William & Sagur
- Wolfie
- Höpsö veitikka
William & Sagur
Uusi ulkoasu 6.7, josta kiitän jälleen Jerryä sen tekemisestä ja koodaamisesta. Koristekuvat ovat osa minun tekemiäni. Sivuilla esiintyvistä kuvista kiitos Viiville, Jerrylle, noelille ja muutamalle muulle.
OF YOU GO
Sitten vielä mainostan Sagurin ja Williamin blogia.
Haluaisin etenkin tietää kaivataanko tuonne jotain lisää, onko kirjoitukset mielenkiintoisia, häiritseekö kirjoitustyyli etc.
Blogiotsikon on tehnyt Pehko.
OF YOU GO
--------------------------------------------------
Sivut kokivat suuren ulkomuodollisen ja sisällöllisen muutoksen. Sivujen blogi muutti uuteen osoitteeseen ja toivoisinkin mikäli joku on blogimme linkittänyt, että linkki vaihdettaisi, sillä vanhaan blogiin ei tule mitään uutta, enter kyltti sai mennä siinä samassa.
Ulkoasusta, taulukoista, koristekuvista ja kaikesta muustakin iso kiitos Jerrylle! Paljon kiitoksia myös kaikille kuvanneille (mm. pehkolle, fannille, josefinalle)
Kommentointi on enemmän kuin toivottavaa, eikä kommentin laadulla tai pituudella ole väliä (: Blogiakin saa tietenkin kommentoida. Niin ja mikäli löytyy virheitä niin ilmoittakaa.
OF YOU GO
Sitten vielä mainostan Sagurin ja Williamin blogia.
Haluaisin etenkin tietää kaivataanko tuonne jotain lisää, onko kirjoitukset mielenkiintoisia, häiritseekö kirjoitustyyli etc.
Blogiotsikon on tehnyt Pehko.
OF YOU GO
--------------------------------------------------
Sivut kokivat suuren ulkomuodollisen ja sisällöllisen muutoksen. Sivujen blogi muutti uuteen osoitteeseen ja toivoisinkin mikäli joku on blogimme linkittänyt, että linkki vaihdettaisi, sillä vanhaan blogiin ei tule mitään uutta, enter kyltti sai mennä siinä samassa.
Ulkoasusta, taulukoista, koristekuvista ja kaikesta muustakin iso kiitos Jerrylle! Paljon kiitoksia myös kaikille kuvanneille (mm. pehkolle, fannille, josefinalle)
Kommentointi on enemmän kuin toivottavaa, eikä kommentin laadulla tai pituudella ole väliä (: Blogiakin saa tietenkin kommentoida. Niin ja mikäli löytyy virheitä niin ilmoittakaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Nath
- Höpsö veitikka
Re: pitkäkarvainen collie Sagur
Ulkoasu on kiva ja toimiva, mutta mulle tuli vaan etusivun alalaidan tekstistä mieleen, että minusta on tosi hassua (siis ihan yleisesti, ei pelkästään Sagurin sivujen kohdalla), kun virtuaalitouhuissa mukana olevat laittavat IRL-eläintensä sivuille, ettei kuvia luovuteta virtuaalikenneleille :'D Pidän sitä vain tosi kaksinaismoralistisena, kun virtuaalipuuhissa oleva tietää varmasti kuvatilanteesta, mutta silti ei tavallaan ojenna kättään tilannetta parantaakseen. Ymmärrän kyllä sen, jos ei halua nähdä oman eläimensä kuvia jonkun kuvitteellisen Murren kuvina, mutta mulla aina heittää ylimääräiset aggressiokiepit vastaavia tekstejä nähdessäni. Piti vaan päästä taas läpättämään, älä ota kritiikkinä ^^
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
O________O
Siis.. LUOJA
Paras ulkoasu heti ekavilkaisultakin mikä Sagurilla on takuulla koskaan ollu. Tosi virallinen, mutta samalla semmonen umm... pehmeä ja, no noi brushit :D
Vihreä ei varmaan kuitenkaan ole paras mahdollinen väri pk collielle, mutta eipä siinäkään moitittavaa ole :) ja noitten otsikoinen värinvaihto ylhäältä alas on aika raju, että välillä ei meinaa kunnolla saada selvää tekstistä.
Mutta muuten kun lueskelin niin sivuista on tullut paljon selkeämmät ja mukavamman näköiset. Kisasivusta varsinkin.
Voisit vielä laittaa Sagurin sivun ylälaitaan linkin millä pääsee nopeasti alas lukemaan esittelyn sinusta, nimittäin muuta tekstiä on niin paljon, että se saattaa vähän unohtua.
Ei pahalla, vain rakkaudella, mutta repesin tolle blogi-kuvalle :D
Siis.. LUOJA
Paras ulkoasu heti ekavilkaisultakin mikä Sagurilla on takuulla koskaan ollu. Tosi virallinen, mutta samalla semmonen umm... pehmeä ja, no noi brushit :D
Vihreä ei varmaan kuitenkaan ole paras mahdollinen väri pk collielle, mutta eipä siinäkään moitittavaa ole :) ja noitten otsikoinen värinvaihto ylhäältä alas on aika raju, että välillä ei meinaa kunnolla saada selvää tekstistä.
Mutta muuten kun lueskelin niin sivuista on tullut paljon selkeämmät ja mukavamman näköiset. Kisasivusta varsinkin.
Voisit vielä laittaa Sagurin sivun ylälaitaan linkin millä pääsee nopeasti alas lukemaan esittelyn sinusta, nimittäin muuta tekstiä on niin paljon, että se saattaa vähän unohtua.
Ei pahalla, vain rakkaudella, mutta repesin tolle blogi-kuvalle :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Nath, en ota nokkiini tollasesta, hyvä vaan että joku on tota mieltä ja sanoo vielä siitä :D. lähinnä se on viesti ihmisille joita en tunne, sillä tuntemattomille en ala luovuttamaan tässä vaiheessa kuvia. Ítse en ole muutenkaan kuvannut puoliakaan sivujen kuvista, jolloin minulla ei olisi edes ns. valtaakaan luovuttaa toisten kuvaamia kuvia. Ei se nyt yhtään varmaankaan helpota, että luovutan kuitenkin kuvia virtuaalikoirille, mikäli nämä ovat tuttujen Murreja :---D joskus olin kuvia käyttänyt itse ja kuvat tulevat käyttöön mahdollisesti keväällä vielä uudelleenkin, muttei vaan minun käyttööni (kysytty). Aikaisemmin minulla ei ollut tuota tekstiä, että ei luovutetta virtuaalikenneleiden käyttöön, vaan että kysymällä kuvia saisi luvalla. Mutta mikäli kuvaaja on itse kuvannut niin saa käyttää tietenkin. Ei mua häiritse se, että koirani näkyy tutun tai tuntemattoman virtuaalikoiran sivuilla, vaan se, etten ole noita itse kuvannut ja jos esimerkiksi lupaa ei ole pyydetty.
Juinttu, sitten olen onnistunut. Sivut olivat niin järjettömän sotkuiset ja välissä oli kaikkea turhaa, ettei sitä pointtia oikein saanut sieltä, mutta toivottavasti nyt on luettavamman oloinen. Oma profiilini on vielä vähän tynkä ja siksi en sille erillistä linkkiä tehnyt, mutta saa nähdä pysyykö alhaalla vai siirränkö jonnekin muualle. Niin ja joo toi blogikuva, onhan se vähän yksinkertainen ja alkeellinen, mutta multa paras grafiikka aikoihin :------D että kai se nyt on siinä ja pysyy sen aikaa kunnes vastaan tulee parempi tai jotain.
Kiitoksia kovasti molemmille (:
Juinttu, sitten olen onnistunut. Sivut olivat niin järjettömän sotkuiset ja välissä oli kaikkea turhaa, ettei sitä pointtia oikein saanut sieltä, mutta toivottavasti nyt on luettavamman oloinen. Oma profiilini on vielä vähän tynkä ja siksi en sille erillistä linkkiä tehnyt, mutta saa nähdä pysyykö alhaalla vai siirränkö jonnekin muualle. Niin ja joo toi blogikuva, onhan se vähän yksinkertainen ja alkeellinen, mutta multa paras grafiikka aikoihin :------D että kai se nyt on siinä ja pysyy sen aikaa kunnes vastaan tulee parempi tai jotain.
Kiitoksia kovasti molemmille (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Nath, Mullakin on tuollainen teksti omilla kotisivuilla, ihan vaan sen takia, että kuvat on jo käytössä enkä halua näin turhia pyyntöjä kuviin ja turrilassa voin jakaa oman koiran kuvia harkiten. (:
Onhan tuo ulkka kiva jne. Mutta se edellinen oli vielä tuhat kertaa parempi ja kauniimpi ja kaikkea. Mutta jos jotain positiivistakin vois sanoa niin Sagurin esittely sivu on nyt jotenkin selkeämpi ja hienompi. Ja tää oli tällänen super kommentointi. :D
Onhan tuo ulkka kiva jne. Mutta se edellinen oli vielä tuhat kertaa parempi ja kauniimpi ja kaikkea. Mutta jos jotain positiivistakin vois sanoa niin Sagurin esittely sivu on nyt jotenkin selkeämpi ja hienompi. Ja tää oli tällänen super kommentointi. :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Minustakin se edellinen ulkka oli tosi kiva ja hieno, mutta kaipasin (niinkin nopeasti) vaihtelua, tykästyin myös tähän niin paljon, että päätin sen vaihtaa, jolloin vaihtui kaikki muukin. Hienoa että esittelysivu on selkeämpi. Ofc on super kommentti :---D!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
noel
- Lassien tassuhiki
Noniiiin. *istuu tuoliin paremmin ja raapii päätä*
Mä kyllä tykkäsin edellisestä ulkoasusta enemmän. Nyyh. Ei sillä, ettei tää nykynenkin olis hieno, mutta se oli söpömpi :-( Kiva, että näin pimeässä mustassa talvessamme on jotain vihreää ja kesäistäkin, ettei me kaikki vaivuta horrokseen ihan parin sekunnin sisään. Ulkoasun asettelu on virallisen tuntuinen, juuri sopiva koiran kotisivuille. Kuvat on laitettu kivasti, ensimmäisen kerran tosin säikähdin ja tosi pahasti. :----D Sagur on komia mies. Alapalkista tykkään, mutta why oh why en saa mitään selvää ilman että meen viiden sentin päähän ruudusta. Uusitut tekstit on paljonpaljon parempia kuin entiset, pakko sanoa. Ja sitten vielä, että mii laiks noista uusista taulukoista.
