Bakemono belgialaisia hurmureita

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Wolfie
Höpsö veitikka

Bakemono belgialaisia hurmureita

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Bakemono on perustettu vähän yli pari kuukautta sitten ja nyt se vihdoin avaa ovensa kaikille porukoille. Kaikkia belggareiden rotumuunnoksia kasvattava tuore kenneli on siis kyseessä, sekaan hyppää myös vielä yksi afgaaninvinttikoira jossainvaiheessa.
Koiria ei ole paljoo (tällähetkellä vaan kaksi), muttei sinne ole tulossakaan paria/muutamaa enempää, jottei kisaaminen olisi liian raskasta. Ahkerasti olen myös kisoja jaksanut järjestää mutta nyt on hiukan hiljaiseloa ollut. Bakemonon nettiosoite muttui, kun muutimme pois geocitiekseltä.
Linkkilistalle saa pyytää, vaikka se onkin nyt hiukan täynnä. Yhteistyöhön myös rupean niin samaa kasvatusrotuja kasvattavan kuin myös muidenkin rotujen kasvattajien kanssa.
Toivoisin sivuista ja testeistä ja tosta leiskasta kommenttia. Myös jtn hyviä neuvoja ja mielipiteitä tietysti olen valmis kuuntelemaan. itse olen kenneliin ihan tyytyväinen ;) , mutta silti toivoisin jtn pika kommenttia ja jtn sellaista että tiedän mitä mieltä Te olette Bakemonosta.

En keksi enää mitään järkevää sanottavaa, no sanokaa tekin ny jtn ^^ kommentteja, mielipiteitä, neuvoja, risuja ja ruusuja ihan kaikki teksti tän viestin alle on toivottua :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Kaisu
Nostaa rautaa

Re: Bakemono belgialaisia hurmureita

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

linkki. :D

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Wolfie
Höpsö veitikka

jeps, arvelinkin että jtn unohtu :'D no joo linkki on nyt siinä
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Otsikon "belgian sepherds" kuuluisi olla oikein kirjoitettuna "belgian shepherds" :)
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo kyllä mä sen nykyään tiedänkin jo, valitettavasti leiska oli jo ehditty koodata enkä pysty periaatteessa muuttamaan sitä enää, ellei joku halua koodata sitä uusiksi. Mutta kiitos Kettu huomautuksesta kuitenkin ;)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Jos sä et muuta leiska kuvasta mitään muuta kuin tuon tekstin (eli siis et pienennä/suurenna itse pohjaa pikselilläkään), niin tottakai ne koodaukset toimivat sen tekstinkorjauksenkin jälkeen.
Wolfie
Höpsö veitikka

Kirsi, joo kun en siis todellakaan ole mikään ekspertti näissä asioissa enkä siis tullut ajatelleeksi tuota mahdollisuutta.

Onko kellään mitään kommentoitavaa muuta kuin tuosta merkittävästi kirjoitusvirheestä?
Noh niin arvon Turrit kirjoitusvirhe on korjattu ja nyt jokapaikassa sivuillani lukee aivan kuten pitäisi siis shepherd.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Paitsi että sen pitäisi olla Belgian Shepherds tai Shepherd Dogs, "sheperdogs"-sanaa ei ole olemassakaan :D. Ja tuo the-artikkeli poies. Ja suomen kielessä belgianpaimenkoira (kuten muutkin koirarodut) kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Ulkoasusta: vihreä taustaväri on ihan hyvän sävyinen, se olisi tosin voinut ehkä olla vähän syvempi. Nyt nimittäin tuo ulkoasu on kokonaisuutena aika matta. Metallinen liukuväri aiheuttaa vähän kylmiä väreitä. Tuolla ylhäällä se vielä menee ihan ok, mutta linkkien pohjana on minusta aika mauton. Muutenkin linkkipalkki on ihan liian massiivinen. Linkkien fontti on kökkö, tuollainen koristeellinen fontti pääsee oikeuksiinsa vain isomman kokoisena, tai sitten selvästi pienempänä ja sirompana. Linkkejä ei ole edes sijoitettu palkkien keskelle... Itse otsikko jää ihan näkymättömiin, kun pelkästään linkit vievät noin paljon huomiota. Tuo Bakemono-teksti on onnistuneen värinen ja fontti on kiva, se olisi vain voitu sijoittaa hieman ylemmäs kuvan reunasta. Kuva toimisi paljon paremmin värillisenä ja ilman tuota malinoisin päätä. Nyt se on mustavalkoisena tosi ankea, eikä tuo pääkuva oikein istu kokonaisuuteen.

Sivujen teksti saisi olla enemmän irti vasemmasta reunasta, ja mielestäni se näyttäisi tuhat kertaa paremmalta tasattuna. Nyt kokonaisuus on epäsiisti. Sivu kaipaisi myös koristekuvia. Väliotsikko tms. mikä onkaan "virtuaalikennel Bakemono" on aivan liian isolla. Se tarvitsisi hienosäätöä. Muutenkin tekstiä voisi jaotella ja elävöittää efekteillä. Sisällöstä en edes jaksa mitään kirjoittaa, siitä ei jäänyt lukemisen jälkeen mitään mieleen. Tuntuu, että lähes jokaisessa kennelissä on samat tekstit. Niitä voisi siis yksilöidä.

Bakemono nimi ei oikein iske, se on liian "mangamainen" minun korvaani. Mutta ainakin se jää hyvin mieleen (:

Kokonaisuus jäi laimeaksi. Pienillä korjauksilla kennelistä saa paljon paremman, joten suosittelen siihen paneutumista :D. Ei kennelissä sinänsä mitään VIKAA ollut, se vain oli armottoman "massamainen". Tsemppiä kuitenkin tulevaisuuteen :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Wolfie
Höpsö veitikka

mona, kiitoksia erittäinpaljon kommentistasi, itse katsoin netistä ja siellä se lukee tuollai niinkun mun sivuilla on.
Leiskasta en voi oikein sanoa mitään ku nei se eikä koodaus ole minun tekemääni mutta minusta son ihan ookoo, itseänikin häiritsee että tekstit ja varsinkin koirien kuvat menevät liian reunalle, olen yrittänyt siihen vaikka mitä väsätä muttei se auta, noinkin se on tosin ihan menettelevä.
Joo no mutta kiva että kommentoit aika perusteellisesti, kaikilla on oma mielipiteensä ja kiva että toit esiin omasi. Hyvää tulevaisuutta kanssa sulle Elm Streatille ^^
Kellään muulla mitään?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

^ Tökkään nyt nenäni tähän, että olet varmaan vaan sattunut katsomaan yhden d-kirjaimen liian vähän :). Ei siinä muuta! Kuuluisi olla belgian shepherd dogs

Leiskan tausta on mukavan vihreä, tykkään myös noista tummanvihreistä reunustuksista. Linkkikohta on mieleeni vähän liian paksu, ja tuo liukuväri kyllä näyttää ainakin omille silmilleni hieman hassulta. Otsikon takana sama juttu. Otsikossa on kyllä kiva fontti! Linkkifontti on mielestäni myös kiva, paitsi että itse en kyllä käyttäisi linkkien fonttina. Kuvat ovat tosi kivasti tohon leiskaan laitettu, vaikkakin minua häiritsee tuo pieni "valaistus" malin ympärillä joka varmaan on ollut sen kuvan taustaa. Tykkään kyllä tosi paljon tosta vihreestä väristä, tosi kiva!
Wolfie
Höpsö veitikka

noel tiedän että se kirjoitetaan Belgianshepherd dogs, mutta tuota kirjoitus virhettä en ole huomannutkaan. Kyllä se on jännä että miten yhden virheen takia tulee toinen virhe ja vielä samaan otsikkoon ^ Pyydän Pöpöltä jos se haluaisi korjata kirjoitusvirheensä.
Kiitoksia kehuista myöskin, itsekin pidän väreistä ja fonteista.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mun on kyllä pakko tulla viilaamaan vielä pilkkua, kun rupesi naurattamaan : D Tuo pötköhän kirjotetaan "belgian shepherdogs since 2009" tai "belgian shepherds since 2009", eli ei "The Belgian sepherd dogs", "The belgian shepherdogs", "Belgianshepherd dogs" : D Mutta juu, tuntuu vähän hassulta että teksti kirjotettiin väärin vaikka jo ulkoasunpyyntötopickissa muistaakseni kerrottiin miten se kirjoitetaan. Mutta eipä tuo mun elämääni horjuta, sainpahan ainakin jotain mistä pääsee taas turhaan inisemään :mrgreen:

//Njoo, mutta kun sanoit että osaat kirjoittaa sen, niin kirjoitit sen siltikin väärin : D
Wolfie
Höpsö veitikka

Jerry, niinkuin myös mainitsin että tiedän kyllä miten se kirjoitetaan. Nyt olen korjannut sen ^^

Voisiko nyt joku sanoa jotain muutakin kuin huomautella alaotsikosta, alaotsikon virhe on korjattu.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mää oon ettinyt kaikkialta tota Multicam Game Over koiraa ja se sitten löytyy teiltä. Tyhmänä joskus luovutin sen ja se on kierrellyt missä sattuu, mutta noh, onneksi löytyi (: En tiedä mutta rakastan tota rek.nimee. Muistelisin että jonkun verran olen kisannut Maxilla ja tehnyt pitkän luonteenkin mutta ne on sitten kadonneet. Mutta hyvä kun on löytänyt kodin, että jos olet joskus luopumassa siitä, anna mulle äläkä laita eteenpäin.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Wolfie
Höpsö veitikka

Juu siis mion jotain vanhoja koiria hän oli myymässä ja sitten ostin sen miolta eilen, sattuisiko sulla olla vielä tiedossa mitä olet pojan kanssa kisaillut tms? että onko tuloksia sillä? Juupidetään mielessä, en kyllä usko että olen uroksesta luopumassa missään vaiheessa ;)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin