Wolfeye's collies since 2008 UUSI LEISKA 12.1.09
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Wolfeye's UUDELLA ULKALLA!!
Olet Fanni oikeassa että myös parta - ja bordercolliet kuuluvat collieihin.
Onhan se ulkka hiukan yksinkertainen, mutta yksinkertaisetkin voivat olla hienoja.
Kiitoksia teille kaikille rakentavista kommenteista
Onhan se ulkka hiukan yksinkertainen, mutta yksinkertaisetkin voivat olla hienoja.
Kiitoksia teille kaikille rakentavista kommenteista
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Roenna
- Alkupalat
Ooh, minun tekemä ulkoasu... o.O
Jännittävää katsoa omaa tekelettään. Kommaan tähän hiukan
enemmän sitten kun enemmän aikaa, nyt tuli vain pikavisiitti :D
//Wolfie, odottelen vielä maksua tekeleestäni ^^
Jännittävää katsoa omaa tekelettään. Kommaan tähän hiukan
enemmän sitten kun enemmän aikaa, nyt tuli vain pikavisiitti :D
//Wolfie, odottelen vielä maksua tekeleestäni ^^
Taukoilua toden teolla... ^^
-
noel
- Lassien tassuhiki
Kommentoin nyt layouttia 8).
Värit ovat herkulliset. Punaista ja valkoista, I like! Tuo valkoinen kiekurakuvio on tosi nätti, ja "hohdolla" vielä ihanempi. Sopii hyvin leiskaan. Linkit ovat ehkä vähän hassuhkossa paikassa, mutta kyllä ne tuostakin löytää. Nuo kolme kuvaa ovat myös leiskaan sopivat. Yleensä en pidä monikuvaisista ulkoasuista, mutta tuohon se sopii kuin nenä päähän. Kaksoisotsikko on hyvin silmiäni härnäävä, ylempi on hienompi ;P. Vähän liian kapeahko minun mieleeni.
Ihan nätti kuitenkin!
Värit ovat herkulliset. Punaista ja valkoista, I like! Tuo valkoinen kiekurakuvio on tosi nätti, ja "hohdolla" vielä ihanempi. Sopii hyvin leiskaan. Linkit ovat ehkä vähän hassuhkossa paikassa, mutta kyllä ne tuostakin löytää. Nuo kolme kuvaa ovat myös leiskaan sopivat. Yleensä en pidä monikuvaisista ulkoasuista, mutta tuohon se sopii kuin nenä päähän. Kaksoisotsikko on hyvin silmiäni härnäävä, ylempi on hienompi ;P. Vähän liian kapeahko minun mieleeni.
Ihan nätti kuitenkin!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Roenna, mitä lupasinkaan palkaksi. Mulla on ongelmana se että s-postini poisti kaikki viestini ja siinä samassa meni welho tunnukseni ja salasanani. Käykö sulle vaikka arvostelut, muutama collie kuva tai luonne palkaksi? Oon kanssa menossa koira nlyhyn 13.9 sielät voisin kuvata sulle jtn.
Kiitos noel kommentistasi
Kiitos noel kommentistasi
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Roenna
- Alkupalat
Wolfie, päätin juuri että saat tämän ilman minkäälaisia maksuja. Kiitos kuitenkin houkuttelevasta tarjouksesta mutta koska olen tällähetkellä itse todella työllistetty ja tiedän miltä se tuntuu en todellakkaan halua samanlaista päänvaivaa muille xDD Pitää tässä lähiaikoina tarkemmin kommentoida ^^
Taukoilua toden teolla... ^^
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Wolfeye's vielä uudemmalla leiskalla
NOH NIIN ULKKA vaihtuu jälleen, tälläkertaa on emim:in koodaama ja tekemä ulkka.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
noel
- Lassien tassuhiki
Uudesta leiskasta taas kommenttia! :).
Ei kyllä hirveästi tuo ulkoasu iskenyt. Värit ovat todella kivat, mutta en oikein muuten tykkää... On hieman hassua, että tuo kuva on laitettu liilaksi. Ja aika jännät nuo varjoreunat kuvassa. Tähän kyllä sopivat nuo tekstilinkit, ja otsikon fontti on kiva. Suoraan sanottuna sain aika Wolftamemaisen vaikutelman, pitäisi olla hyvä asia? :D. Väliotsikot tekstissä ovat söpöt. Vaikka koodin kanssa olikin aluksi aika paljon ongelmia, hyvin sait sen korjattua!
Ei kyllä hirveästi tuo ulkoasu iskenyt. Värit ovat todella kivat, mutta en oikein muuten tykkää... On hieman hassua, että tuo kuva on laitettu liilaksi. Ja aika jännät nuo varjoreunat kuvassa. Tähän kyllä sopivat nuo tekstilinkit, ja otsikon fontti on kiva. Suoraan sanottuna sain aika Wolftamemaisen vaikutelman, pitäisi olla hyvä asia? :D. Väliotsikot tekstissä ovat söpöt. Vaikka koodin kanssa olikin aluksi aika paljon ongelmia, hyvin sait sen korjattua!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
noel, kiitos kommentistasi. Olihan mulla hiukan ongelmia sen leiskan koodin kanssa mutta olen vielä niin taitamaton koodien kanssa.
Tarkoitukseni ei ollut anta WolfTame vaikutelmaa, vaikka WolfTamella onkin upea leiska ei minusta leiskamme näytä samalta.
Kiitoksia kehuista ja kritiikistäsi
muilla mielipiteitä?
//Tyyliin 950 kattonu ja vaan muutama kommentti 0_0 olisin tosi otettu jos jollakin olisi hyvää tai pahaa sanottavaa kennelistäni.
Tarkoitukseni ei ollut anta WolfTame vaikutelmaa, vaikka WolfTamella onkin upea leiska ei minusta leiskamme näytä samalta.
Kiitoksia kehuista ja kritiikistäsi
muilla mielipiteitä?
//Tyyliin 950 kattonu ja vaan muutama kommentti 0_0 olisin tosi otettu jos jollakin olisi hyvää tai pahaa sanottavaa kennelistäni.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Wolfeye's collies since 2008
Noo, minäpä voisin jotain kommenttia vielä heittää. (:
Ulkoasu ei ole hirveästi mieleeni. Värit ovat jotenkin synkät (vaikken tarkoitakkaan että näin talvella pitäisi olla mitään värisirkusta), ja tekstikenttä on mielestäni liian kapea. Wolfeye's on ihan hauska nimi, mutta ei ole ainkanaa mulla jäänyt mitenkään muistiin. No, tekstiä on mukavasti, mutta sisältöön voisi kiinnittää enemmän huomiota. Esimerkiksi etusivulla on eräs yhdyssanavirhe: Ajattelin nyt vaan huomauttaa, että voit ne korjata ettei muiden tarvitse samoista asioista sanoa. :> No, koiria löytyykin mukavasti. Olisi ehkä siistimmän näköistä jos pehkoilla olisi oma otsikko missä lukisi "pitkäkarvaiset colliet", tms. koska se näyttää ainakin mun kuvaan typerältä että allekkain on koiria joiden perässä lukee sama rotu. Samoin nahkoilla. Koirien itse sivut ovat ihan perus tavaraa, tiedot voisivat ehkä olla jonkinlaisessa taulukossa?
Jäin miettimään tota myytävänä- osiota. Ensinnäkin, olet varmaan vaihtamassa tekstit siihen samaan ulkoasuun millä perussivutkin ovat? Ja sitten noista myyntiehdoista, tuo kohta kaksi. Miksi koiran kisauttaminen on niin tärkeää? Haluatko että jokaisella kasvatillasi teetetään pennut, ja niitä kisautetaan vain sen takia? Haluaisin vain kuulla kantasi.
Kasvatussivulla mainitaan että koirakantaa pidetään 3-10 koirassa, etusivulla lukee siis väärin? Siellä lukee 3-15 koirassa. No, jokatapauksessa, koirakanta on tietääkseni yhdyssana?
Ihan hienon kennelin olet kuitenkin tehnyt, onnea jatkoon! :)
Ulkoasu ei ole hirveästi mieleeni. Värit ovat jotenkin synkät (vaikken tarkoitakkaan että näin talvella pitäisi olla mitään värisirkusta), ja tekstikenttä on mielestäni liian kapea. Wolfeye's on ihan hauska nimi, mutta ei ole ainkanaa mulla jäänyt mitenkään muistiin. No, tekstiä on mukavasti, mutta sisältöön voisi kiinnittää enemmän huomiota. Esimerkiksi etusivulla on eräs yhdyssanavirhe:
, sekä pienen pieni virhe:hoitaja toimintaa
Koodi: Valitse kaikki
ttuleJäin miettimään tota myytävänä- osiota. Ensinnäkin, olet varmaan vaihtamassa tekstit siihen samaan ulkoasuun millä perussivutkin ovat? Ja sitten noista myyntiehdoista, tuo kohta kaksi. Miksi koiran kisauttaminen on niin tärkeää? Haluatko että jokaisella kasvatillasi teetetään pennut, ja niitä kisautetaan vain sen takia? Haluaisin vain kuulla kantasi.
Kasvatussivulla mainitaan että koirakantaa pidetään 3-10 koirassa, etusivulla lukee siis väärin? Siellä lukee 3-15 koirassa. No, jokatapauksessa, koirakanta on tietääkseni yhdyssana?
. No, toiminta-sivulla ei ole mitään erikoista, voisi näyttää ehkäpä siistimmältä jos kilpailut olisivat järjestelty kalenteriin? :> Ja sitten vielä hoitajasivusta:Nykyinen koira kantani on tosin kaksitoista koiraa.
Hoitajatoimintaa. En ala sen enemmin noita muita hoitajasivuja lueskelemaan, sen verran kiirettä nyt pitää.Päätin jäjestää hoitaja toimintaa.
Ihan hienon kennelin olet kuitenkin tehnyt, onnea jatkoon! :)
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Wolfeye's collies since 2008
Kiitoksia nalle että olet ihan kunnolla paneutunut kennelini kommentoimiseen. Taitaapi sitten ollakkin että hoitajatoiminta on yhdyssana ^^ Ajattelinkin tässä joku päivä käydä kaikki tekstit läpi kaikkien kirjoitusvirheiden takia, mutta kamala kiire on ollut koko ajan (joo tiedän seliseli..;))
Ulkan itseasiassa olenkin pian vaihtamassa heti kun joku viitsisi vielä mapata sen, kun en itse osaa mitään.
Joo no toihan on hyvä idea että laittaisin pehkon ja nahkat erikseen sillai kivasti. Kiitoksia hyvästä pointista ja neuvosta.
Taulukoita olen kerjännytkin mutta en omista taulukoita, sen takia ne ovat tuollai miten ne nyt on :D
Myytävänä osiota en ole päivitellyt pitkään aikaan syystä ettei ole ollut aikaa. Olenkin jo suunnitellut pistavani sen kokonaan sillä kaikki oleellinen lukee kasvatuksessa.
Koiran kisautuksesta en ole edes tiukkaa, toivon vain että niillä kisattaisiin tai että niillä tehtäisiin edes jotain eivätkä vain nyhjöttäisi jossain nurkassa kunnes kuolevat. Minulle on tultu pahoittelemaan että kisasu on jäänyt vähemmälle mutta ei se minua sinänsä haittaa kiva että edes joskus pientä kisausta tai edes jotain sellaista. En halua että jokaisella kasvatillani teetetään pennut. En kannata sellaista ensinäkin suku yleitsyy ja eihän se ole niistä titteleistä tai kisautuksesta kiinni että milloin teetetään pennut. Haluan että niitä kisautetaan välillä ettei ne jää vain olemaan jonnekkin niinkuin aikaisemmin sanoin johonkin nurkkaan kunnes kuolevat. Kovaa kisausta ei tarvitse olla mutta olisi kiva että edes parissa kisassa niinkuin aikaisemminkin jo sanoin. Toki pidän ja ilahdun paljonkin jos kasvateillani kisataan ahkerasti ja sekin on hyvä jos niillä kisataan kuin viimeistä päivää. Haluan vain että kasvateillani on hyvä koti missä niistä huolehditaan, vaikka ne ovatkin vain virtuaalikoiria.
Joo niinkuin aikaisemmin huomautinkin että kirjoitus virheitä ja ristiriitoja varmasti löytyy, kattelen tänään noita huomautuksiasi ja muita virheitä. Juu ja koirakanat on minustakin ja minun tietääkseni yhdyssana.
Olen myös anonut kalenteria niin koirillenikin kuin toimintaan muttei kukaan ole halukas tekemään minulle mitään ja itse en sitten osaakkaan.
hah. mä repesin tossa jäjestää hoitaja toimintaa kohdassa. Välillä kun on kiire kirjoittaa tulee virheitä, kanssa kirjoitin nuo teksit melkein vuosi sitten enkä ole sen jälkeen pahemmin niitä tsiikaillut.