Yökommentti.
Mä kyllä tykkäsin edellisestä ulkoasusta enemmän. Nyyh. Ei sillä, ettei tää nykynenkin olis hieno, mutta se oli söpömpi :-( Kiva, että näin pimeässä mustassa talvessamme on jotain vihreää ja kesäistäkin, ettei me kaikki vaivuta horrokseen ihan parin sekunnin sisään. Ulkoasun asettelu on virallisen tuntuinen, juuri sopiva koiran kotisivuille. Kuvat on laitettu kivasti, ensimmäisen kerran tosin säikähdin ja tosi pahasti. :----D Sagur on komia mies. Alapalkista tykkään, mutta why oh why en saa mitään selvää ilman että meen viiden sentin päähän ruudusta. Uusitut tekstit on paljonpaljon parempia kuin entiset, pakko sanoa. Ja sitten vielä, että mii laiks noista uusista taulukoista.
Yökommentti.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kiitoksia kovasti noel kommentistasi. Mä saan ihan hyvin selvää alapalkista, mutta pääasia on että siitä saa selvää vaikka joutuisikin olemaan nokka kiinni näytössä . Sagur kiittää kehuista. Hienoo et uusitut tekstit on jees ja et taulukotki on kivat.
/Up! Kyllä varmasti vielä joku haluaa avata sana-arkkunsa (:
/Up! Kyllä varmasti vielä joku haluaa avata sana-arkkunsa (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Kirsi
- Höpsö veitikka
"(c) Rebecca Saleh, All rights reserved --- webdesign & photos of the layout (c) Linda Toivonen"
Tehän olette sokeita
Ja kyllä se Linda osaa leiskoja tehdä, tää on paljon hienompi kuin se edellinen!
Tehän olette sokeita
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Ulkoasu on kiva. Ei mikään tajunnan räjäyttävä, mutta kiva. Brushit on kivoja, kuvat on kivasti yhdistetty, tausta on tosi kiva. Kokonaisuus on aika.. kiva :--D Vihreä ei tosin kuulu suosikkeihini, ainakaan noin hallitsevana värinä. Tähän se kuitenkin sopii yllättävän hyvin, mutta olisin kaivannut jotakin muutakin väriä.
Sagurin sivuja on ollut aina kiva lueskella, mutta mulle on jäänyt aavistuksen sekava vaikutelma. Nyt sivut ovat ihanan selkeät ja siistit, hieno juttu! Samantyyliset otsikot ja koristekuvat joka sivulla luovat yhtenäisen tyylin. Taulukot sopivat hyvin ulkoasuun ja nekin ovat hyvin selkeät. Sagurista on mukavan paljon tietoa, samoin kisaamisesta. Sivuilta löytyy mun mielestä kaikki tarvittavat jutskat, tosi kattava tietopaketti koirastasi!
Täytyy sanoa, että Sagurin sivut ovat viime vierailustani parantuneet huomattavasti!
Sagurin sivuja on ollut aina kiva lueskella, mutta mulle on jäänyt aavistuksen sekava vaikutelma. Nyt sivut ovat ihanan selkeät ja siistit, hieno juttu! Samantyyliset otsikot ja koristekuvat joka sivulla luovat yhtenäisen tyylin. Taulukot sopivat hyvin ulkoasuun ja nekin ovat hyvin selkeät. Sagurista on mukavan paljon tietoa, samoin kisaamisesta. Sivuilta löytyy mun mielestä kaikki tarvittavat jutskat, tosi kattava tietopaketti koirastasi!
Täytyy sanoa, että Sagurin sivut ovat viime vierailustani parantuneet huomattavasti!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Nonii Kirsiki näkee
ja osaahan se!
Beelle iso kiitos (: ite kävin ulkoasun vaihdon aikana tekstit läpi ja ihmettelin miten joku on voinut saada niistä selvää :---D musta ne oli niin sekavat ja oudot ja ennen kaikkea ihan väärässä järjestyksessä, mutta onneks mulle huomautettiin niistä sillon niin osasin nyt korjata. Kiitoksia kovasti kehuista.
Beelle iso kiitos (: ite kävin ulkoasun vaihdon aikana tekstit läpi ja ihmettelin miten joku on voinut saada niistä selvää :---D musta ne oli niin sekavat ja oudot ja ennen kaikkea ihan väärässä järjestyksessä, mutta onneks mulle huomautettiin niistä sillon niin osasin nyt korjata. Kiitoksia kovasti kehuista.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
sasu.
- Sumopainija
AAAPUAAAAA toi ulkka on ihan mahtava <3_<3
Heti kun menin kattomaan noi sivut nii tuli oikeesti semmone "VAU"- tunne joka ei hirmu usein tule. Toi leiska on tosi mahtava ja just sopiva Sagurille.
En mä nyt muuta osaaa tällä hetkellä sanoo :--D
Heti kun menin kattomaan noi sivut nii tuli oikeesti semmone "VAU"- tunne joka ei hirmu usein tule. Toi leiska on tosi mahtava ja just sopiva Sagurille.
En mä nyt muuta osaaa tällä hetkellä sanoo :--D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: WT(W)F -- pitkäkarvainen collie Sagur /uus ulkka 6.7
Sivut ovat uudistuneet! Uusi ulkka! +Taulukot ovat muuttaneet koristeensa ja värinsä, sivuilla on kokonaan uudet koristekuvat.
/up! kai joltain likenis kommentti, yli 900 kattonu (:
//Up! Yli tuhat kattonut eikä oo uudesta leiskasta tullut yhtään kommenttia
/up! kai joltain likenis kommentti, yli 900 kattonu (:
//Up! Yli tuhat kattonut eikä oo uudesta leiskasta tullut yhtään kommenttia
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: WT(W)F -- pitkäkarvainen collie Sagur /uus ulkka 6.7
En tarkoita pahalla, mutta onko sulla lupa käyttää Sagurin sukutaulussa kuvia sen vanhemmista ja esivanhemmista?
Mahtavaahan toi on, että ne kuvat voi katsoa siitä suoraan, mutta rikkoo tekijänoikeuslakia.
Mahtavaahan toi on, että ne kuvat voi katsoa siitä suoraan, mutta rikkoo tekijänoikeuslakia.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: WT(W)F /uus ulkka 6.7 //uus blogiulkka 16.8
Olen kyl kysynyt ja mulle sanottiin että asia on ok heidän puolestaan, että käytän sukutaulussa kuvia. Ite oon tosin miettinyt samaa, sillä minä en tiedä ketkä ovat kuvat ottaneet. Oon monesti miettinyt, että jos kuitenkin ne poistais tuolta, kun en kuitenkaan itse kuvaajilta ole saanut vastausta.
Pitäis varmaan kysyä siltä tyypiltä, joka sano et asia on ok kun käytetään koiran sukutaulussa, että ketkä on noi kuvat kuvanneet ja jäljitän sitten ne ja kysyn vielä heiltä. En nimittäin todellakaan halua tekijänoikeuslakia rikkoa.
Otan ne nyt varmuuden vuoksi pois ja kysyn vielä uudelleen asiaa kys. henkilöiltä joilta olen luvan saanut ja sen jälkeen trakkaan ne kuvaajat ja kysyn heiltäkin. Ja lisäilen sitten yksitellen sitä mukaan uusiksi, kun saan uudestaan luvat.
/ Uus blogiulkka! Kommentointikin nykyään mahdollista tossa blogissa (: kommenttia saa heittää blogista ja sivuista! Parannusehdotuksia etc otetaan vastaan mielellään kanssa.
Pitäis varmaan kysyä siltä tyypiltä, joka sano et asia on ok kun käytetään koiran sukutaulussa, että ketkä on noi kuvat kuvanneet ja jäljitän sitten ne ja kysyn vielä heiltä. En nimittäin todellakaan halua tekijänoikeuslakia rikkoa.
Otan ne nyt varmuuden vuoksi pois ja kysyn vielä uudelleen asiaa kys. henkilöiltä joilta olen luvan saanut ja sen jälkeen trakkaan ne kuvaajat ja kysyn heiltäkin. Ja lisäilen sitten yksitellen sitä mukaan uusiksi, kun saan uudestaan luvat.
/ Uus blogiulkka! Kommentointikin nykyään mahdollista tossa blogissa (: kommenttia saa heittää blogista ja sivuista! Parannusehdotuksia etc otetaan vastaan mielellään kanssa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli