shih tzu -narttu etsinnässä

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Joana
Floodari

shih tzu -narttu etsinnässä

Viesti Kirjoittaja Joana »

Minulla on, vaikka itse sanonkin, upea ja jo melko hyvin pärjännyt shih tzu -uros Aamupilven Abdiel "Kide". Kidellä on yksi kahden pennun pentue, mutta haluaisin sille vielä noin kolme jälkeläistä. Kiden nimen edessä komeilevat tällä hetkellä BH vKTV vjKREW-08 vKREW-08 vV-08. Koiratanssivalionarvo on vahvistamaton. Ennen pentuja kisataan (tai ainakin yritetään) agility- sekä flyballvalioksi, ja ehkä vielä voittajatittelin tai muotovalionarvon verran, Suomesta ja Luxemburgistahan puuttuu kummastakin yksi SERTi.

Tällä kertaa haluaisin kuitenkin toteuttaa pentueen hieman erikoisemmalla tavalla. En siis antaisi Kidettä toiselle kennelille isäksi, vaan toivoisin pentujen syntyvän Breathtakingin nimen alle, yksinomaan siitä syystä että Kide on minulle yksi rakkaimmista koirista ja suorastaan silmäteräni. Itse en omista sopivaa narttua jota voisin käyttää Kidelle, ja aikani ei riitä ottamaan yhtään tuontia. Toivoisin nartulla olevan jonkinverran tuloksia, mutta kaikki mahdolliset saa laittaa tietysti tarjolle.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.