Aikaisempien kasvattien varastotyhjennystä // päivitetty!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Nath
Höpsö veitikka

Aikaisempien kasvattien varastotyhjennystä // päivitetty!

Viesti Kirjoittaja Nath »

Nooniin, mulla näyttäis olevan ihan vuosittainen perinne yrittää saada kaupattua näitä ikivanhoja kasvattejani pois jaloista ;P Olisi vain kiva saada noille kaikille pysyvät kodit. Kasvatteja löytyy vuodesta 2003 eteenpäin BlueCastle's-kennelini ajoilta, rotuskaalaa akselilla borzoi, bouvier, basset hound, itälaika ja vihikoira. Helluvaan on tässä kuussa myös syntymässä kolme pentuetta, joista basset hound- ja bouvier-pentueeseen mahtuu vielä pari varaajaa. Vilkaiskaa, jos kiinnostaa.

Vanhimmasta alkaen.

u. Anima's Eithne Cearbhall, vanha sivu + toinen vanha sivu
bouvier, synt. 5.8.2005, i: BH SchH3 Hk1 VPVA VFIN KVA VKANS* & VKRE & VIS* & VFIN* & VNL* & VLT* & VDK* MVA CHIW-03, ISW-03, SPAW-04, vWW-04, RUSW-07, vWW-07, vBELW-07 Noblesse Oblige of Catizze, e: BH VPVA Vk1 VKANS* & VIRE* & VIS* & VFIN* & VBEL* & VCAN MVA CHIW-03, ISW-03, SPAW-04, vWW-04, vWW-05, BELW-07, vWW-07 Angel from Darkness
"Harman" jätin alun perin itselleni, mutta sitten se on vaihtanut kotia kertalleen. Näyttelytuloksia siltä löytyy jonkin verran noilla toisen vanhan sivun kuvilla, mutten osaa sanoa, voiko samoja kuvia kysellä jostain käyttöön, kun eipä sivuilla näytä olevan tekijäinoikeuksia. Moneen lajiin soveltuvan rodun edustajana Harman kanssa pystyy harrastamaan yhtä jos toistakin lajia. Jalostuskäyttöä en suosittele, koska samasta yhdistelmästä on tulossa toinenkin pentue.

n. Anima's Eithne Cariad
bouvier, synt. 5.8.2005, i: BH SchH3 Hk1 VPVA VFIN KVA VKANS* & VKRE & VIS* & VFIN* & VNL* & VLT* & VDK* MVA CHIW-03, ISW-03, SPAW-04, vWW-04, RUSW-07, vWW-07, vBELW-07 Noblesse Oblige of Catizze, e: BH VPVA Vk1 VKANS* & VIRE* & VIS* & VFIN* & VBEL* & VCAN MVA CHIW-03, ISW-03, SPAW-04, vWW-04, vWW-05, BELW-07, vWW-07 Angel from Darkness
Harman sisar, jolla ei ole koskaan tainnut olla varsinaista kotia. Myös tämän koiran kohdalla jalostuskäyttöä en suosittele, kun bouviereilla tuo geenibooli on vielä varsin alhainen.

u. Gaara Mor Concepción, vanha sivu
n. Gaara Mor Mary Rose
basset hound, synt. 1.2.2006, i: VFIN* & VSWE* & VBEL* MVA Houndville Happy Holidays, e: Carasu Philomel
Kasvattipalautuksia. Kummallakaan ei ole aiempia tuloksia, joten nämäkin odottaisivat innokkaina ihanaa omistajaa treenaamaan ja kisaamaan kanssaan. Jalostuksen kanssa käyttäkää harkintaa, emällä on takana kaksi pentuetta ja kodin saaneella pentuesisaruksella yksi pentue.

n. Gaara Kira Marfa
itäsiperianlaika, synt. 14.6.2006, i: VKANS MVA Son of Nikolai, e: VFIN & VTUR MVA Aurora of Little Alaska
Tämäkin isoksi kasvanut vaaveli kaipailisi kotia. Marfalla ei ole aiempia tuloksia. Vanhemmat ovat menehtyneet, eikä niiden sivuja löydy enää. Marfan antaisin mielelläni sijoitukseen, koska haluaisin pitää tämän linjan elossa, ellei näiden pentuesisaruksella olla teettämässä pentua.

Ostoehdot:
1. Kasvatin sivujen osoitteenmuutoksista täytyy ilmoittaa, jotta tiedot pysyvät ajankohtaisina VFCI:n rekisterissä
2. Kasvatin perustietoja, kuten nimeä, rotua, sukupuolta ja syntymäaikaa ei saa muuttaa
3. Jos sinun täytyy luopua kasvatista, ilmoita siitä minulle ensi tilassa. Kasvatti ei myöskään saa olla myynnissä muutaman viikon päästä ostosta.
4. Kasvattia olisi suotavaa kisata edes jonkin verran käyttöpuolen kisoissa, esimerkiksi metsäjäljessä. En ole kovin tarkka kisaamisten suhteen, mutta jos koiraa edes parissa kolmessa kisassa näkisin, olisin tyytyväinen.
En vaadi yltiöpäistä kisautusta, vaan minulle riittää näyttö siitä, ettei koiraa käytetä pentukoneena tai se ei ole vain kennelin täytteenä. Ns. jalostuskielloilla tai jalostuksen rajoituksilla pyrin vain pitämään rotujen geenikannan riittävän monipuolisena, koska kyseessä on kuitenkin sellaisten rotujen edustajia, joiden kanta on virtuaalimaailmassa vielä hyvin alhainen.

Kiinnostuneet, viestiä vain alle :)
kirby
Höpsö veitikka

Re: Aikaisempien kasvattien varastotyhjennystä

Viesti Kirjoittaja kirby »

ooh, bassetteja <3 täytyykin harkita tota Gaara Mor Mary Rose'a ;>>
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Itälaikauros kyllä kutkuttaisi vielä Kiran seuraksi :P Mutta jos Kiralla pennut teettäisin niinniin.. Harkitsen :>

Kira on nyh saanu mejästä ensimmäisen ykköspalkinnon ja näyttelyistä EH //OT
Jusku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusku »

Minä kun sitä narttu bassettia haaveilin, niin nyt tuli eteen lähes ohittamaton tarjous... Gaara Mor Atocha kiinnostaisi ihan liikaa. Ajattelin että nyt kun kisapaikkoja aukeaa niin ehkä se ei olisi niin kamalaa jos vielä yksi koira tulisi. 23 on siis koirieni kokonaismäärä kun Hunteeraaja asettuu kenneliin, eli ihan hallittava vielä kun koirat alkaa valioitua hyvää tahtia. Enempää kun en tule ottamaankaan pitkiin aikoihin, mutta ehkä vielä yksi bassetti? Kerkeäisin kisata Gaara Mor Atochaa jo jonkin verran jo ennen kuin Hunteeraaja syntyy. Uskon että voin antaa ihan hyvän ja pitkäaikäisen kodin bassetti neitokaiselle Shadow'sista, ainoatakaan muilta saatua kasvattia en ole myynyt, se ehkä kertoo jo pitkäikäisestä kodista.
Sivu&Kisanäytöt näit kun pyysin Bassettipentua. Mietin että voiko tuo basset muuten olla tricolour jos sen vanhemmat on bicoloureja? <: Voisin kyllä piirtääkin kuvat (ja piirrän jos ei menesty irl kuvilla :'D) jos siis pennun minulle antaisit. Olen muuten jo tehnyt alustavat sivut Hunteeraajalle :'D
Kuva

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
Nath
Höpsö veitikka

irkkulikka, harkitseppas vain :D Olisi mukava, jos "Mary" saisi vihdoin pysyvämmän kodin. Korostan vielä sitä, että jos vielä yhden koiran kisaaminen tuntuu liialta, niin minä en kamalasti kisautusta pyydä, riittää ettei koira vain makaa tyhjänpanttina kennelin pimeimmässä nurkassa :)

Jacya, uskaltaisin kyllä luvata sinulle toisenkin itälaikasen, jos nyt kallistut sen puoleen, että kenneliisi mahtuisi vielä yksi hupakko lisää :D Kiitos Kiran kuulumisista, plikkahan tuntuu pärjäävän oikein mainiosti!

Jusku, koira voi hyvin olla tricolor, kun eihän sitä tiedä, minkä värisiä ölliäisiä noiden vanhempien sukupuusta löytyy :D Atocha lähtisi kyllä sinulle, jos vain haluat ottaa sen hoiviisi.
Jusku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusku »

Toki otan Atochan hoiviini (: laittelen jo tänään sivuja.

//Gaara Mor Atocha eli tutummin Tosca esittäytyy.
Kuva

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Nojoo'o, kyllä mä itäsiperialaisen uroksen ottaisin vielä kehiin mukaan, eli Gaara Luka Feofilakt saisi multa kodin :'D Pääsee sitten tuon Kiran kanssa temmeltämään :> Eli haukkukokeet sekä mejä plus näyttelyt harrastuksina. Katsoo sitten josko maastoesteitä aletaan harrastamaan. Ja pivikokuvat saisi, tosin nämä ovat olleet jo käytössä, mutta eipä mulle muitakaan kuvia ole itälaika urokselle niin nuo ovat varsin hyvät.
Muut jutut varmaankin sitten tiedätkin jo, ja Sananlaskuun pääsee asustelemaan :>
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Onko Gaara Net Pihagi syntynyt -06 vai -05? Sivulla lukee -05 ja töpössä lukee -06 (: Hän esittäytyy nyt.
Nath
Höpsö veitikka

Susityttö kirjoitti:Onko Gaara Net Pihagi syntynyt -06 vai -05? Sivulla lukee -05 ja töpössä lukee -06 (: Hän esittäytyy nyt.
Ohops :'D 2005 on oikea syntymävuosi. Kiitos sivuista, linkkailen ne heti joutessani kasvattilistalle :)

Jusku, kiitos sivuista! Onnea yhteiselle taipaleellenne :)

Jacya, selvä, ilmoittelepa sivuja kun saat ne tehtyä :) Olen muuten aina pitänyt noiden kuvien koirasta, se on ihan hirmu komea!
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Lukan sivut valmiit :>>
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Helluva Judgement kiinnostais mua kovasti muttei oo kuvia :< Palaan asiaan jos kuvia löytynee.

// No niin, laitetaans pyyntö esiin!

Haluisin Helluva Judgementin kenneliini Joomagnan & Criminalesiin, u know? Tuttu varmastikin. Ensi sijaikseni muuttaisin koiran nimen Juriksi joten kutsun koiraa nyt Juriksi :D

Tulisimme kilpailemaan Jurin kanssa ehdottomasti VMJY:n alaisissa jälkikilpailuissa kun ei ole nytkään koiraa sinne :) Kokemusta on lähemmäs kaikista lajeista mitä vihikoiran kanssa voi harrastaa. Olisin ensisijaisesti kiinnostunut jäljestä ja erinäiset meriitit kuten BH tullaan suorittamaan. Ylipäätänsäkin kaikkea tullaan varmasti kokeilemaan ainakin joiltakin osin. Tiedät varmastikin mun kisaushistoriasta ja vaikka tällä hetkellä onkin 5 koiraa kilpailematta niin yks vihki menee siinä täysin!

Olisi erittäin mukavaa saada "Juri" meille, koska olen etsinyt jo pidemmän päälle vihikoiraa, nykyään kun olen siihen niin ihastunut :) Kuvia minulla ei tällä hetkellä ole mutta lähetin kuvalupapyynnöt mm. kenneleihin nimeltä AgriaDragon, Kitinka ja joku Arapaho tms. Luultavasti joistakin tärppää.
Toivon paljon että tämä nuoriherra saa aloittaa uuden elämänsä meillä!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Marilyn
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Helluva Judgement kiinostaisi, pääsisi vanhaan kenneliini, jossa ei tällä hetkellä ole koiria, mutta kuitenkin. Koiralla kisattaisiin mejässä, agilityssä ja näyttelyissä, on myös listaa muistakin kilpailu urista. Koiralla ei teetettäisi pentueita, vain pidättäisiin aktiivisena kilpailu koirana. Kuva lupia, en ole ihan vielä saanut mutta pari pyyntöä on jo lähtenyt vihikoira kenneleille. Koira saisi varmasti pysyvän kodin, ja myös aktiivisen skä rakastavan.

Ps: Annan sivujen osoitteen yv:llä jos tärppäsi. (En tahdo sivuja vielä julkisuuteen, koska on vähän keskeneräiset.
Miss Kiss Kiss Bang
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Toi borzoi narttu kiinnostaisi niin vietävästi :> pitää katella, saas nähdä, jos kuvat saan, niin tuollainen borzoi narttu olisi tosi kiva.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Ja lisäyksenä, että kuvaluvat ovat Kitinka nimiseen kenneliin nyt hankittu!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Nath
Höpsö veitikka

Sori, olin ihan kokonaan unohtanut tämän topan :mrgreen:

Marizalle lähtis sitten Judgement! Ilmoittelepa sivut vaikka PM:llä, kunhan saat ne aikaiseksi. Kuvaluvista sen verran, että minulla on tällä hetkellä luvat Arapholle ; )

Marilyn, Helluvaan on suunnitteilla taas ensi vuodeksi vihipentue, kiinnostaisiko sinua saada pentu siitä? Kennelissä noudatetaan tosiaan reaaliaikaista ajankulkua, joten koirien astutuksetkin menevät kuten IRL, eli juoksuaikojen mukaan. Odotusaika on sen 2kk. Jos hyvin käy ja pentueeseen tulee lisää varaajia, sen saisi ehkä vielä tälle kesälle/syksylle, jos astutuksen hoitaisi kesäkuun alussa.

Rebecca, toivottavasti Sidus löytäisi sinun luotasi kodin! Sillä alkaa kuitenkin jo tuota ikää olla (tosin ainahan sen voi laittaa ikääntymään omaan tahtiin :mrgreen: ), että sille olisi jo mukava saada pysyvä asuinpaikka.
Vastaa Viestiin