Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Kyllä multakin vielä kiinnostusta pennulle löytyy, että tännekin vielä olis pentu lähössä :)
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Hienoa, Viuki?
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Varmaa joo :D
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
HYVÄ! Eimi.V ei pentua saa kun ei tullut ilmoittamaan itsestään.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mä muuten just huomasin, että Uljas on oman koirani veli. ;) Oon katellu et suku aika yleinen tällä hetkellä, isällä kaks pentuetta, joista toisesta kahella koiralla pentueet tulossa, ja tästä pentueesta mistä Uljas on, niin siinä mun omalla koiralla pentue just tulossa. Ei kannata kamalan suurta pentuetta tehä, mut ei sen mikään pienikään tarvii olla : DDD
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
ketkä vanhempina sillä sun koiralla? :)Ellu kirjoitti:Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
öööö... se emä kuoli melkein heti synnytyksen jälkee muuta en muista ku en oo kirjannu minnee ylös tietääkseni.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Munkin Acu on Privelistä, enpä tiedä myöskään onko samaa linjaa. Isä on What What What ja emä Minfréda Elegane
3-4 pennun pentue olis sillälailla vielä ihan kohtuullisen kokonen, ei varmaan enempää ainakaan ole tulossa?
3-4 pennun pentue olis sillälailla vielä ihan kohtuullisen kokonen, ei varmaan enempää ainakaan ole tulossa?
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Acu on Beltsin sisko mut tarkotin Wannii.. sen emä kuoli synnytyksen jälkee ja sitte isi alko R-kirjaimella. Näin hyvä tää mun muisti on nääs.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
En mäkään ikinä muistais mun koirien vanhempien nimiä jos en kirjottas niitä sivuille...
Ketä sun uroksista tarkotit pentueen isä ehdokkaaksi?
Ketä sun uroksista tarkotit pentueen isä ehdokkaaksi?
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Kingi on muuten sukua tolle nykyselle isäehdokkaalle ;) Myös Niken pentu.Ellu kirjoitti:Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii
// ja Kingin isä, Nikke, asustelee muuten nykyään tuolla meillä Rosewellissä, ja uusi sivu löytyy tästä. Ja se Kingin velikin asustelee meillä, uusi sivu on tässä.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Aijaa.. Tarvii sit kattoo viel..
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Eli siis pentujen isäkö vaihtuu?