~ Palacinke smooth collies

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Minhey
Syvällistä

~ Palacinke smooth collies

Viesti Kirjoittaja Minhey »

En voinut enää pidätellä suurta ihastustani lk. collieita kohtaan, joten tähän kenneliin nyt puran kaiken. Koiria ei vielä ole, koska odottelen kuvaluvista vastauksia ja olen surkea keksimään nimiä yms. perustietoja. Mutta nyt kuitenkin voit astua vapaasti kennelin sivuille. Kommenttia saa heittää.

Palacinke

Linkkilistalle saa ilmoittaa oman kennelinsä, jos se kasvattaa (lk. & pk.) collieita. Takaisin linkitys ei olisi pahaksi. ;>
palaillaan.
Noemie
Syvällistä

Re: ~ Palacinke smooth collies

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Kommentoinpa nyt hieman.

Oon jo aikasemmin kattonu näitä sivuja nopeesti vilkasten, ja oon jotenkin aina tykänny tosta ulkoasusta, oliko se sitten sen yksinkertaisuus vai värit. Mutta kuitenkin, oli mitä oli, tyksin kyllä ulkasta. Tarkottaako Palacinke-nimi jotain vai ootko vaan ite keksinyt sen jostain?

Koirien tietotaulukot vähän sekavat, kun aluksi nopeasti vilkaisin. Vasta kun tarkemmin niitä katsoin niin tuli sitten selvemmiksi. Luonteet olisi koirille kiva saada. Hyvät kaikilla koirilla, varsinkin Leolla (Puolenkuun Lennän Yksin) oli kivan paljon kuvia.

Muuten mukavasti tekstiä sivuilla. Ihan ok kokonaisuus, voisi ehkä vielä vähän kaivata hiomista (esim. koirien taulukot), mutta muuten tyksin (:
I summer! classic, but so true.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Ulkoasu on erittäin rauhallinen(vähän liiankin, todella vaalea), ja jollain tapaa kivan näköinenkin. Värit ovat mukavat, mutta linkkien osio on turhan korkea ja mun makuun ulkoasu on vähän hassusti toteutettu. Otsikon fontti on ihana.

Etusivun tekstit ovat hyvin kirjoitetut ja tekijänoikeustekstit ovat hyvin muotoillut. (: koirat-sivulle olisin toivonut jonkun näköistä esittelyä, nyt se on hiukan tyhjä. Ja miksi laittaa Muistoissa -otsikkoa kun ei vielä ole kukaan vkoira kuollut? Kasvatusehdot ovat hyvät, mutta toi sijoituskoira-otsikon alla oleva "Sijoituskoira tarkoittaa, että minä omistan kasvattini, mutta sinä kisautat sitä." on vähän töksähtävä, vähän niin kuin sanoisi että on itse kisannut kokonaan koiran ja sitten joku muu onkin koko ajan kisannut sitä. Myöskin litters -sivulle olisi voinut keksiä jotain, esimerkiksi sinne olisi voinut laittaa pentuesuunnitelmat.

Kokonaisuus on ok, mutta parannettavaa olisi ;)

// Unohdin koirien sivut "tarkistaa", mutta ihan ookoolta vaikuttaa (:
Et hätt noch immer jot jejange.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Ulkoasu on omaan makuuni ehkä hieman laatikkomainen, mutta idea on todella kiva ulkoasussa. Pidän myös ulkoasun fonteista. Harmi vain, että kuva on hieman pikselöitynyt. Olisi niin paljon siistimmän näköinen ilman pikselöitymistä. En pidä siitä, että linkit ovat englanniksi, kun muuten sivut ovat täysin suomeksi. Tämä nyt on vain tosin pikku seikka, mutta pakko oli mainita silti.

Koirat-sivulle olisin kaivannut jotain, pelkkä koirien listaus on hieman tylsä. Esim. kuva koira-listauksen viressä tekisi jo todella paljon ja sivu olisi paljon elävämpi. Itse koirien sivut on todella kivat, mutta kannattaa laittaa koirien taulukoihinkin samankokoinen fontti kuin muualla sivuilla. Etusivun tekstiä vilkuilin hieman ja se vaikutti todella kivalta ja tekstiä on sopivan verran. Sen jaksaisin minäkin lukea kunnolla, jos vain olisi vähän enemmän aikaa, kuin nyt. Kasvatus-sivu on myös kivan näköinen. Tosin sinnekkin kaipaisin ehkä sen yhden koristekuvan. (: Kasvtit-sivu nyt on tyhjä, mutta siellä nyt ei tuossa vaiheessa oikein voikkaan mitään olla.

Kokonaisuudessaan jo oikein kiva kennel, pikkuisilla muutoksilla kennelistä saa varmasti todella upean. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Vastaa Viestiin