virtuaalilehti NUUSKU - TOIMITTAJIA!
- jannu
- Kanada
virtuaalilehti NUUSKU - TOIMITTAJIA!
hih, saatiinmpas nuuskukin valmiiksi. Kyseessähän on virtuaalilehti, joka painottautuu pelkkiin noutajiin. Toimii ihan normilehden tavalla. jjaja, tarvitaan sitten myös toimittajia! :> Lukaskaas etusivu ja lähettäkää sähkäriä meikälle.
http://www.shockk.net/nuusku/index.htm
http://www.shockk.net/nuusku/index.htm
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Melia
- Alkupalat
Re: virtuaalilehti NUUSKU
Hienoa, että tällainenkin saadaan pystyyn :D
Itse voisin osallistua lehden toimintaan ainakin jotenkin, mutta täytyy nyt vielä miettiä, että miten
Kuvauspuolesta voin sanoa sen verran, että itselläni on käytössä kunnon järkkäri, joka ainakin näyttelyreissuilla seuraa mukana, samoin taippareissa ym. Se vaan onkin eri juttu, koska pääsen kuvaamaan jotain muuta kuin omaa piskiä
Mutta jos jotain joskus löytyy, niin voin ilmoitella.
Ja sitten toimittajan hommista sen verran, että osaan kirjoittaa
IRL tulee myös seurattua eri noutajarotuja ja harrastettua niiden kanssa, joskin lähinnä labbisten kanssa. Sen verran olen muihinkin rotuihin tutustunut, että tiedän miten ne eroaa käytännön työssä toisistaan ym. Voisin siis jossain kohti (ehkä, jos siis jaksan, muistan ja viitsin) kirjoittaa jonkin jutun noutajista metsästyskäytössä tms, ellei joku muu ehdi ensin ;). Koska roduista labbis on itselleni tutuin, voin myös tehdä niistä joskus jonkin "rotukuvauksen", verraten eri linjoja ja panostaen muuhunkin kuin pelkkään rotumääritelmään. Jos siis joku ei tällaistakin ole jo suunnitellut
Ilmoitetaanko lehdessä muuten aina kaikki noutajien tulokset eri käytännön lajeista ja näyttelyistä, sekä valioitumiset ym? Näinhän IRL Nuuskussa ainakin yritetään tehdä
Ja onko tuo Nuuksu muuten v. noutajakoirajärjestön alainen kuten IRL, vai ihan oma yksikkönsä? Jos on, niin sehän voisi toimia myös yhdistyksen tiedotuslehtenä ja NOME-kokeista ym. voisi olla aina omat jutut.
Itse voisin osallistua lehden toimintaan ainakin jotenkin, mutta täytyy nyt vielä miettiä, että miten
Ja sitten toimittajan hommista sen verran, että osaan kirjoittaa
Ilmoitetaanko lehdessä muuten aina kaikki noutajien tulokset eri käytännön lajeista ja näyttelyistä, sekä valioitumiset ym? Näinhän IRL Nuuskussa ainakin yritetään tehdä
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Onko Nuusku avoin vai suljettu lehti? Eli pääsevätkö kaikki vai vaan tilaajat lukemaan sitä?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Odea
- Höpsö veitikka
On toi Nuusku kyllä upee ilmestys täällä virtuaalinettilehtimaailmassa tai jotain. Ensiksikin todella suuri plussa ulkoasusta, se on mahtava, saanko udella, kuka sen on väkertänyt? Jos tämä jossain tuolla luki, olen joko sokea tai sitten olen vain tyhmä. Ja sitten toi nimi. Ihan perusmassaa, mutta silti jotenkin ihanan omalaatunen ja kivantuntunen. Sopii hyvin noihin noutajiin ja siitä suurensuuri plussa. Jannsu osaa asiansa ja vaikuttaa tosi hyvälle päätoimittajalle. Ois kiva alkaa tota lehteä tilaamaan, mutten sitten tiedä, kattoopi nyt. Toimittajana ois varmasti mahtavaa, muttei minnuu varmana tuonne hyväksyttäisi. Valokuvaajia, oikolukijoita, piirtäjiä, kansikuvantekijöitä, hyvin oot hoksannu asiat, the päätoimittaja. Joo, menestystä ja onnea Nuuskulle, saatte varmasti suuren kasan noita tilaajia, niin selkeältä tuo sivusto vaikuttaa, niin ja asialliselta.
Haetteko enää toimittajia siis? Ja mitkä on ne perusedellytykset, että tonne ees jotenkin pääsis mukaan? En varmaan oo tulossa, mutta kiinnostais nyt kuitenkin. (=
Saiko tätä siis kommentoida vai pitikö vaan lähettää hakemus jos halusi toimittajaksi? Apua, olen tohelotorvelo. 8<
Haetteko enää toimittajia siis? Ja mitkä on ne perusedellytykset, että tonne ees jotenkin pääsis mukaan? En varmaan oo tulossa, mutta kiinnostais nyt kuitenkin. (=
Saiko tätä siis kommentoida vai pitikö vaan lähettää hakemus jos halusi toimittajaksi? Apua, olen tohelotorvelo. 8<
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Etusivulla lukee heti ensimmäisillä riveillä ;)Mariza kirjoitti:Onko Nuusku avoin vai suljettu lehti? Eli pääsevätkö kaikki vai vaan tilaajat lukemaan sitä?
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
- jannu
- Kanada
Tosiaan Nuuskua saa kaikki ken vain tahtoo. Lehdet ilmestyvät sitten aina linkkeineen sivulle. Ulkoasun olen tehny minä itse, se lukee ihan sivun alla copyissäkin. Mukaan otetaan vielä monen monta apuhenkilöä. Tarvitsemme kaikkia oikeastaan. Eniten juttujen tekijöitä, graafikoita.. Eli mukaan vain halukkaat! Ilmestymiseen on tullut pientä muutosta, eli tammikuun lopulla tai helmikuun alussa ensimmäinen numero jotta menisi numerot tasaisesti ympäri vuoden. Juttuakin puuttunee vielä paljon lehdestä.
- jannu
- Kanada
Tarvitsemme nyt todella kipeästi uusia toimittajia, pistäkää vaikka tähän alle jotain pientä tekstiä mitä voisitte tehdä lehden eteen!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: virtuaalilehti NUUSKU - TOIMITTAJIA!
Voisin olla kiinnostunut toimittamsesta, voisin kaikkea tehdä ^^ colliesanomien virtuaaliversiossa olen "töissä" joten kyllä varmasti jää myös aikaa ja halua toimittaa myös Nuuskua ;) ilmoittele jos lisäteitoa halajat. En oikein osaa tehdä enkä pysty tekemään grafiikkaa mutta monia juttuja ja sellaisia kyllä pystyn tekemään
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
- jannu
- Kanada
Re: virtuaalilehti NUUSKU - TOIMITTAJIA!
lehti ei ole enää toiminnassa. en saanut tarpeeksi työvoimaa, ja luultavasti lukijoitakaan ei olisi ollut paljoa. anteeksi.