Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Milja
Vuohenruokaa

Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Milja »

Onko tämä piirrettykuvainen koirani jo muotovalio, sillä siltä on Italiasta 3 sertiä. Ja valioituuko se nyt vai pitääkö ensin olla suomen muotovalio, ennen kuin voi valioitua muissa maissa?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

^Ei tarvitse.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Wildzu
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wildzu »

Kuinka vanhana (irl iässä) virtuaalikoirilla yleensä teetetään eka pentue?
Miksi minä rakastan niitä?
Miksi en rakastaisi?
Mitä minä näen niissä?
Mitä en näkisi?
Miksi minä kasvatan niitä?
Miksi en kasvattaisi?

Kennel Inspis
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Itselläni riippuu aivan koiran senhetkisestä kisatutuksesta, mutta yleensä mulla se on ollut siinä 6 kk ja ylitse. :) Poikkeuksiakin on ollut paljon.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

^^
Mitään IRL -ikää ei ole, mutta nartun olisi suositeltavaa olla väh. kaksivuotias URL -iässä (sanoo virtuaalikoirat.net). :)

Oli mullakin asiaa, mikä on virtuaalisen Suomen noutajakoirajärjestön nyk. osoite?

//Kiitos Kirsi!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ http://virtuaalisnj.webs.com/

Kyllä mä vaan olen ihan vapaasti teettänyt pentueita junnu-ikäisellä (1,5 vuotiaalla toisin sanoen) :DD Täähän on vaaaan virtuaalimaailma.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Mikä on VSPKL:n ja VFBL:n tilanne kun siellä ei ole ollut päivityksiä lähiaikoina vai eikö yksinkertaisesti ole tullut kisahakeuksia vai vai?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ vSPKL vaihtanut omistajaa, http://tunturisusi.com/vspkl/
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Kukahan tuota VFCI'n listaa oikein päivittelee jos Millis on jo jättänyt päivitteliäntyönsä aikoja sitten? Kun on alkanut tympimään se, että joutuu etsimään joka ikinen päivä täältä turrilasta linkkejä yhdistyksten sivuille - vaikka ne voisivat tuolla yhdellä sivulle olla. Että jos ei ole kenelläkään mahdollisuutta niitä sinne päivittää, niin olisiko järkevää tehdä jonnekkin topic minne listaa kaikki uudet sekä vanhat yhdistysten sivut? :) Näin minä ainakin näkisin asian paremmin, helpottuisi paljon enemmän kokeiden ja näyttelyiden etsiminen.

// Kuulostiko tämä teksti siltä, että mä tahdon siitä samanalaisen järjestelmän kuin tuo yhdistyneet näyttelyliitot? Ei todellakaan, vaan tarkoitin, että jos ei vfci'n sivuille saada sitä päivitystä, niin voisimme vaikka tänne karvaturreihin laittaa yksi topic johon listaamme liitot.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

^Aivan samaa mieltä! Olis tosi kiva jos sais koottua johonkin yhteen paikkaan kaikkien liittojen osotteet, kun VFCI'n lista ei oo linkkien puolesta ihan ajantasalla ja pitää aina googlella hakea esim. paimenkoira liiton sivuja.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Läikkästään saman tien kaikki liitot yksille sivuille, kuten tehtiin VNL:ien kanssa.

Okei, voisi olla hienoinen ongelma ja vaatii järkyttävän paljon aikaa, vaivaa ja tekijöitä, mutta musta se olisi vaan käytännöllisempää... Ei niitä IRL-sääntöjä kukaan kuitenkaan lue ja viralliset tuomaritkin on monissa lajeissa hylätty. (kärjistän)
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

^No tuosta saataisiinkin oikein sekamelskasoppa aikaiseksi kun on kaikenmaailman luokkaeroja, rotukoodeja, rajoituksia, erilaisia ilmoittautumiskoodeja, tuomarointiohjeita.. :lol:

Ei mutta linkkilista kaikista liitoista olisi oikeasti hyvä saada aikaiseksi niin tiedettäisiin että mikä liitto toimii ja mikä ei.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Niin siis mäkin tollasta linkkilistaa tarkotan, enkä todellakaan mitään yvnl'än kaltasta järjestelmää!
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo hei ei pliis oikeesti mitään YVNL tapasta juttua näiden liittojen kanssa!

Minä voin tehdä sivun, jossa näkyy kaikki linkit, kun ei mulla parempaakaan tekemistä oikeastaan ole.

/Eikun säikähdin tota timben viestiä :D mä oon just tekemässä sellasta töpöä, joten odottakaa pieni heti.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Niin kun tonne muokkasinkin, en ole sellaista hakemassakaan edellisessä viestissäni. (: Haluaisin vain, että ne listattaisiin selkeästi vaikka juuri erillisille sivulle tai karvaturreihin topiciin. Kiva, että tämä saataisiin etenemään.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Lukittu