Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Ei vielä varmaa tietoa. Tarvitsee kysyä nykyisen uroksen omistajilta vielä ja jos pienentäisi kokoa kolmeen ja sitten jos Nettein pentuekin olisi pieni.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Määkinhän aijoin käyttää urosta yhteen pentueeseen :s Lukee kakkos sivulla ku kysyin pentua. Kurkkasin vielä niin siinä lukee et noin 2'n pennun pentue. Sopiihan tämä vielä? :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Tarkotin kun urosehdokas on Nettein koiran veli ja Nettei on teettämässä koiralleen pentueen. Kyllä saat vielä ainakin teettää pentueen katsotaan kun saadan isäasia kuntoon. MUISTUTA MUA! ;)
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Aaaa joo, hups! Muistutan tietty ;)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä en tiiä, mut ei kai se suku liian yleiseks siitä tule, jos 4 pennun pentue tulee, ja jos Hasse pennut tekee. :)
Enkä mä varmaa oo teenkö Everille pentuja, kun sen puolsisarelle jo pentueen teetin (kys. pentue syntyi tänään), niin taidan jättää Everin jalostuskäytön väliin, vaikka siitä just oon saanut flyball-valion :) Pitää sitten vielä katella lisää, kun saan Everin paimennusvalioksi. Mut kyl mä luulen ettei Everille pentuja tule.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ellu kirjoitti:Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
Jep :)
Mut eiks toi sun Kingi sitten oo Henjin kasvatti?
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ellu kirjoitti:^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
Joo ;D
ai, kiva :D Sehän on nyt siis 1.5 vuotta, enkä mä viitti sen ikää mennä silleen sörkkimään ennen kun saan siitä paimennusvalion : DD
onko sulla muuten tietoa onko vPKYllä osote vaihtunut tmv? Mä kun en pääse sivulle vaan geoticies alkaa sönköttää jotain :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Geol on taas jotai vikaa tai siis se on ruuhkautun.. Mie yritin kans päästä mut eiköhän huomeen tai sillee aikasemmin toimi ku ilta on melko ruuhkast aikaa..

// kyl mie nyt ainaki pääsin. :)
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Osaatko sanoa koska se pentue alkaisi olla ajankohtainen? Nepasta tuli nyt agi-valio, vahvistmaton kylläkin vielä.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^helmi-maalis välil varmaa.. ku saat sen paimennusvalioks ;)
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Juu taitaa olla turhaa odottaa sitä paimennus valioksi kun AI menee niin nopeesti aina täyteen ja Flake nappaa aina sen kumat ;)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Noniin jos ihmiset sit vaikka alkais sivuja väsäämään.. syntyy 15.2
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Miten noi nimet nyt sitte rakentuukaan, ku tossa on noi vuodenaika/hedelmä teema ja sitte se toinen? :)
Teen sivut heti.
Vastaa Viestiin