Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Nyt on vuorossa Derribarin D-pentue, jonka rotuna on samojedinkoira. Toivon, että pentueelle löytyy jonkun verran kiinnostuneita :)
Emänä pentueessa toimii BH Jk2 Tk1 vPVA vjNW-08 vNW-08 vjWW-08 vjLTW-08 Deattan Mustikan Makea "Malla", jonka suku emän puolelta on melko yleistä ja sitä tasapainoittamassa on isän puoleinen evm. suku. Malla on nuori, iloinen ja yhteistyöhaluinen neiti, joka on suht. hyvin pärjännyt käyttö- ja näyttelypuolella. Ennen pentuetta olisi tarkoitus saada ainakin Jk3 ja mahdollisesti myös Tk2. Malla on siis suorittanut BH-kokeen, kilpailee palveluskoira jäljessä voittajaluokassa, tokossa avossa ja on virtuaalinen paimennusvalio. Voittaja/juniorivoittaja titteleitä löytyy 4 kappaletta.
Isäksi valitsin oman kasvattini BH Hk2 SchH2 Jk3 RH-E vFIN KVA vFIN TVA* vPVA* Alpen's After Deadin "Zorro", joka on käyttöpuolella hyvin menestynyt uros. Zorro on luonteeltaan rauhallinen ja oman arvonsa tunteva herra, joka ei turhaa hötkyile. Se ei tule kovin hyvin toisten urosten kanssa toimeen, mutta sietää jos ne eivät tule liian lähelle. Zorro on suorittanu BH-kokeen, kilpailee haussa ja suojelussa voittajaluokassa, on valioitunut jäljestä, suorittanut pelastuskoiran soveltuvuuskokeen. Se on myös Suomen tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Näyttelyissä Zorro on saanut EH:ta ja ERIä.
Toivon että pentujen kanssa kisattaisiin säännöllisesti ainakin palveluskoiralajeissa. Tärkeintä on kuitenkin pysyvä koti, jossa koira saa elää elämänsä.
Toivon että viestissäsi antaisit sivu- ja kisanäyttöä, sekä kertoisit mihin koira on menossa.
Varaajat 3/3
Hannazz u Neulatyynyn Derribar Demolition Love
Spiegel u Etälaulun Derribar Dusty Space sivut ok
peace sells n Derribar Dirty Dancing sivut ok
Nimet:
D. Die Heart
D. Dion Mission
D. Demolition Love Hannazzille
D. Dirty Dancing peace sellsille
D. Drowning Lessons
Emänä pentueessa toimii BH Jk2 Tk1 vPVA vjNW-08 vNW-08 vjWW-08 vjLTW-08 Deattan Mustikan Makea "Malla", jonka suku emän puolelta on melko yleistä ja sitä tasapainoittamassa on isän puoleinen evm. suku. Malla on nuori, iloinen ja yhteistyöhaluinen neiti, joka on suht. hyvin pärjännyt käyttö- ja näyttelypuolella. Ennen pentuetta olisi tarkoitus saada ainakin Jk3 ja mahdollisesti myös Tk2. Malla on siis suorittanut BH-kokeen, kilpailee palveluskoira jäljessä voittajaluokassa, tokossa avossa ja on virtuaalinen paimennusvalio. Voittaja/juniorivoittaja titteleitä löytyy 4 kappaletta.
Isäksi valitsin oman kasvattini BH Hk2 SchH2 Jk3 RH-E vFIN KVA vFIN TVA* vPVA* Alpen's After Deadin "Zorro", joka on käyttöpuolella hyvin menestynyt uros. Zorro on luonteeltaan rauhallinen ja oman arvonsa tunteva herra, joka ei turhaa hötkyile. Se ei tule kovin hyvin toisten urosten kanssa toimeen, mutta sietää jos ne eivät tule liian lähelle. Zorro on suorittanu BH-kokeen, kilpailee haussa ja suojelussa voittajaluokassa, on valioitunut jäljestä, suorittanut pelastuskoiran soveltuvuuskokeen. Se on myös Suomen tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Näyttelyissä Zorro on saanut EH:ta ja ERIä.
Toivon että pentujen kanssa kisattaisiin säännöllisesti ainakin palveluskoiralajeissa. Tärkeintä on kuitenkin pysyvä koti, jossa koira saa elää elämänsä.
Toivon että viestissäsi antaisit sivu- ja kisanäyttöä, sekä kertoisit mihin koira on menossa.
Varaajat 3/3
Hannazz u Neulatyynyn Derribar Demolition Love
Spiegel u Etälaulun Derribar Dusty Space sivut ok
peace sells n Derribar Dirty Dancing sivut ok
Nimet:
D. Die Heart
D. Dion Mission
D. Demolition Love Hannazzille
D. Dirty Dancing peace sellsille
D. Drowning Lessons
Everything is not what it seems.
-
Hannazz
- Ei riitä.
- Viestit: 323
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Hannazz u. Neulatyynyn
Olisin siis kiinnostunut uros pentusesta. Derribarin kasvattejahan minulla on jo yksi kennelissäni. Kisaisin koiran kanssa ainakin palveluskoira lajeissa ja tottelevaisuudessa. Siihen sivuun tulisivat näyttelyt, agility ja koiratanssi. Pentu saisi pysyvän ja aktiivisen kodin. Kuulumisia tulisin aina välillä kertoilemaan. Kisautus näyttöä ei nyt paljoa ole kun olen pitänyt hieman taukoa mutta tässä olisi vähän, taukoa olemme pitäneet vähäsen. Sivu näyttöä tuokin on.
OOH tulipas muodollisen oloinen jutska
Olisin siis kiinnostunut uros pentusesta. Derribarin kasvattejahan minulla on jo yksi kennelissäni. Kisaisin koiran kanssa ainakin palveluskoira lajeissa ja tottelevaisuudessa. Siihen sivuun tulisivat näyttelyt, agility ja koiratanssi. Pentu saisi pysyvän ja aktiivisen kodin. Kuulumisia tulisin aina välillä kertoilemaan. Kisautus näyttöä ei nyt paljoa ole kun olen pitänyt hieman taukoa mutta tässä olisi vähän, taukoa olemme pitäneet vähäsen. Sivu näyttöä tuokin on.
OOH tulipas muodollisen oloinen jutska
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Kyllähän sulle pentu lähtee :) Muutki rohkeesti kyselemään pennuista ;)
Everything is not what it seems.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Pitää käyttää tilaisuus hyväksi :D
Siis havittelisin Etälauluun samojedinkoiraherraa, sinne kun on toisesta kennelistämme siirtymässä narttu. Koiran kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti - toiveidesi mukaisesti pk-lajeissa, sekä muutoin näyttelyissä ja käyttöpuolen lajeissa. Kisa- ja sivunäyttöä voit katsoa vaikka Vihdalta, sillä on kisakalenteri parhaiten ajan tasalla. Muillakin Etälaulun koirilla on kisattu aktiivisesti, mutta esimerkiksi tuolla Nevametsän Kaiulla ei ole siitäkään huolimatta vielä juuri mitään merkittäviä tuloksia.
Niin ja tietysti pentu saisi pysyvän kodin meiltä.
Kuten ensimmäisessä lauseessani vähän vihjailin, tultaisiin kasvattiasi mahdollisesti käyttämään jalostukseen, mikäli se vain sinulle sopii. Emme teettäisi tietenkään mitään jättipentuetta. :)
Siis havittelisin Etälauluun samojedinkoiraherraa, sinne kun on toisesta kennelistämme siirtymässä narttu. Koiran kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti - toiveidesi mukaisesti pk-lajeissa, sekä muutoin näyttelyissä ja käyttöpuolen lajeissa. Kisa- ja sivunäyttöä voit katsoa vaikka Vihdalta, sillä on kisakalenteri parhaiten ajan tasalla. Muillakin Etälaulun koirilla on kisattu aktiivisesti, mutta esimerkiksi tuolla Nevametsän Kaiulla ei ole siitäkään huolimatta vielä juuri mitään merkittäviä tuloksia.
Niin ja tietysti pentu saisi pysyvän kodin meiltä.
Kuten ensimmäisessä lauseessani vähän vihjailin, tultaisiin kasvattiasi mahdollisesti käyttämään jalostukseen, mikäli se vain sinulle sopii. Emme teettäisi tietenkään mitään jättipentuetta. :)
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Ilomielin luovutan sinulle pennun ; ))
terv. Grizz
terv. Grizz
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Ylööspäin ainakin 1 varaaja vielä (:
Everything is not what it seems.
-
Hannazz
- Ei riitä.
- Viestit: 323
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Jee, saadaan sammari vauva kikatukseen (ent. Neulatyynyn)!!
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Up. Kyllä joku haluaa yhden sammarivaavin 8)
// Ainiin ja sijoitukseen on myös mahdollista koira ottaa, jos haluaa. Ilmoita jos kiinnostuit niin sovitaan asiasta tarkemmin ;)
// Ainiin ja sijoitukseen on myös mahdollista koira ottaa, jos haluaa. Ilmoita jos kiinnostuit niin sovitaan asiasta tarkemmin ;)
Everything is not what it seems.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Vähä ot, mut koskas oot suunnitellu mukulat Ayulle Derribarin nimiin? Eikös siitä ollu joskus puhetta?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Nimiä voi alkaa valitsemaan. Kävisikö syntymäpäiväksi 24.2 vai myöhempi ajankohta?
Ayulle olen suunnitellut pentuja ja kävin nyt katsomassa tuota menestystä niin pentujen ajankohta voisi olla joskus huhtikuun aikana ihan vain sen takia, että saan edellisen pentueen hoidettua loppuun. Kisautuksesta sinun ei enää tarvitse ottaa paineita, koska Ayu on mielestäni hyvin kisattu sammarineitokainen :)
Ayulle olen suunnitellut pentuja ja kävin nyt katsomassa tuota menestystä niin pentujen ajankohta voisi olla joskus huhtikuun aikana ihan vain sen takia, että saan edellisen pentueen hoidettua loppuun. Kisautuksesta sinun ei enää tarvitse ottaa paineita, koska Ayu on mielestäni hyvin kisattu sammarineitokainen :)
Everything is not what it seems.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Onkos tässä jotakin tiettyä teemaa, saako nimen keksiä itse? :)
24. päivä sopii oikein hyvin.
24. päivä sopii oikein hyvin.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Nimiä on aloitusviestissä, mutta toki jos keksit jonkun kaksiosaisen englanninkielisen D:llä alkavan nimen käy sekin =)
Everything is not what it seems.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Saisikohan sellaisen kuin Derribar Dusty Space? :)
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Käy hyvin, laitan sen sulle =)
Everything is not what it seems.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Okei, kiitos tiedosta! Yritän Ayua kuitenki saada vielä joksikin muuksi kuin VAVA:ksi ennen huhtikuuta. (:Grizz kirjoitti: Ayulle olen suunnitellut pentuja ja kävin nyt katsomassa tuota menestystä niin pentujen ajankohta voisi olla joskus huhtikuun aikana ihan vain sen takia, että saan edellisen pentueen hoidettua loppuun. Kisautuksesta sinun ei enää tarvitse ottaa paineita, koska Ayu on mielestäni hyvin kisattu sammarineitokainen :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &