Ei enään mitään
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ei enään mitään
Rakastavaa kotia etsivät kaksi kasvattiani cpkn BH Yazzy's Biña Colada ja bptu BH Furious Fierté.
Yazzy's Biña Colada, tutummin Rosita on suorittanut hyväksytysti BH kokeen ja paimmennuksen perusradan. Näyttelyistä neidillä on ROP- pentu ja KP. Rositalla on hienot vanhemmat, hänen isänsä on Evien upea uros vPVA, vFIN TVA, vKTV, BH, FH1, HK2, JK3, vFIN KVA WolfTame's Atomic BomB ja emänä ihana narttuni BH JK3 FH2 vFIN KVA Goldocean's Believe In Fairies. Rositalta löytyy yksi veli, BH Yazzy's Be-Pop-Alulla. Kerron lisää mielelläni mikäli Rosita sinua kiinnostaa!
Furious Fierté, tutummin Nova on suorittanut BH - kokeen ja paimennuksen perusradan hyväksytysti. Näyttelyissä poika ei ole käynyt. Myös Novalta löytyy hienot vanhemmat. Hänen isänsä on hieno evm- uros Bzzz's Winner Takes It All, joka kilpailee suojelussa ja paimennuksessa. Buzz on sekalinjainen (50% käyttö, 50% näyttö). Emänä taas toimii oma narttuni BH VK3 HK2 vFIN KVA Windy's Day After Tomorrow. Deena on näyttelylinjainen. Nova on siis 75% näyttelylinjainen, mutta siitä löytyy myös 25% käyttölinjaa joka varmasti antaa sopivasti potkua eri harrastuksiin ;) Kerron Novasta mielelläni lisää mikäli sinua kiinnostaa tämä upea harrastuskoira!
Molemmat löytäneet omat kodit
Sivut kahden viikon sisällä!
Yazzy's Biña Colada, tutummin Rosita on suorittanut hyväksytysti BH kokeen ja paimmennuksen perusradan. Näyttelyistä neidillä on ROP- pentu ja KP. Rositalla on hienot vanhemmat, hänen isänsä on Evien upea uros vPVA, vFIN TVA, vKTV, BH, FH1, HK2, JK3, vFIN KVA WolfTame's Atomic BomB ja emänä ihana narttuni BH JK3 FH2 vFIN KVA Goldocean's Believe In Fairies. Rositalta löytyy yksi veli, BH Yazzy's Be-Pop-Alulla. Kerron lisää mielelläni mikäli Rosita sinua kiinnostaa!
Furious Fierté, tutummin Nova on suorittanut BH - kokeen ja paimennuksen perusradan hyväksytysti. Näyttelyissä poika ei ole käynyt. Myös Novalta löytyy hienot vanhemmat. Hänen isänsä on hieno evm- uros Bzzz's Winner Takes It All, joka kilpailee suojelussa ja paimennuksessa. Buzz on sekalinjainen (50% käyttö, 50% näyttö). Emänä taas toimii oma narttuni BH VK3 HK2 vFIN KVA Windy's Day After Tomorrow. Deena on näyttelylinjainen. Nova on siis 75% näyttelylinjainen, mutta siitä löytyy myös 25% käyttölinjaa joka varmasti antaa sopivasti potkua eri harrastuksiin ;) Kerron Novasta mielelläni lisää mikäli sinua kiinnostaa tämä upea harrastuskoira!
Molemmat löytäneet omat kodit
Sivut kahden viikon sisällä!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: pehko narttu + tervueren uros
Eikö colliella ole muita tuloksia, tuleeko kuvat mukaan? saattaapi minua kiinnostaa, mutta en ole itsekään varma riitttääkö minulle aika enää ylimääräisille koirille. Voisimpa periaatteesa sen ottaa jos sinulle käy että kisaan sillä 2-6 kertaa kuukaudessa, eli siis siitä ei tule ihan päätähti.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Alkupalat
- Viesti:
Wolfie: Colliella ei ole muita tuloksia, koska se ehti olla vain hyvin vähän aikaa edellisellä omistajallaan. Minä kisautin sille tuon BH:n ja perusradan, jotta sillä olisi edes nämä perustulokset, mutta aikani ei ole riittänyt enempään kisaamiseen. Ja kuvia ei tule mukaan, koska minulla ei sille niitä ole. Väriltään neiti on trikki. Minun täytyy hieman miettiä tuota sinulle myymistä ja katsoa tuleeko muita tarjouksia, sillä mielelläni haluaisin Rositalle mahdollisimman aktiivisen kodin. Kiitos kuitenkin, että olit rehellinen jo heti ilmoittessasi miten asiat tulevat olemaan mikäli neiti sinulle tulee. Mikäli olet edelleen kiinnostunut koirasta niin otan sinuun yhteyttä, kunhan katson jonkun aikaa, että tuleeko lisää kiinnostuneita :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Chessy, tietysti voin sillä useamminkin kisata, ajattelin vaan että jos olisi sellainen ns. vähempi kisaaminen käynyt. Voin kertoa itsestäni ja kennelistäni ja minä löydän varmaan kuvatkin helposti. Ja voin sillä useamminkin kisata.
Juu elikkäs minä olen kasvattanut pehkoja ja nahkoja rakkaudella tämän vuoden alusta asti ja kennelissäni majailee nyt jonkun verran koiria Wolfeye's on kennelini nimi.
Järjestelen kilpailuja itsekin aina vähän väliin ja pentueita tulee pari muutama vuodessa. Nyt mulla on A-pentue tulossa kun en halua hätäillä, parempi hyvin ja hitaasti kun huonosti ja nopeasti ;)
Mulla taitaapi olla nyt tällähetkellä kymmenen koiraa joilla kaikilla kisaan ahkerasti, siellä on muutama vähän kisattu sen takia kun yksi niistä syntyi tänään ja toisille ei ole ollut aikaa. Minulla on kumminkin sellainen tapa järjestää kaikille aikaa ja kaikki pääsevät kisaamaan, olen vanhojen omistajien kanssa keskustellut j´kisautuksesta ja kaikki ovat tyytyväisiä kisautukseeni.
Minä käyn aika ahkerasti täällä turrilassa ja nykyään kyttäänkin 24/7 noita kisakalentereita ja odottelen uusia kisoja. Hankin kaikille koirille mahdolisimman nopeasti kuvat ja jos koira olisi nahka ei tuottaisi ongelmaa, sillä mulla on kuvaluvat nahkoille.
Nii ja sitten en tietenkään myisi sitä eteenpäin kysymättä sinulta ensin lupaa ja tuskin olen sitä eteenpäin myymässäkään. Ja sitten jos annat luvan vaika tehä sillä yhden pentueen tai jotain, ei tietenkään pakko.
Niin että selaile sivujani rauhassa ja tässä voin sulle näyttää pari kisattua koiraa.
Wolfeye's Sagur tämä on ollut minulla nyt jotain kolme kuukautta, oma kasvattini. Katso kisa kalenteria ja sitten mulla on just tänään valioitunut(tosin ei ole vielä virallista) kisatyu koira
En tiedä vakuutinko sinut nyt, mutta mielelläni tuon sinun koirasi ottaisin. Ilmoittele jos nyt sitten vakuutuit
Juu elikkäs minä olen kasvattanut pehkoja ja nahkoja rakkaudella tämän vuoden alusta asti ja kennelissäni majailee nyt jonkun verran koiria Wolfeye's on kennelini nimi.
Järjestelen kilpailuja itsekin aina vähän väliin ja pentueita tulee pari muutama vuodessa. Nyt mulla on A-pentue tulossa kun en halua hätäillä, parempi hyvin ja hitaasti kun huonosti ja nopeasti ;)
Mulla taitaapi olla nyt tällähetkellä kymmenen koiraa joilla kaikilla kisaan ahkerasti, siellä on muutama vähän kisattu sen takia kun yksi niistä syntyi tänään ja toisille ei ole ollut aikaa. Minulla on kumminkin sellainen tapa järjestää kaikille aikaa ja kaikki pääsevät kisaamaan, olen vanhojen omistajien kanssa keskustellut j´kisautuksesta ja kaikki ovat tyytyväisiä kisautukseeni.
Minä käyn aika ahkerasti täällä turrilassa ja nykyään kyttäänkin 24/7 noita kisakalentereita ja odottelen uusia kisoja. Hankin kaikille koirille mahdolisimman nopeasti kuvat ja jos koira olisi nahka ei tuottaisi ongelmaa, sillä mulla on kuvaluvat nahkoille.
Nii ja sitten en tietenkään myisi sitä eteenpäin kysymättä sinulta ensin lupaa ja tuskin olen sitä eteenpäin myymässäkään. Ja sitten jos annat luvan vaika tehä sillä yhden pentueen tai jotain, ei tietenkään pakko.
Niin että selaile sivujani rauhassa ja tässä voin sulle näyttää pari kisattua koiraa.
Wolfeye's Sagur tämä on ollut minulla nyt jotain kolme kuukautta, oma kasvattini. Katso kisa kalenteria ja sitten mulla on just tänään valioitunut(tosin ei ole vielä virallista) kisatyu koira
En tiedä vakuutinko sinut nyt, mutta mielelläni tuon sinun koirasi ottaisin. Ilmoittele jos nyt sitten vakuutuit
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Rosita kiinnostaisi myös minua. Ottaisin sen mielelläni Kennel Freedoms Flameen muiden koirien seuraksi. Se olisi toinen Collie tyttöseni Kennelissäni. Olen vasta aloittanut kunnolla kisauttamisen kennelissäni, joten koirilta ei löydy vielä paljoa kilpailutuloksia. Olen kumminkin ilmoittanut ne jo useaan näyttelyyn, ja mm. tokoa olen aloittanut harrastamaan juuri koirien kanssa, ja pariin kilpailuun olen koirat myös ilmoittanut. Olen myös innokas kokeilemaan jotain muita lajeja koiran kanssa, jos sellaisia löytyy. Paimennuskin on yksi laji, mitä kahdella koirallani harjoittelen.
Koiralle pyrittäisiin ottamaan myös hoitaja, jos sellainen vain jostain ilmestyisi. Hoitaja saisi myös ottaa sitten Rositan kisattavakseen, mutta myös minä kilpailuttaisin sitä, jos hoitajalta ei innokkuutta tarpeeksi löytyisi.
Colliet eivät pääasiassa kuulu kasvatusrotuihini, mutta silti niitä kenneliin ostelen, ja ehkä joskus, ehkä joskus pentueenkin collieilla teetän, kun kisatuloksia tulee. Nyt en kyllä vielä menisi sellaista tekemään. :)
Kennelistä löytyy nyt 10 koiraa, joista 5 on hoitaja.
Ottaisin Rositan enemmän kuin mielelläni Kennel Freedoms Flameen.
Koiralle pyrittäisiin ottamaan myös hoitaja, jos sellainen vain jostain ilmestyisi. Hoitaja saisi myös ottaa sitten Rositan kisattavakseen, mutta myös minä kilpailuttaisin sitä, jos hoitajalta ei innokkuutta tarpeeksi löytyisi.
Colliet eivät pääasiassa kuulu kasvatusrotuihini, mutta silti niitä kenneliin ostelen, ja ehkä joskus, ehkä joskus pentueenkin collieilla teetän, kun kisatuloksia tulee. Nyt en kyllä vielä menisi sellaista tekemään. :)
Kennelistä löytyy nyt 10 koiraa, joista 5 on hoitaja.
Ottaisin Rositan enemmän kuin mielelläni Kennel Freedoms Flameen.
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Hei, tuosta tervu-uroksesta kiinnostuin. Meille Metsänpeikkoon tulisi muiden tervulapsosten seuraksi. Aktiiviseen kisakotiin, meillä poikaa voitaisiin myös käyttää vielä jalostukseenkin, jos innostun vielä kasvatuksen parissa hääräilemään ;D Kennelissä on 5 koiraa, ja kolme kissaa, ja vaikka kennel aika uusi onkin, on muutamalla koiralla ihan hyvä tulos jo joistain lajeista (; Kisainnostusta löytyy siis, paimennuksessa ja näyttelyissä, ja olen nykyään myös agilityyn painottunut aika lailla.
;D Ja toki jos et Rositaa jommallekummalle anna, niin saisi neitokainen meiltä hyvän kodin (: Tosin Rositalla painottaisin enemmän jalostuspuoleen, eli tarvittavat tulokset ensin haluaisin kisoista, ja sitten sillä pentueen teettäisin.
Saiskos koirien sivujen linkkejä tännepäin ? ;D
;D Ja toki jos et Rositaa jommallekummalle anna, niin saisi neitokainen meiltä hyvän kodin (: Tosin Rositalla painottaisin enemmän jalostuspuoleen, eli tarvittavat tulokset ensin haluaisin kisoista, ja sitten sillä pentueen teettäisin.
Saiskos koirien sivujen linkkejä tännepäin ? ;D
-
- Alkupalat
- Viesti:
Wolfie: Saat Rositan. Uskon, että kisaat sen kanssa sopivasti. En tietenkään oleta, että kisaat kokoajan täysipanotteisesti Rositalla. Eli kyllä tuo 2-6 kertaa kuukaudessa on ihan hyvä määrä jo sinänsä. Tietysti aktiivisemminkin voit kisata mikäli vain ehdit. ;) Rositaa voit käyttää jalostukseen, mutta mieluiten vain yhden pentueen verran (eikä siitä kauhean isoa, max. 4 pentua), jotta eivät suvut tule liian yleisiksi, kun Rositan veljeä tullaan käyttämään jalostukseen (ja Rositan emän jalostuskäyttö vielä mahdollista). Mikäli käytät Rositaa jalostukseen niin toivon, että neiti olisi valio jostain lajista. :)
Nettah: Lupasin Rositan nyt Wolfielle, kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
Rosapeikko: Novan voisin sinulle luvata. Novaa voit käyttää kohtuullisesti jalostukseen (max. 2 pentuetta). Mieluiten poika olisi jo valio jostain lajista jos sitä jalostukseen käytät. Nuo lajit kuulostavat hyvältä, olisi kiva nähdä Novaa myös hieman jonkun pk- lajin parissa. Esimerkiksi emän lajina ollut viesti.
Wolfie ja Rosapeikko toivon, että sivut tulevat parin viikon kuluessa. Ilmoittakaa ne minulle mieluiten yksityisviestinä. Omia sivuja koirilla ei ole, ne ovat entiset omistajat poistaneet, mutta koirien perustiedot löytyvät täältä:
Rosita --> http://www.geocities.com/collies_goldens/pentueet.html
Nova --> http://www.geocities.com/belgiansss/pentuja.html
Nettah: Lupasin Rositan nyt Wolfielle, kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
Rosapeikko: Novan voisin sinulle luvata. Novaa voit käyttää kohtuullisesti jalostukseen (max. 2 pentuetta). Mieluiten poika olisi jo valio jostain lajista jos sitä jalostukseen käytät. Nuo lajit kuulostavat hyvältä, olisi kiva nähdä Novaa myös hieman jonkun pk- lajin parissa. Esimerkiksi emän lajina ollut viesti.
Wolfie ja Rosapeikko toivon, että sivut tulevat parin viikon kuluessa. Ilmoittakaa ne minulle mieluiten yksityisviestinä. Omia sivuja koirilla ei ole, ne ovat entiset omistajat poistaneet, mutta koirien perustiedot löytyvät täältä:
Rosita --> http://www.geocities.com/collies_goldens/pentueet.html
Nova --> http://www.geocities.com/belgiansss/pentuja.html
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: pehko narttu + tervueren uros Myyty! Odottelen sivuja!
Kiitoksia paljon teen sivut mahdollisimman nopeasti.
editto// tässä on vielä hiukan keskeneräiset sivut http://www.geocities.com/kennuwolfie/rosita.htm tein siitä aikuisen ja laitan sille aikuisen kuvat. Voisitko linkittää koiran kisa kalenterin olisi kiva saada tietää missä lajeissa ja mitä.
editto// tässä on vielä hiukan keskeneräiset sivut http://www.geocities.com/kennuwolfie/rosita.htm tein siitä aikuisen ja laitan sille aikuisen kuvat. Voisitko linkittää koiran kisa kalenterin olisi kiva saada tietää missä lajeissa ja mitä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
WOLFIE; chessyhän sanoi että entiset omistajat poistaneet sivut ? eli kisakalentereja ei ole, pitää itse kaivaa tiedot (: mukavaa puuhaa sadepäivän varalle.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
rosapeikko, aa, en huomannutkaan, noh menen kaivelemaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Alkupalat
- Viesti:
Wolfie: Ensin kiitos nopeista sivuista. Toiseksi tosiaan Rositan sivut on entinen omistaja poistanut, hän ei kisannut Rositalle kuin ROP- pennun ja KP:n ja näistä nyt sinulla ei sinänsä ole hyötyä kun vaihdat kuvat. Itse kisasin BH:n ja paimennuksen perusradan neidille. BH tiedot löydät kun menet vSPKL:N sivuille ja haet neidin virallisella nimellä ja sama pätee paimennuksen perusrataan. Paljon ei etsimistä ole kun ei ole kuin nämä tulokset. Niin ja pieni korjaus Rositan sivuille, minä (Chessy) olen Rositan kasvattaja, EI emma. Kasvattaja kennel on Yazzy's, kuten kasvatusnimestä näkyy. Jos ne korjaat niin sitten ei mitään :) Tietty linkki sivuilleni olisi kiva.
Rosapeikko: Juu tuota kiitos kun ohjeistit wolfieta :)
Rosapeikko: Juu tuota kiitos kun ohjeistit wolfieta :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Juu korjaan sen myöhemmin (tänään kumminkin, nyt on kiirettä)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Furious Fierté
Siinä keskeneräiset sivut. ja kennel muuttaa lähiaikoina, joten muokkailen koirien sivuja siinä samalla parempaan muotoon. Ja luonnettakin kirjoittelen, kisakalenteri tekemättä ;D
Siinä keskeneräiset sivut. ja kennel muuttaa lähiaikoina, joten muokkailen koirien sivuja siinä samalla parempaan muotoon. Ja luonnettakin kirjoittelen, kisakalenteri tekemättä ;D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Korjailin sitä jo. Linkitin kennelisi, laitoin sille kisakalenterin ja sellaista
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli