Spiegel, ai sil on jo sivut. 8'D Kappas kehveliä, en huomannut. Kiitokset näistä, mitä jos syntyisivät vaikka alustavasti 1.1., Zephyrin ja Dreamin mielipiteet siis vielä hakusessa.
Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
Ookoo, mietiskele vain ihan rauhassa. (: Nämä taitavat olla kyllä aika lailla täyteen varattuja, mutta jos tehdään niin, että odottelet kun saan tuon C&D -töpön pystyyn niin pystyn vähän katsomaan sitä tilannetta, kellä oli alustavat varaukset noihin pentueisiin ja onko siellä ylipäätään tilaa (näistä on tullut aivan hitosti kyselyjä, pelottavaa), joten jos menee E -pentueelle niin oon jo aika kriisissä näiden kanssa.
Mutta joo, mieti vain, hyvä jos et oo heti suin päin pentua ottamassa.
Spiegel, ai sil on jo sivut. 8'D Kappas kehveliä, en huomannut. Kiitokset näistä, mitä jos syntyisivät vaikka alustavasti 1.1., Zephyrin ja Dreamin mielipiteet siis vielä hakusessa.
Spiegel, ai sil on jo sivut. 8'D Kappas kehveliä, en huomannut. Kiitokset näistä, mitä jos syntyisivät vaikka alustavasti 1.1., Zephyrin ja Dreamin mielipiteet siis vielä hakusessa.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
Mähän nuita C-pentuja kyselin ja edelleen olisin erit. kiinnostunut! :)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
^
Selvä, pidän mielessä. (:
Huhuu, Zephyr ja Dream...
Selvä, pidän mielessä. (:
Huhuu, Zephyr ja Dream...
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
DREAM KUULEE!!
Paikalla söör kasvattaja, vahvistan varauksen :D Anteeksi huolimattomuuteni, ja puusilmäisyyteni topicin seurannassa. 1.1 kuulostaa oikein hyvältä, jos saa hieman varoaikaa sivuja tehdessä (uusivuosi menee miten menee, ja lomalla on vähän kaikkea). Mutta kiinnostunut silti olen! :>
(Ja voin sanoa Zephyrin puolesta, että hän kyllä tulee vahvistamaan varauksensa kunhan koneelle joutaa, ettei ainakaan siitä johdu ettei ole vielä vahvistusta tehnyt ;>)
Paikalla söör kasvattaja, vahvistan varauksen :D Anteeksi huolimattomuuteni, ja puusilmäisyyteni topicin seurannassa. 1.1 kuulostaa oikein hyvältä, jos saa hieman varoaikaa sivuja tehdessä (uusivuosi menee miten menee, ja lomalla on vähän kaikkea). Mutta kiinnostunut silti olen! :>
(Ja voin sanoa Zephyrin puolesta, että hän kyllä tulee vahvistamaan varauksensa kunhan koneelle joutaa, ettei ainakaan siitä johdu ettei ole vielä vahvistusta tehnyt ;>)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET
Kasvattajatäti kiittää! Nää sit syntyy kunhan saadaan vaan toi Zephyr vahvistelemaan. 8)) Eli joko 1.1. tai 2.1., riippuu vähä. 8) Nii ja sivuja saa tehä!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Zephyr
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 133
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 am
Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja
Juuh, sorry kun ootte joutunu mua oottelemaan, mutta siis täällä ollaan taas (kiitusta Dream kun ilmoittelit musta;)).
Elikkäs vahvistan varauksen ja sivut olisi tässä. Vielä keskeneräiset nuo tosin on ja heti kun saan poissaolon jäljiltä vrl-hommat taas järjestykseen, niin kirjoittelen tuonne luonteen, sukuselvityksen ja sensemmoista. Kuvat kumminkin näkyy tuosta ja kutsumanimekseen tyttö sai siis Unia. Ihanaa kun meilläkin on viimein haltiapolkulainen<3
Elikkäs vahvistan varauksen ja sivut olisi tässä. Vielä keskeneräiset nuo tosin on ja heti kun saan poissaolon jäljiltä vrl-hommat taas järjestykseen, niin kirjoittelen tuonne luonteen, sukuselvityksen ja sensemmoista. Kuvat kumminkin näkyy tuosta ja kutsumanimekseen tyttö sai siis Unia. Ihanaa kun meilläkin on viimein haltiapolkulainen<3
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.
Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja
HEi pehko, nää voi mun mielestä syntyä vaikka heti! Mutta sivuja en hyvässä lykyssä saa vastaku ens viikolle (lupaan yrittää maanantaina). Sori sori, mut en pääse koneelle loppuviikosta :(
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja
Ooh, Zephyr, Unia on niin hieno tyttö! Kiitoksia sivuista!
Dream, okei, ei ole kova kiire niillä sivuilla (:
Janita, okei. (:
Elieli, synytymäpäivä on 3.1.2009, joka on siis lauantai. Sivut tehkää sillon ku onnistuu, mut tietty toivon et mahd. pian.
Dream, okei, ei ole kova kiire niillä sivuilla (:
Janita, okei. (:
Elieli, synytymäpäivä on 3.1.2009, joka on siis lauantai. Sivut tehkää sillon ku onnistuu, mut tietty toivon et mahd. pian.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Sivuja
Olen juonikas ja jäin kotiin kun muut lähtivät kauppaan >:) Sain siis sivut tehtyä jo tänään, joten tässä esiintyy Haltiapolun Boheemi Mieli "Yuki". Toivottavasti sivut kelpaavat ^^
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Sivuja
Oih, hieno on Yuki -poikakin! Tästä tuli kyllä todella mahtava pentue, hienoja koiria kaikilla. (:
Onnea ja menestystä tulevaisuuteen, kisaamaan saa alkaa siis huomenna (tai ilmoitella kisoihin joiden pvm on aikaisintaan 3.1.)!
Toivoisin, että kasvatit terveystarkastettaisiin ainakin lonkkien ja silmiensä osalta, sekä olen aina iloisena kuulemassa, mitä merkittävää on tapahtunut! (:
Tämän voipi jo laittaa sitten lukkoon.
Onnea ja menestystä tulevaisuuteen, kisaamaan saa alkaa siis huomenna (tai ilmoitella kisoihin joiden pvm on aikaisintaan 3.1.)!
Toivoisin, että kasvatit terveystarkastettaisiin ainakin lonkkien ja silmiensä osalta, sekä olen aina iloisena kuulemassa, mitä merkittävää on tapahtunut! (:
Tämän voipi jo laittaa sitten lukkoon.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &