Shadowqueeniin länderipupseja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE JENNA

Viesti Kirjoittaja Jenna »

laita narttu! Kuvia ei ole itsellä
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE JENNA

Viesti Kirjoittaja Smaug »

^Ok.
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Muuten, saisikos sivuja alkaa jo tehdä? Nyt ei oo mitään tekemistä ja mielelläni niitä voisin jo alkaa tehtailla =) Ja muuten, saisikos tuosta ensimmäisestä länderinartusta lisää kuvia? :>
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Avatar
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 573
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:38 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Jees, voisin sulta ROP-kuvan sitten ottaa ;)
KuvaKuvaKuva
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Hassu, oikein mielellään voit tehä jo nyt ne sivut! Kuvia laitoin äsken lisää. (:
Jenna, haluutko sitten ton tokan nartun vai jonkun muun kuvat?
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Hassu »

^ Kiitos kuvista! Joo, alan tässä niitä pikkuhiljaa tehä, huomenna ilmottelen :-) Mitäs muuten laitan copyihin?
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Ainii joo ne copyt unohtu :mrgreen: Mietin tässä pitkään laitanko oman nimeni copyihin, mutta päädyin nyt siihen että Smaug ja s-postiksi smaug-@suomi24.fi saa riittää, en halua IRL läntsyimmeisten löytävän mua virtuaalijutuista.
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Hassu »

^ Okei, selvä :)

// Minni esittäytyy.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja!

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Oi hienoa! Pistäs vielä se syntymäpäivä ja vanhemmat kanssa :)
+ länderin väri yleensä ilmotetaan valkoinen ruskein merkein
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Huomenna syntyy! Eli sivuja kiitos (:
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Jenna »

teen heti kun ehdin! Olisiko sulla kuvia? =)
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Kelpaako etusivulle linkitetyt kuvat vai laitanko pm:llä muita vaihtoehtoja?
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Jenna »

http://www.geocities.com/virt_nasu/waren.html

sivu on vielä tyhjä, mutta yritän tänään illalla laittaa sinne länderini ;) Wareniksi kutsutaan tyttöä
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Odotan innolla (: Toistan aiemmin esittämäni kysymyksen noista kuvista, eli kelpaako etusivulle linkitetyt kuvat vai laitanko pm:llä muita vaihtoehtoja?
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 515
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:44 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Lapset odottelee jo noutajiaan, mutta teistä ei ole kuulunut mitään? Hops hops (:
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Vastaa Viestiin