Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Niinpä, kummat nimet tulee käyttöön? :)
Mä yritän tehdä sivut tässä viikon sisään, on vaan paljon kaikenlaista puuhaa, kuten mätsäri, ja apassionata tms. :)
Eli onko toi Uljas nyt siis isänä? :)
Mä yritän tehdä sivut tässä viikon sisään, on vaan paljon kaikenlaista puuhaa, kuten mätsäri, ja apassionata tms. :)
Eli onko toi Uljas nyt siis isänä? :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mä kyselen Marjapuurolta tänään Uljaksesta ja sitten toi käsi-teema tulee nimiks..
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Voinkos vaihtaa nimen sittenkin tuohon Ur hand i hand? :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mä alan väsäilemään sivuja :)
Onnea sulle ellu muuten Kingin valioitumisesta :)
Onnea sulle ellu muuten Kingin valioitumisesta :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^^ Vaihdan.
^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Satuin vaan kattelemaan paimennuksen tuloksia, et miten omat koirat on pärjännyt, ja Kingi oli saanut AIII KUPIn. :DEllu kirjoitti: ^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Juu huomasin äsken kun tiirailin noita liittoja. Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Vaihdan nimen Till Handsiksi, ja sivut teen heti kun kerkeän.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Niimpäniin olisi huomattavasti helpompaa noihin kisoihinkin osallistua, mutta ehkä äipänkin kanssa nyt joskus lähitulevaisuudessa jotain paimennus tuloksia saadaan.Ellu kirjoitti:Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Sivut melkein valmiit, mutta siis niinku tuleeko tohon Hand I Handin eteen tai taakse joku kasvattajaliite tms?
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Koheltajan Hand I Hand on niinku virallinen nimi elikkäs eteen..
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Ina esittäytyy :) Lisään tohon nimen eteen vielä sen Koheltajan liitteen, mutta nyt oon vaan iskällä, ni ei pääse koneelle, nytkin oon äidillä ruokkimassa elukoita ;> Mutta joo perjantaina laittelen sen nimen oikeeseen muotoon ja näin :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^kiitokset sivuista! Muutkin voisi alkaa tekemään niin pääsen rekisteröimään koirat!
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Sori en voi vielä tehä sivuja, ku meiän oma kone ei toimi, siinä virus :/ Teen heti kun voin!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
^okk.. mun tarvii viel kysellä tost Uljaksest arvaa kuka on muistanu?