LUKOTTAA SAA
-
- Nostaa rautaa
LUKOTTAA SAA
Eli kyseessä on noin viisi vuotias novascotiannoutaja narttu. Huiskuhännän Buugi-Buugi, tutummin Pinja. Titteleitä ei ole hurjaa määrää, mutta tämän verran on kuitenkin ehtinyt kertyä: VKTV* vFIN KVA* VFBV BH NOU1. Ennen pentuetta pyrin saamaan siitä myös mejä ja maastoestevalion, jotka ovat vain paria tulosta vailla. Pinjan suku on aika harvinainen, eikä sen sisaruksilla ole pentuja, eikä myöskään vanhemmilla ole ollut toista. Pinja omistaa hyvän luonteen, jonka voit lueskella sen sivuilta. Myöskin terveys on mallillaan: kyynäreet, -ja polvet 0:0, lonkat B/B.
Tarjolla olevilla sulhoilla pitäisi olla myös harvinainen, tai emv. suku. Terveys myös mieluuten kohdillaan, ja jonkin verran kisattu. Ja sitten vain ehdokkaita alle! (:
( ja jos olet kiinnostunut pentuuesta, ota yhteyttä yksityisellä )
Tarjolla olevilla sulhoilla pitäisi olla myös harvinainen, tai emv. suku. Terveys myös mieluuten kohdillaan, ja jonkin verran kisattu. Ja sitten vain ehdokkaita alle! (:
( ja jos olet kiinnostunut pentuuesta, ota yhteyttä yksityisellä )
-
- Alkupalat
Re: Tollernartulle sulhoa
Jos kelpaa niin Ekko (Arrebol) Ekolla on yksi pentue ollut joista yksi enää kunnolla "elossa" kaksi muuta on hävinnyt. Edellisen pentueen emä on evm narttu.
Ekko on itse evm uros. http://www.geocities.com/sessiyk/ekko.html
Ekko on itse evm uros. http://www.geocities.com/sessiyk/ekko.html
-
- Nostaa rautaa
Kyllä tuo Ekko ihan hyvältä kuulostaa, ja oikein mukavasti menestynytkin on (: Tiiätkö yhtään, että onko niillä Ekon pennuilla jälkeläisiä ..? (:
// ja tosiaan pentuetta oon miettinyt lokakuulle . (:
// onko vielä muita ehdokkaita ? (:
// ja tosiaan pentuetta oon miettinyt lokakuulle . (:
// onko vielä muita ehdokkaita ? (:
-
- Kanada
Vastailen Cessin puolesta (hällä koe viikko edessä)
Ekkon edellisillä tulee korkeintaan yhdelle yksi pieni pentue. :)
Ekkon edellisillä tulee korkeintaan yhdelle yksi pieni pentue. :)
-
- Nostaa rautaa
okei (:
-
- Kriisissä
^Mitökähän vi**ua?
Niin joo, oli mulla asiaakin. Pinjan veljellä on pentue (Benjamin/Bartneri) Olvidan nimen alle. Tosin vain kaksi pentua, mutta ajattelin silti tulla ilmottamaan.
Niin joo, oli mulla asiaakin. Pinjan veljellä on pentue (Benjamin/Bartneri) Olvidan nimen alle. Tosin vain kaksi pentua, mutta ajattelin silti tulla ilmottamaan.
-
- Nostaa rautaa
Niimpä ? mitäköhän toi nyt niinku tarkotti ..? :o
mut siis kiitos -Milla-, mut mää oon tiennyt ton jo. En vaan sen jälkeen jaksanut enää tänne lisätä.
mut siis kiitos -Milla-, mut mää oon tiennyt ton jo. En vaan sen jälkeen jaksanut enää tänne lisätä.
-
- Kriisissä