Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Mona »

Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:

Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Ember
Toistolla tehoa
Viestit: 730
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Ember »

Mona kirjoitti:Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:

Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Kuin myös :)
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Henji »

Tuulialta vielä naperoa odotellessa. :)
Ember
Toistolla tehoa
Viestit: 730
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Ember »

Oli muuten ihan pakko tulla tähän sanomaan kun tässä ollaan, mutta kun Corun järjestämässä näyttelyssä Devon oli ROP ja Asli VSP >P) :mrgreen: Anteeksi Monalle, että ilmoittelen puolivahingossa Devoninkin tuloksia.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Henji »

Sekä Devon RYP-1! Mahtavaa molemmat! :mrgreen:
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Henji »

Upitellaan viimeisen kerran, Tuulia? :)
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Jos Tuulia ei tule hakemaan pentuaan, niin voisinkohan minä saada sen? Pentu lähtisi Ingalsiin asustelemaan ja harrastamaan etupäässä PIVIKO-näyttelyitä (eli piirroskuvat tulisi). Ja mahdollisuuksien mukaan myös maasto/rajajuoksua, agilityä yms.

Silkki kiinnostaisi ihan sikana, ja kattelin, että tämä on tällä hetkellä ainoa mahdollinen pentue, josta ko. rotua voisi saada ;>
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
wear
Alkupalat
Viestit: 37
Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 6:42 pm

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja wear »

Jos joku ei nyt vahingossa otakkaan, minulle saa tarjota :lol:
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Henji »

Valitettavasti pentue jäi nyt kaksipentuiseksi, sillä tästä on jo hieman aikaa ja päätin jo viikkoja sitten, että saa nyt sellaiseksi jäädä. :) Kiitos kummallekkin kuitenkin! Pitääpä katsoa, sillä ainakin loppuvuodesta -mahdollisesti jo kesän aikaan- on syntymässä Weltraumiin toinen pentuesakka. Mutta ehkä joku toinen kerkeää astuttaa narttunsa ennen sitä. :D
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Mona »

Tässä puoli ot:nä, että tämän pentueen urosta tullaan varmaan käyttämään jalostukseen ennen kesää (tai joskus) evm-nartulle. Riippuen ihan siitä, miten Devon saa tuloksia (ja jos Henji antaa siunauksensa (paree olisi :D)).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Ember
Toistolla tehoa
Viestit: 730
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Ember »

Mullakin tuli nyt mieleen, että onhan Asliakin kaiketin tarkoitus käyttää jalostukseen? :mrgreen: Siis juu toki kai, kun sehän on sijoitustyttönen. Mietiskelin. Mutta Henji, jos sulle tulee pentuja niin mä voin sulle sitten silloin mahdollisesti urosehdokkaita tarjota ellei sulle sellaista jo ole ;) Jos meidän herrat saa tuloksia.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Henji »

^Joo, informoinkin siitä jo Monalle YVllä. Ilmoittelen sulle kun aika on, ja urosehdotukset otetaan vastaa silloin. :D
Teetän yleensä maksimissaan 3 pennun pentueita ihan siitä syystä, että jos haluan vielä toisenkin kerran käyttää samaa narttua/urosta toisen ehdokkaan kanssa, voin sen sitten tehdä. Jos vetäisen heti 5 pentua, en viitsisi enää koiraa etenkään näin harvinaisessa rodussa käyttää. Tässä tapauksessa jos siis vaikka sua Ember kiinnosta ottaa Aslilta pentue, niin se onnistuu koska eka pentue ei ole valtava. ;)
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Aha, okei (: Täytyy sitten katsella, missä vaiheessa silkkeneitä olisi taas tarjolla. :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin