Heppatytöt hoi!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Heppatytöt hoi!

Viesti Kirjoittaja matty »

Mikäli olet kyllästynyt ainaisiin villihevos-roolipeleihin jossa hevoset laukkavat aroilla ja tappelevat lauman johtajuusta, on Ekgränd juuri sitä mitä tarvitset. Ekgränd on myös hevos-aiheinen roolipeli, mutta hevoset ovat nyt muussa kuin pääroolissa tässä pelissä. Nyt ollaan ratsastuskoulussa.

Pelissä olet ensin tavallinen tuntiratsastaja, mutta sinun on mahdollisuus nousta tasolta tasolle, kunhan vaaditut asiat edellisellä tasolla on suoritettu. Skaala on tuntiratsastajan ja ratsastuksenopettajan välillä. Jokaista tasoa ei ole pakko suorittaa, voit jäädä esim. vuokraajaksi jos näin haluat. Tason suorittamiseen ei ole mitään aikarajaa, saat edetä ihan oman tahtisi mukaan. Neljällä ensimmäisellä onnekkaalla on mahdollisuus nousta yksityishevosen omitajaksi ja tuoda oma hevonen asumaan Ekgrändiin.

Tallilla on tietty nokkimisjärjestys, ja valitettavasti tuntilaiset varsinkin nuorimmat ovat pahnun alimmaiset. Hoitajat kulkevat tallilla rinta rottingilla ja nokkapystyssä, tuntilaisen kulkiessa ohi, kuuluu kamala supina ja hihitys hoitajien piiristä - vaikka he itse ovat ollet samassa asemassa aivan hetki sitten. Mutta tallitytöille eivät hoitajatkaan pysty pistämään vastaan, heitä he tottelevat poikkeuksetta, sillä tällöin heidän hyvä karmansa tallilaisena kasvaa. Kiusanteko ei onneksi ole fyysistä, vain ainoastaan nokittelua ja pilkkaa seläntakana, mutta jos oikein varsinaista kiusantekoa esiintyy, puuttuu asiaan Ilona.

Pelaaminen tapahtuu pelin omalla foorumilla, pelaamme niin offine kuin online-pelejä. Ratsastustunnit hoidetaan online-peleinä, muu toiminta ja henkilöiden välinen sutina sitten offline-peleinä, ihan omaan tahtiin.

Liity nyt ihmeessä joukkoomme, jos tallikärpänen pääsi puraisemaan!

Mainostan nyt suosikkiroolipeliäni (ei siis minun roolipelini), sillä pelaan Ekgrändissä jo yhdellä henkilöllä eikä koko tallissa ole vielä paljoa porukkaa! Tervetuloa mukaan! Tämän mainoksen tarkoituksena olisi saada lisää porukkaa - ei mielipiteitä tekstistä tai ulkoasuista - toki saa laittaa ideasta ja niin edelleen (:
olin kerran herranterttu