämä viehättävä rotu josta ei voi pitää näppejään erossa. [: Pidinhän minä ihan mojovan tauon Hillaliinan loputtua, mutta kun nyt aikaa vihdoinkin edes vähän tuli, niin oli ihana palata takaisin. Olen huomannut myös, ettei hirveästi löydy enään vakituisia pystiskasvattajia, eikä oikein pentujakaan synny sen takia. Mutta niin, toivon kennelin pysyvän pitkään pystyssä, ainakin yritän näin koska loppujen lopuksi mä tulen aina palaamaan tänne. (: Tämän aikane elämänvaihekkin vaikeutti koko hommaa, otetaan aluksi vähän rauhassa.
Niin ja vielä Timbelle vastaten, on tämä viehättävä rotu josta ei voi pitää näppejään erossa. [: Pidinhän minä ihan mojovan tauon Hillaliinan loputtua, mutta kun nyt aikaa vihdoinkin edes vähän tuli, niin oli ihana palata takaisin. Olen huomannut myös, ettei hirveästi löydy enään vakituisia pystiskasvattajia, eikä oikein pentujakaan synny sen takia. Mutta niin, toivon kennelin pysyvän pitkään pystyssä, ainakin yritän näin koska loppujen lopuksi mä tulen aina palaamaan tänne. (: Tämän aikane elämänvaihekkin vaikeutti koko hommaa, otetaan aluksi vähän rauhassa.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Meitä ei tosiaankaan ole paljoa. Mites, me kaksi, Teeny, Jacya (?) ja Kirsi. :D Ei mulla muita tule mieleen. Pitäisiköhän pikkuhiljaa yrittää levittää tätä rotua? Mulla ainakin on syntymässä yksi pentue nyt syyskuussa ja voisin suunnitella toista vuodenvaihteeseen.
Ja enää tuo ulkoasu ei scrollaa pahasti resolla 1024x768. Siis tekstit näkyvät hyvin, mutta ulkoasukuvan keltaista osaa jää hieman ulkopuolelle.
Ja enää tuo ulkoasu ei scrollaa pahasti resolla 1024x768. Siis tekstit näkyvät hyvin, mutta ulkoasukuvan keltaista osaa jää hieman ulkopuolelle.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Juu, onhan mullakin tuo Kadotetun kennel, joka kasvattaa suomenpystäreitä ja karjalankarhukoiria. Ensimmäinen pentue voisi olla aika ajankohtainen, mutta katsotaan nyt koska alan sitä tekemään ja kummalle rodulle. Mulla kun on muitakin pentueita tulossa muihin kenneleihin (nyt kuulostan kauheelta pentutehtailijalta :D), niin tuskin ihan parin viikon aikana kuitenkaan.
--
Mutta löpinät sikseen. Sun ulkkas on tosi yksinkertainen, mutta mielenkiintoisen siitä tekee juuri nuo värit. Ei varmana iskisi muhun yhtään niin paljon, jos olisi jotkut neutraalimmat värit. Noin menee kyllä oikein hyvin! Mulla ei scrollannut yhtään tällä 1440 levysellä näytöllä alusta alkaenkaan, joten mun on turha scrollailusta valittaa.
Tekstejä on kiva lukea, ja niistä löytyvät kaikki tarpeellinen. Paitsi yksi kohta jäi kyllä mieleen Kasvatus -sivulla:
Hyvältä näyttää kyllä muuten :) Yksi kysymys vielä kuiteskin: Mistä tuo nimi? Se on kyllä niin erikoinen, että varmasti erottuu joukosta positiivisella tavalla.
Meinaan laittaa taas kohta haukkukokeet pystyyn, joten kannattaa kytätä vhkl:n kalenteria tänään.
--
Mutta löpinät sikseen. Sun ulkkas on tosi yksinkertainen, mutta mielenkiintoisen siitä tekee juuri nuo värit. Ei varmana iskisi muhun yhtään niin paljon, jos olisi jotkut neutraalimmat värit. Noin menee kyllä oikein hyvin! Mulla ei scrollannut yhtään tällä 1440 levysellä näytöllä alusta alkaenkaan, joten mun on turha scrollailusta valittaa.
Tekstejä on kiva lukea, ja niistä löytyvät kaikki tarpeellinen. Paitsi yksi kohta jäi kyllä mieleen Kasvatus -sivulla:
Yhden pennun? Tarkoitat varmaan pentuetta? :DVoimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi.
