Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Kyllä multakin vielä kiinnostusta pennulle löytyy, että tännekin vielä olis pentu lähössä :)
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Hienoa, Viuki?
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Varmaa joo :D
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

HYVÄ! Eimi.V ei pentua saa kun ei tullut ilmoittamaan itsestään.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä muuten just huomasin, että Uljas on oman koirani veli. ;) Oon katellu et suku aika yleinen tällä hetkellä, isällä kaks pentuetta, joista toisesta kahella koiralla pentueet tulossa, ja tästä pentueesta mistä Uljas on, niin siinä mun omalla koiralla pentue just tulossa. Ei kannata kamalan suurta pentuetta tehä, mut ei sen mikään pienikään tarvii olla : DDD
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ellu kirjoitti:Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.
ketkä vanhempina sillä sun koiralla? :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

öööö... se emä kuoli melkein heti synnytyksen jälkee muuta en muista ku en oo kirjannu minnee ylös tietääkseni.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Munkin Acu on Privelistä, enpä tiedä myöskään onko samaa linjaa. Isä on What What What ja emä Minfréda Elegane
3-4 pennun pentue olis sillälailla vielä ihan kohtuullisen kokonen, ei varmaan enempää ainakaan ole tulossa?
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Acu on Beltsin sisko mut tarkotin Wannii.. sen emä kuoli synnytyksen jälkee ja sitte isi alko R-kirjaimella. Näin hyvä tää mun muisti on nääs.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

En mäkään ikinä muistais mun koirien vanhempien nimiä jos en kirjottas niitä sivuille...

Ketä sun uroksista tarkotit pentueen isä ehdokkaaksi?
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ellu kirjoitti:Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii
Kingi on muuten sukua tolle nykyselle isäehdokkaalle ;) Myös Niken pentu.

// ja Kingin isä, Nikke, asustelee muuten nykyään tuolla meillä Rosewellissä, ja uusi sivu löytyy tästä. Ja se Kingin velikin asustelee meillä, uusi sivu on tässä.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Aijaa.. Tarvii sit kattoo viel..
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Eli siis pentujen isäkö vaihtuu?
Vastaa Viestiin