Talven pentueet (otan yhden varauksen sammaripentueeseen)
Lähetetty: Ma Heinä 14, 2008 3:53 pm
Samojedinkoirat
i: Myhkän Onnen Avaimet
e: Deattan Hillan Hempeä
Yhdistelmä tullaan teettämään sitten kun on vähintään kaksi varausta.
Emänä toimii oma kasvattini Deattan Hillan Hempeä "Muusa". Muusa on enemmän käyttöpuolella menestynyt neitokainen ja on näyttelyissä saanut enimmäkseen EH:ta. Muusalla on sukua aika pitkälle. Luonteeltaan tyttö on aivan mahtava, oppivainen ja kaiken hyvin tekevä Muusa on mitä parhain samojedi. Muusan tittelirivi on tällä hetkellä BH Jk3 Tk3 Rh-E Ek1 Hk3 vPVA.
Isänä on edesmenneen Jamini poika, Myhkän Onnen Avaimet. Onni on iloisesti työskentelevä, miellyttämishaluinen ja kerrassaan ihastuttava pakkaus. Onnin suvussa esiintyy paljolti Dwelin'sin koiria joka tekeekin yhdistelmästä suvukkaan ja hyvän. Näyttelyistä se on saanut myöskin EH:ta ja ERI:ä. Titteleinä tällä hetkellä vain TK2.
2/3 varaajat:
Cinemons - Cinemon's - n. Deattan Talven Taikaa
Hassu - Never Ever - u. Deattan Talven Riemua
nimiä
Deattan Talven Huumaa
Deattan Talven Taikaa
Deattan Talven Lystiä
Deattan Talven Tuntua
Deattan Talven Tuoksua
Deattan Talven .....
Suomenlapinkoiralapsosia
Suomenlapinkoiranartulleni Cihrralle ja isänä Tulireen Cuningas.
Giin tittelirivi ei ole pisin mutta parempi kuin ei mitään: BH HK1 TK1 vPVA* vSWE MVA* vPSWEW-08 , tokossa olisi tarkoitus edetä, samoin haussa. Pentue tulee aikaistumaan joka ei varmaankaan haittaa varaajia ;> Gii on tutkittu terveeksi ja alhaalle olenkin tulokset laittanut. Gii on oikein tomera lapinkoira neitonen ja pusuttelee niin tutut kuin tuntemattomatkin ihmiset.
Lonkat: A/B
Silmät: ok
PRA-prcd geenitesti: B (kantaja)
Isänä siis Satmin omistuksessa Joikussa asusteleva Kingi, joka myös väritykseltään parkki. Kingi on pärjännyt tähän mennessä enemmän käyttöpuolella josta sillä on titteleinä VPVA VK3 JK3 HK2 BH ja näyttelyistä parhaimmillaan RYP1. Kingi on terveeksi todettu ja luonteeltaan mahtava. Ulkonäkökin on pojjaassa kohdallaan. Kingi tuo pentueeseen hieman sukuakin, jotenka jatkan näitten Tulireen kasvattien jalostusta.
Pennuilla saa kullakin teettää enintään kolmen pennun pentueen, jotta suku ei yleisty liikaa.
varaajat: 3/3
Elina - Kairankuiskeen - uros Deattan Suden Suru
iina - Pakkashelmi - narttu Deattan Karhun Kauhu
Hobu - Bordersky - narttu sijoitus Deattan Naalin Nauru
pentueen sivu
----
Deattanin pennut myyn aktiivisiin, yhteistyökykyisiin koteihin joissa koiranalkuihin panostetaan yksilöinä. Olen itsekkin fiiliskisauttaja jotenka en vaadi kasvatin omistajaltakaan enempää. Mieti että haluatko pentua oikeasti ja onko sinulla aikaa uudelle sivutilan viejälle. Alas voitte laittaa vapaamuotoista ostohakemusta jossa kerrotte tulevaisuuden suunnitelmat ja kisa- ja sivunäytöt.
i: Myhkän Onnen Avaimet
e: Deattan Hillan Hempeä
Yhdistelmä tullaan teettämään sitten kun on vähintään kaksi varausta.
Emänä toimii oma kasvattini Deattan Hillan Hempeä "Muusa". Muusa on enemmän käyttöpuolella menestynyt neitokainen ja on näyttelyissä saanut enimmäkseen EH:ta. Muusalla on sukua aika pitkälle. Luonteeltaan tyttö on aivan mahtava, oppivainen ja kaiken hyvin tekevä Muusa on mitä parhain samojedi. Muusan tittelirivi on tällä hetkellä BH Jk3 Tk3 Rh-E Ek1 Hk3 vPVA.
Isänä on edesmenneen Jamini poika, Myhkän Onnen Avaimet. Onni on iloisesti työskentelevä, miellyttämishaluinen ja kerrassaan ihastuttava pakkaus. Onnin suvussa esiintyy paljolti Dwelin'sin koiria joka tekeekin yhdistelmästä suvukkaan ja hyvän. Näyttelyistä se on saanut myöskin EH:ta ja ERI:ä. Titteleinä tällä hetkellä vain TK2.
2/3 varaajat:
Cinemons - Cinemon's - n. Deattan Talven Taikaa
Hassu - Never Ever - u. Deattan Talven Riemua
nimiä
Deattan Talven Huumaa
Deattan Talven Taikaa
Deattan Talven Lystiä
Deattan Talven Tuntua
Deattan Talven Tuoksua
Deattan Talven .....
Suomenlapinkoiralapsosia
Suomenlapinkoiranartulleni Cihrralle ja isänä Tulireen Cuningas.
Giin tittelirivi ei ole pisin mutta parempi kuin ei mitään: BH HK1 TK1 vPVA* vSWE MVA* vPSWEW-08 , tokossa olisi tarkoitus edetä, samoin haussa. Pentue tulee aikaistumaan joka ei varmaankaan haittaa varaajia ;> Gii on tutkittu terveeksi ja alhaalle olenkin tulokset laittanut. Gii on oikein tomera lapinkoira neitonen ja pusuttelee niin tutut kuin tuntemattomatkin ihmiset.
Lonkat: A/B
Silmät: ok
PRA-prcd geenitesti: B (kantaja)
Isänä siis Satmin omistuksessa Joikussa asusteleva Kingi, joka myös väritykseltään parkki. Kingi on pärjännyt tähän mennessä enemmän käyttöpuolella josta sillä on titteleinä VPVA VK3 JK3 HK2 BH ja näyttelyistä parhaimmillaan RYP1. Kingi on terveeksi todettu ja luonteeltaan mahtava. Ulkonäkökin on pojjaassa kohdallaan. Kingi tuo pentueeseen hieman sukuakin, jotenka jatkan näitten Tulireen kasvattien jalostusta.
Pennuilla saa kullakin teettää enintään kolmen pennun pentueen, jotta suku ei yleisty liikaa.
varaajat: 3/3
Elina - Kairankuiskeen - uros Deattan Suden Suru
iina - Pakkashelmi - narttu Deattan Karhun Kauhu
Hobu - Bordersky - narttu sijoitus Deattan Naalin Nauru
pentueen sivu
----
Deattanin pennut myyn aktiivisiin, yhteistyökykyisiin koteihin joissa koiranalkuihin panostetaan yksilöinä. Olen itsekkin fiiliskisauttaja jotenka en vaadi kasvatin omistajaltakaan enempää. Mieti että haluatko pentua oikeasti ja onko sinulla aikaa uudelle sivutilan viejälle. Alas voitte laittaa vapaamuotoista ostohakemusta jossa kerrotte tulevaisuuden suunnitelmat ja kisa- ja sivunäytöt.