Captain Willy

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Irina
Alkupalat

Captain Willy

Viesti Kirjoittaja Irina »

Captain Willy esittäytyy ensi kertaa uuden ulkoasunsa kanssa. Viimeisestä ulkoasun vaihdoksesta (ja samalla päivityksestä) on kulunut niin kauan aikaa, että oikein hävettää.

Ja eikun kommentoimaan!
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Captain Willy

Viesti Kirjoittaja Narya »

Oi ihanaa, Captain Willy on palannut. :D Surin jo yhessä vaiheessa että virt. maailma on menettänyt niinkin hienon ja komean pehkoherran kuin Keke. :D

Ulkoasusta:
Minun mielestäni asiallinen ja kompakti, ei turhaa brushien käyttöä ja paljon kuvia.
Mapattu linkkivalikko, siitä plussaa. Etusivun aussie häiritsee linkkivalikon snautseria jotenkin. Mustavalkoinen ja värillinen yhdistelmä ei oikein sovi, se näyttää hieman sekavalta. Myös otsikkoa kaipaisin isommaksi ja näyttävämmäksi - onhan Captain Willy todella hieno kennel! ;)
Ihanan paljon tekstiä, se on sujuvaa ja asiallista. Mielestäni todella mallikas kennel ja hyväksi esikuvaksi aloitteleville. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja nätti, vaikka onkin mustavalkoinen. Värit voisivat kyllä tähän vuodenaikaan olla pirteämmät, mutta kaikki polskivat eteenpäin omalla tyylillään. Sivuilla olevat kuvat eri sivuilla ovat hienot, mutta ne häiritsevät, koska ulkoasussa oleva kuva on mustavalkoinen ja muut värikkäitä. Ehkä olen vain itse helposti häiriintyvä, koska muut eivät varmaan keskitä huomiota siihen. Tekstiä kirjoitat hyvin paljon, mutta ehkä vähän liikaakin. Kaikkea ei oikein jaksaisi lukea. Ja joissain paikoissa on häiritseviä yhdyssanavirheitä. Pilkunviilaaja olen ammatiltani, sori. Koirat -sivulla koirat voisivat olla hieman jollain eritavalla laitettuna. Kuvat ovat niin isoja, etten aluksi edes huomannut, että siinä on "komeampaakin komeammat herrat", vaan luulin, että urokset ja nartut ovat samassa kasassa. Narttuja ei heti huomaa. Itse koirien sivut ovat kyllä hienot! Pitkät luonteet, ja hyvät kuvat. off// sun koiras emo on mun vanha hoidokki XD. kunhan pisti silmään.
Koirillasi nähtävästi kisaatkin ahkerasti, hyvä.

Enpä tässä muuta jaksa jauhaa. Kouluarvosanana antaisin sen kasin.
Sid
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sid »

Voisin sanoa sanasen ajankuluksi :--)

Ulkoasu on ihan nätti, asiallinen ja helppokäyttöinen, mutta omaan makuuni liian väritön ja tylsä/vaisu, ei oikein herätä mielenkiintoa. Kuitenkin, fontit ovat hyvin valitut, ja koiran kuva on tuossa kivasti häivytettynä. Tekstille on ainakin tarpeeksi tilaa, ja linkkien väri on kiva pieni lisä tuohon harmauteen. Kuvia löytyy myös tunnelmaa kohottamassa, ja ne ovatkin nätisti rajattuja ja aseteltuja. Koirien sivut ovat erittäin selkeät ja toimivat, tykkään paljon. Tekstiä löytyykin paljolti, mutta ei kuitenkaan liikaa. Teksti on mukavaa luettavaa ja asiallista, kirjoitusvirheitä en löytänyt, ja sisältö kokonaisuudessaan vaikuttaa oikein hyvältä. Ihana muuten tuo nimi!
kiss my eyes and lay me to sleep
Vastaa Viestiin