Kiitos vielä kerran nalle hyvistä pointeista ja neuvoista. Ja kiitoksia korjauksista ja kehuista
// UUSI ULKOASU.
Ulkan itseasiassa olenkin pian vaihtamassa heti kun joku viitsisi vielä mapata sen, kun en itse osaa mitään.
Joo no toihan on hyvä idea että laittaisin pehkon ja nahkat erikseen sillai kivasti. Kiitoksia hyvästä pointista ja neuvosta.
Taulukoita olen kerjännytkin mutta en omista taulukoita, sen takia ne ovat tuollai miten ne nyt on :D
Myytävänä osiota en ole päivitellyt pitkään aikaan syystä ettei ole ollut aikaa. Olenkin jo suunnitellut pistavani sen kokonaan sillä kaikki oleellinen lukee kasvatuksessa.
Koiran kisautuksesta en ole edes tiukkaa, toivon vain että niillä kisattaisiin tai että niillä tehtäisiin edes jotain eivätkä vain nyhjöttäisi jossain nurkassa kunnes kuolevat. Minulle on tultu pahoittelemaan että kisasu on jäänyt vähemmälle mutta ei se minua sinänsä haittaa kiva että edes joskus pientä kisausta tai edes jotain sellaista. En halua että jokaisella kasvatillani teetetään pennut. En kannata sellaista ensinäkin suku yleitsyy ja eihän se ole niistä titteleistä tai kisautuksesta kiinni että milloin teetetään pennut. Haluan että niitä kisautetaan välillä ettei ne jää vain olemaan jonnekkin niinkuin aikaisemmin sanoin johonkin nurkkaan kunnes kuolevat. Kovaa kisausta ei tarvitse olla mutta olisi kiva että edes parissa kisassa niinkuin aikaisemminkin jo sanoin. Toki pidän ja ilahdun paljonkin jos kasvateillani kisataan ahkerasti ja sekin on hyvä jos niillä kisataan kuin viimeistä päivää. Haluan vain että kasvateillani on hyvä koti missä niistä huolehditaan, vaikka ne ovatkin vain virtuaalikoiria.
Joo niinkuin aikaisemmin huomautinkin että kirjoitus virheitä ja ristiriitoja varmasti löytyy, kattelen tänään noita huomautuksiasi ja muita virheitä. Juu ja koirakanat on minustakin ja minun tietääkseni yhdyssana.
Olen myös anonut kalenteria niin koirillenikin kuin toimintaan muttei kukaan ole halukas tekemään minulle mitään ja itse en sitten osaakkaan.
hah. mä repesin tossa jäjestää hoitaja toimintaa kohdassa. Välillä kun on kiire kirjoittaa tulee virheitä, kanssa kirjoitin nuo teksit melkein vuosi sitten enkä ole sen jälkeen pahemmin niitä tsiikaillut.
Kiitos vielä kerran nalle hyvistä pointeista ja neuvoista. Ja kiitoksia korjauksista ja kehuista
// UUSI ULKOASU.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Wolfeye's collies since 2008 UUSI LEISKA 12.1.09
Noniin, asiaa Wolfie. Äffästä on tullut ihanan värikäs, pidän. En koskaan ajatellut että keltainen pukee ulkoasua mutta kyllähän tuo kovaa jytähtää. Hieman sekaista tuo teksti, jaoittelu voisi olla paremmin ja pari lausetta lisää tai tarkennusta tekee ihmeitä (: Koirien sivut on kivat mutta toisin enemmän kuvia esille. Kisakalenteri on sekalainen joten tuomarin on vaikea katsoa tuloksia esimerkiksi tokossa.
Muuten tosi kauniit, lisäsin sinut muuten linkkilistalle yhteistyöhön :> PS. Nimiä kehään pennuille!
Muuten tosi kauniit, lisäsin sinut muuten linkkilistalle yhteistyöhön :> PS. Nimiä kehään pennuille!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Wolfie
- Höpsö veitikka
viivi, voi vitut kun unohdin kokonaan ottaa sen vihon mukaan koulusta jossa oli niiden pentuejen nimet >:) piakkoin ne tulevat
Kiitoksia Viivi kommentistasi, tosiaan toi on muuttumassa noi koirien kisakalenterit mutta tänään en niitä ehdi vaihtaa, tiedän itsekin että sekalaiset ne ovat ^^
Kiva että pidät leiskasta onhan siitä 'Äffästä' tullut aika värikäs, tekstiä ja noi loput kiireessä kirjoitetut kirjoitus virheet korjailen tässä lähiaikoina. Kiva että lisäsit mut tohon y-työhön, laittelen MoonLacenkin tällä viikolla. Ja sitten koristekuviakin on ehkä tulossa jossain vaiheessa lisää. Kuviaku ei ole niin paljoo eikä mulla ole mitään koodia millä saisi noi kuvat näkyyn silleen kivasti niin sen takia ei ole niitä kuviakaan koirien sivuilla niin paljoo
Kiitoksia Viivi kommentistasi, tosiaan toi on muuttumassa noi koirien kisakalenterit mutta tänään en niitä ehdi vaihtaa, tiedän itsekin että sekalaiset ne ovat ^^
Kiva että pidät leiskasta onhan siitä 'Äffästä' tullut aika värikäs, tekstiä ja noi loput kiireessä kirjoitetut kirjoitus virheet korjailen tässä lähiaikoina. Kiva että lisäsit mut tohon y-työhön, laittelen MoonLacenkin tällä viikolla. Ja sitten koristekuviakin on ehkä tulossa jossain vaiheessa lisää. Kuviaku ei ole niin paljoo eikä mulla ole mitään koodia millä saisi noi kuvat näkyyn silleen kivasti niin sen takia ei ole niitä kuviakaan koirien sivuilla niin paljoo
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
noel
- Lassien tassuhiki
Nohnoh, uutta leiskaa pukkaa taas = lisää kommentoitavaa :D.
Nää värit on hauskat, joskaan mä en osaa yhdistää niitä Wolfeye'siin. Ehkä omaan makuuni vähän liian keltainen. Häiritsee toi pieni pallokuva tuolla nurkassa, missä pehkon takaa tuulee :D. Ensin ihastelin tosi kovasti noita nahkan leikkimiskuvia, hauska idea. Mutta jos ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin häiritsee kun samaa kuvaa käytetään kahdesti ja blendaus näyttää vaan kuvien lätsäisemiseltä tuohon pohjaan (puhuu se, joka ei osaa blendata tippaakaan). Mapsmapslinkit (mappilinkit, siis :D) ovat kaunolla, joka on vähän epäselvää, vaikkei kuitenkaan rumaa. Noista pää- ja alaotsikoista mä tykkään tosi paljon! Söpö!
Muttajuu, ei tää kyllä paras Wolfeye'sin leiskoista oo, mut ei se huonoinkaan (koska mun on ne huonoimmat, hahah xD)!
Nää värit on hauskat, joskaan mä en osaa yhdistää niitä Wolfeye'siin. Ehkä omaan makuuni vähän liian keltainen. Häiritsee toi pieni pallokuva tuolla nurkassa, missä pehkon takaa tuulee :D. Ensin ihastelin tosi kovasti noita nahkan leikkimiskuvia, hauska idea. Mutta jos ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin häiritsee kun samaa kuvaa käytetään kahdesti ja blendaus näyttää vaan kuvien lätsäisemiseltä tuohon pohjaan (puhuu se, joka ei osaa blendata tippaakaan). Mapsmapslinkit (mappilinkit, siis :D) ovat kaunolla, joka on vähän epäselvää, vaikkei kuitenkaan rumaa. Noista pää- ja alaotsikoista mä tykkään tosi paljon! Söpö!
Muttajuu, ei tää kyllä paras Wolfeye'sin leiskoista oo, mut ei se huonoinkaan (koska mun on ne huonoimmat, hahah xD)!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Nahkan leikkimis kuvissa on kolme eri kuvaa, jokseenkin vasemman ja oikeanpuoleiset ovat samanlaiset 
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
noel, kiitos kommentoinnista. Värestä itse ainakin tyksin sillä ne ovat ihanan väriset >xD eihän tuo huonoimpia ole. Kiva että kommentoit leiskaa ^^ ei tässä voi muuta oikein sanoa.
Kai muillakin jotain sanottavaa on?
Kai muillakin jotain sanottavaa on?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli