Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:
Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Kuin myös :)Mona kirjoitti:Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:
Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Tuulialta vielä naperoa odotellessa. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Oli muuten ihan pakko tulla tähän sanomaan kun tässä ollaan, mutta kun Corun järjestämässä näyttelyssä Devon oli ROP ja Asli VSP >P)
Anteeksi Monalle, että ilmoittelen puolivahingossa Devoninkin tuloksia.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Sekä Devon RYP-1! Mahtavaa molemmat! 
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Upitellaan viimeisen kerran, Tuulia? :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Jos Tuulia ei tule hakemaan pentuaan, niin voisinkohan minä saada sen? Pentu lähtisi Ingalsiin asustelemaan ja harrastamaan etupäässä PIVIKO-näyttelyitä (eli piirroskuvat tulisi). Ja mahdollisuuksien mukaan myös maasto/rajajuoksua, agilityä yms.
Silkki kiinnostaisi ihan sikana, ja kattelin, että tämä on tällä hetkellä ainoa mahdollinen pentue, josta ko. rotua voisi saada ;>
Silkki kiinnostaisi ihan sikana, ja kattelin, että tämä on tällä hetkellä ainoa mahdollinen pentue, josta ko. rotua voisi saada ;>
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
wear
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 6:42 pm
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Jos joku ei nyt vahingossa otakkaan, minulle saa tarjota
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Valitettavasti pentue jäi nyt kaksipentuiseksi, sillä tästä on jo hieman aikaa ja päätin jo viikkoja sitten, että saa nyt sellaiseksi jäädä. :) Kiitos kummallekkin kuitenkin! Pitääpä katsoa, sillä ainakin loppuvuodesta -mahdollisesti jo kesän aikaan- on syntymässä Weltraumiin toinen pentuesakka. Mutta ehkä joku toinen kerkeää astuttaa narttunsa ennen sitä. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Tässä puoli ot:nä, että tämän pentueen urosta tullaan varmaan käyttämään jalostukseen ennen kesää (tai joskus) evm-nartulle. Riippuen ihan siitä, miten Devon saa tuloksia (ja jos Henji antaa siunauksensa (paree olisi :D)).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Mullakin tuli nyt mieleen, että onhan Asliakin kaiketin tarkoitus käyttää jalostukseen?
Siis juu toki kai, kun sehän on sijoitustyttönen. Mietiskelin. Mutta Henji, jos sulle tulee pentuja niin mä voin sulle sitten silloin mahdollisesti urosehdokkaita tarjota ellei sulle sellaista jo ole ;) Jos meidän herrat saa tuloksia.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
^Joo, informoinkin siitä jo Monalle YVllä. Ilmoittelen sulle kun aika on, ja urosehdotukset otetaan vastaa silloin. :D
Teetän yleensä maksimissaan 3 pennun pentueita ihan siitä syystä, että jos haluan vielä toisenkin kerran käyttää samaa narttua/urosta toisen ehdokkaan kanssa, voin sen sitten tehdä. Jos vetäisen heti 5 pentua, en viitsisi enää koiraa etenkään näin harvinaisessa rodussa käyttää. Tässä tapauksessa jos siis vaikka sua Ember kiinnosta ottaa Aslilta pentue, niin se onnistuu koska eka pentue ei ole valtava. ;)
Teetän yleensä maksimissaan 3 pennun pentueita ihan siitä syystä, että jos haluan vielä toisenkin kerran käyttää samaa narttua/urosta toisen ehdokkaan kanssa, voin sen sitten tehdä. Jos vetäisen heti 5 pentua, en viitsisi enää koiraa etenkään näin harvinaisessa rodussa käyttää. Tässä tapauksessa jos siis vaikka sua Ember kiinnosta ottaa Aslilta pentue, niin se onnistuu koska eka pentue ei ole valtava. ;)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Aha, okei (: Täytyy sitten katsella, missä vaiheessa silkkeneitä olisi taas tarjolla. :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