Hyvältä näyttää kyllä muuten :) Yksi kysymys vielä kuiteskin: Mistä tuo nimi? Se on kyllä niin erikoinen, että varmasti erottuu joukosta positiivisella tavalla.
Meinaan laittaa taas kohta haukkukokeet pystyyn, joten kannattaa kytätä vhkl:n kalenteria tänään.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Mitäs sanoisitte, jos laitettaisiin Etsintäkuulutukset ja kysymykset-osioon joku pystis"tarkastus", eli katsotaan kuinka monella on suomenpystykorvia tai on kasvattajia. Ehkä tällä tavoin nähtäisiin rodun tilanne. Sekä täällä olisi yksi joka haluaisi pitää Pystiserkkarin, eli palkitaan vaikka vuoden paras suomenpystykorva narttu ja uros (ehkä pentukin, veteraani, kasvattaja jne.).
Mitenhän tuon scrollauksen saisi pois kokonaan, ettei millään selaimella se sekoilisi. Samoin kuin tuon Timben sanoman "keltaisen jääminen hieman ulkopuolelle"? Olisi kiva saada se kunnolla toimimaan. Kirsin lisäilen ehdottomasti linkkilistalle ja korjaan tuon nolon virheen! :---D Nimi tupsahti jostain, eikä se välttämättä ole hirveän pystismainen, mutta itse ainakin tällä hetkellä pidän siitä.
No hyvä, pitää katsella yhdistyksen sivuja ja alkaa itsekkin pitämään niitä tässä kun kerkiää.
Mitenhän tuon scrollauksen saisi pois kokonaan, ettei millään selaimella se sekoilisi. Samoin kuin tuon Timben sanoman "keltaisen jääminen hieman ulkopuolelle"? Olisi kiva saada se kunnolla toimimaan. Kirsin lisäilen ehdottomasti linkkilistalle ja korjaan tuon nolon virheen! :---D Nimi tupsahti jostain, eikä se välttämättä ole hirveän pystismainen, mutta itse ainakin tällä hetkellä pidän siitä.
No hyvä, pitää katsella yhdistyksen sivuja ja alkaa itsekkin pitämään niitä tässä kun kerkiää.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Scrollailun saa kokonaan loppumaan pienentämällä tuota itse leiskaa. Itse pidän sellaista nyrkkisääntöä, että leveimmät leiskani on aina 950 pikseliä. Tuo on vielä 500 pikselin korkeakin, ja noin yksinkertaisesta voisi ottaa nuo 400 pikseliä pois. Eihän tuossa ole mitään muuta kuin otsikko, joten miksi noin korkea? Vai onko siinä joku taustakuva, mitä en näe tällä koneella? :D
Pystiserkkari kuulostaa kyllä kivalta, mutta itse en pidä koskaan näyttelyitä - olen liian laiska niihin. Joten jos sulla on kiinnostusta, niin siitä vaan!
Pystiserkkari kuulostaa kyllä kivalta, mutta itse en pidä koskaan näyttelyitä - olen liian laiska niihin. Joten jos sulla on kiinnostusta, niin siitä vaan!
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Tommonen katsastus voisi olla ihan hyvä, jotta saadaan vähän kartoitettua pystykorvaharrastajia. Tosin ite oon aina rollailemassa näille "rodun xx tilanne virtuaalimaailmassa"-triideille, mutta kyllä mä voin mielipidettäni muuttaa.
Toi pystiserkkarikin kuulostaa hyvältä. 8)
Leikkasin vähän tuota ulkoasun kuvaa, eli otin niin paljon keltaista pois kuin vain pystyin (tai no, Photari otti). Samalla madalsin itse kuvaa ihan vain perfektionistisuuteni takia. :D Toimisikohan tällä paremmin?
http://i25.tinypic.com/316nrxz.png
Leikkasin vähän tuota ulkoasun kuvaa, eli otin niin paljon keltaista pois kuin vain pystyin (tai no, Photari otti). Samalla madalsin itse kuvaa ihan vain perfektionistisuuteni takia. :D Toimisikohan tällä paremmin?
http://i25.tinypic.com/316nrxz.png

Vuoden...
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Okei. Jos jollain on aikaa tuo katsastuksen tehdä, niin tehkää mun puolesta, mutta mulla on nyt hiukan kiire. (: No miltä nyt näyttää (etusivu) tuo koko höskä?